"bas karen amma...khila khila kar mota kar dengi kya. .."unhony uski plate my teesri bar biryani dali...to wo bol hi pada...
" ohoo..tu chup kar ja...tujy kya pata tujy kitna khana hai...chalo jaldi sy isy khatm karo......" wo usy dapatti bolin to wo dono bhai behen ankhen phady usy dekhny lagy.....phir ish ki hansi choot gayi...
"tumhary itny dant kyu nikl rahy hain....khud to to chuhiya si bani baithi ho sochti ho bhai bhi waisa hi ho jaye...." es bar hansny ki bari arsalan ki thi....
" waisy isha ab tumny agey k bary my kya socha hai" wo khaty huwe ussy mukhatib hua...isha ny bolny ko mu khola hi tha par ussy pehly hi zeba akbar bol uthin.....
" ary karna kya hai beta...bas padhai mukammal hoty hi isky hath piley kar dungi...."is inkishaf par isny chaunk kar unhy dekha...jabki wo bas muskurakar reh gaya
"haiiiinnnn....ye kya ...kab kaha kaisy .....amma apny ye socha bi kaisy ki main shadi karungi...." wo tadhakh kar boli...
"shadi nahi to kya kheton my bhains charaogi....."
"par ammi mujy abi aur padhna hai job karna hai...aur..."
"meri pyari bachchi tumhy jo kuch karna hai tum shadi k bad kar sakti ho...."
"par kya guarantee wo log karny den...."
"ary ham apni beti ko aise ho thodi jhonk dengy...pehly unsy razinama likhwa lengy usky bad hi karengy shadi..." wo usky sar par hath pherti boli to wo bas chup kar k reh gayi...aur arsalan usy gehri nazron sy dekh raha tha...aur ankhon hi ankhon my usy ishara kiya ki pareshan ho main hun tumhary sath...
" chalo jaldi sy khana khakar abba k kamry my pahuncho...kabsy tum dono ka puch rahy thy...." wo hidayat deti wahs sy chali gayin...
" waisy bhai....kaisa ja raha hai apka office...."
"hmmmm....achcha hai....bahut sakht rules hain...time aur kam ko bahut zada importance di jati hai hai....yun hi unki compny india ki top badi compnies my nahi shumar hai..." wo khaty huwe bola...to wo bhawen achka kar hmmmmm kar k reh gayi.....
" chalo ab...abba k room me chlty hain...." wo hath saf karta bola..
"ji bhai ap chalen main bas bartan samet kar ati hun..." usky jaty hi wo tabke saf karny lagi...tabhi landline ki ring hui...
"offoh.....esi time phone ana tha....sab to to abba k room me hain ....ab mujy hi receive karna padega...........ya allah plz khala ka na ho nahi to mera ek ghanta gaya..." wo badbadati lounge my ayi.... aur phone kan sy lagaya...
"hello......"
es dilkash awaz par to jaisy usky alfaz mu me hi reh gaye...
"hello..." koi jawab na pakar wo jhalla kar boli..
"dekhen agar bat nahi karni hai to khamkhah me mera wakt zaya na kren.......main phone rakh rahi hun..." wo chidhkar kar boli....ki tabi speaker sy ubharti awaz ny usky hath rok diye...
"aisi galti karne ka sochna bi mat...."
"kyu....? pradhan mantri ho........?
dekhen mr. mera dimagh pehly hi kafi garm hai....ap khamkhah me mazeed garm na karen...." wo tadhakh kar boli....to na chahty huwe bi ryan ko hansi agayi...."achcha agar bura na mano to kya....main apky garm dimagh ki wajah jan sakta hun....." wo ye kya kar raha tha usy khud ni pata tha...kaha to wo importent call karny wala tha aur ab busy kaha tha...
"kyu bhai.....ilaj karna hai kya....aiwain free hony ki koshish na karen mr...." usny ankhen sukedi...aur wo achchy sy is andekhi ladki ka zawiye samajh sakta tha....
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...