part-24

312 13 14
                                    

"maham...yaha aiye bete...." usny ghutno k bal baithty bahen phailai..to dedh sala maham apny choty choty kadam uthati usky pas ja pahunchi...

"ary mera bachcha....khala ki jaan....kaisa hai tu..." wo usy chumkarty khelny lagi...

"ary..mayna...pehly chalkar fresh ho jao....usky bad khelti rehna apni bestie  k sath...." wo usky hath sy bag leti boli..

"bas mera bachcha meri bahon my aty hi mujy ekdam fresh kar deta hai...." wo usky sath kheltu boli to amina muskura di....tabi ghar k bahiri darwazy sy adil dakhil hua...jisy dekh wo ek dam sidhi ho gayi...

"assalamu alaikum adil bhai....."

"walekum assalam...sab thik to ja raha hai na...koi pareshani to nahi...."wo behad sanjeeda lehjy my bola

" ji bhai koi dikkat nahi hai...." wo sar jhukaye boli...to wo andar chala gaya...

"do sal sy yahi to hota aaraha hai...wo jo ekdam shokh aur chanchal mijaz k hua karty thy .ab har wakt sanjeedgi ka chola pehny rehty..na zada hansty na bolty bas kam sy kam rakhty..ha bas kabi kabhar maham k sath thoda hans lety par saf zahir hota ki andar sy wo khush nahi hain...aur iska zimmedar koi aur nahi....wo khud thi....jab usny edward ki zindagi sy jany ka faisla kiya tha...tab pehli bar usny adil bhai ko itna gussy my dekha tha...unhiny usky liye apni bachpan ki dosti qurban kar di...aur sab kuch chod chad kar...phirsy india wapis agaye...aur settle ho gaye.....ab adil bhai ki sirf ek hi khwahish hai ki main shadi kar lun....wo mere sath zabardasti nahi kar rahy hain unhony sab kuch mujh par chod diya hai.....par main kya karun....ab mera dil kisi mard par ayetebar karny ko tayar hi nahi hai.... kaisy samjhaun main sab ko ki main......."

"ary mayna tum abi tak yahi ho....andar akar khana kha lo...main table lagati hun....."

"ha main bas abi ayi...." wo khoye lehjy my boli....aur sar jhatak kar andar badh gayi....

*****************
"beta..dekho apna khyal rakhna aur wakt par khana khana...aur ha mera phone fauran uthana...ek pal my hi dil my haul uthny lagty hain...aur ha mainy tumhary garm kapdey rakh diye hain....achchy sy pehen kar bahar niklna...pata to hai na ki delhi my kis kadar sardi padti hai....."wo lagatar usy hidayt deti ja rahi thin...wo sar jhukaye suny ja raha tha....

" ammi main to kehta hun...thodi jagah banakar ap bi ismy fit ho jaen to sara kissa hi khatm haina..." ahsan ny chedha...to unhony fauran usy ghuri di...

"tu apni bakwas ban rakh...aur jaldi jakar bhai ko chod kar aa..."

"jo hukm mere aaqa...." wo jhukty bola..to baki sab hans diye....

"achcha..ammi ab main chalta hun...pahunch kar ittela kar dunga apko..." wo jhukry bola...to wofauran kuch padhny lagin...phir us par dam kiya...

"ary ammj mujh par bi to karen...akhir ko main bi to bhai ko airport tak chodny ja raha hun na..." ahsan bi unky samny jhukta bola...phir us par bi dam kiya...aur kuch hi der my wo nikl gaye ......

******************

"hello...amina..main hu pakeeza..."

"ha pakeeza..kaho khairiyt sy to pahuch gayi ho na...."

"ha amina...main pahuch gayi hun...adil bhai ka mbl try kar rahi thi...par bat na ho saki...."

"ha wo actually ghar my hi kisi zaruri project par meeting ho rahi hai na es wajah sy...."

"achcha to tum unhy mera bata dena....waisy kafi thand hai yaha......"

"achcha tumhari dost tumhy leny agayi kya...."

"nahi abi to nahi...bas usi ka intezar kar rahi hun...main pahuch kar phone karungi"

"thik hai..apna khyal rakhna..." phir usny phone rakh diya...wo es wakt bahut pareshan thi...kyunki mausam bahut khrab tha...kisi bi wakt barish ho sakti thi....wo preshani sy idhar udhar dekh rahi thi....

rat kafi ho chali thi...aur ab to moosla dhar barish bi shuru ho gayi thi...uski samjh my nahi arah tha wo kya kre...amina k pas phone karky usy pareshan nahi karna chahti thi....wo allah ka nam lekar uth khadi hui ...aur airport sy bahar nikl ayi........wo puri tarah sy bhig chuki thi....shukr tha ki thodi hi duri par usy ek hotel nazar aya...wo fauran usmy chali gayi.....

**************

"dekhen plz...meri problem samjhny ki koshish karen....main es wakt bahut mushkil my hun...."

" i am so sorry mam...main chah kar bi kuch nahi kar sakti....sabhi room full hain..."

"dekhen please meri madad karen...main yaha kisi ko bi nahi janti...meri frnd sy bat nahi ho pa rahi hai...main es wakt kaha jaun...." wo ruhansi ho gayi to reception par baithi us ladki ko us par taras agaya....

"achcha...ap thodi der jakar waha baithen.....main dekhti hun main kyabkar sakti hun...." usky jumly par usy rahat ka ahsas hua....

thodi der bad wo ladki wapis ati dikhayi di...

"madam...koi bi room share karny ko tayar nahi hai...badi mushkil sy ek bandy ko razi kiya hai...."

"bandy ko...matlab kisi mard ko...ye kaisy mumkin hai..main kisi ghair mard k sath...nahi nahi nahi..." wo fauran pichy hui....

"ap ghabraye nahi...wo hamary regular custmer hain..ek nihayat shareef insan...unki guarantee koi bi dene ko tayar hai...esliye ap bifikr ho jaen...." usny usy tasalli karayi..

"kon hain wo...." wo chalty huwe ussy puch rahi thi.....

"mr. hasan imam..nek aur behadh shareef insan....wo jab bi delhi aty hain to yahi rukty hain....unhy hamary puri team kafi achchy sy janti hai...badey narmdil shaks hain wo.....har kisi ki madad karny ko tayar rehty hain...." wo barabar us shaks ki tarrfen kiye jarhi thi...aur pehli bar aj pakeeza bina kisi sy mile uski kayal hui thi....

"ye raha kamra...mainy unsy bat kar li hai......ap jaen...aur bilkul befikr ho jaen....."

"plz..ap andar mere sath chalen na..." usny request ki...

"achcha thik hai chaliye..." wo dono andar jane lagin jab pichy sy ek naujawan ladki ny usy pukara....

"miss. lubna sir rehamn tumhy bula rahy hain...its very urgent..."

"oh...mujy jana hoga..sir rehman hamary manager hain...behadh gussy waly shaks...main jati hin..nahi to zara bi der hui to mujy naukry sy hi nikal dengy..." wo bolkar fauran bhagi...aur wo bechari marti kya na karti...mary mary kadmon sy andar dakhil hui....samny hi..koi shaks jainamz bichaye namaz padh raha tha...usy dekh dil my ekdam sukoon sa utarny laga...sara dar waswasy sab jaty rahy...aur ekdam hi tahaffuz ka sa ahsas hony laga.....

******************
TO BE CONTINUE......

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें