part-16

393 15 13
                                    

"so..how was the presentation..."

"it was awesome....thank you so much azan.... ap nahi hoty to main ye nahi kar pati..." muskurakar bola gaya...

"par main to hun na...har pal tymhary sath...." bhawen upar karky ussy taeed chahi...

"aaann...han...." wo thik sy muskura bi na payi....

"achcha to kya tum abi farig ho..."kuch der ki khamoshi k vad wo bola

"ha ab to free hun..."

"achcha...to tumhara daily routine kya hota hai... i mean...yaha sy jany k bad kya karti ho...." wo am sy lehjy my bola

"kuch khas routine to nahi hai......... bas ab yaha sy sidha ghar jaungi..................kuch der aram karny k bad.................thoda bahut office work karungi................phir amina sy ek phone call.................usky bad tia mujy dinner lakar degi................dinner k bad main isha ki namaz padhungi...............................thodi bahut sorah ................... aur usky bad apni favourite novel coffe k sath................pat sabsy importent kam.................apna family album dekhty dekhty sona.........................bas phir wahi suba wahi sham..................." wo khoyi khoyi si boli...........

jabki wo hairat sy usy taky ja raha tha...

"kya...hua...aisy kya dekh rahy ho....."

" i am shocked.................."

"kyu ab aisa bi kya keh diya mainy.........." wo kndhy achkaty boli

"pakeeza .................tumhari es routine...................my edward to kahin hai hi nahi..............." usky jumly par usny ghabra kar nazren idhar udhar ki aur khamoshi sy road cross karny lagi

"pakeeza kya chipa rahi ho mujhsy................chal kya raha hai tum dono k bich........ " usny shak bhari nigahen us par jamayi...

"mmm...main kya chipaungi..............kuch bi to nahi..." wo zabran muskurati boli...

"tum mujhy...dudh peeta bachcha  samajhti ho kya...."

"kehna kya chahty hain ap..."wo tez awaz my boli..

"tumhy kya lagta hai main...kuch dekh aur sun nahi sakta hun....................pehly din sy hi mujy gadbad ka ahsas ho gaya tha.........upar sy tum dono ka ek dusry k sath ajnabi rawayya....aur tumhara daily routine...........sab kuch saf kar raha hai...."

"kya saf kar raha hai"? usny lehjy ko thoda sakht kiya

" wahi jisy chipany ki naqam koshish kar rahi ho tum....." wo bi saf bola

"pehli bat......mr azan....maine kisi ko bi apni personal life my enter fair  karny ki ijazat nahi di hai........ aur dusri bat.......meri zindagi my kya sahi hai aur kya ghalat....ye main apko batana zaruri nahi samjhti....." wo ruk karusi sakhti k sath  boli...

"zaruri hai pakeeza bahut zaruri hai....tumhy nahi pata main es wakt kis kaifiyat sy guzar raha hun............." ab wo ussy do took bat karny ka faisla kar chuka tha...esliye uska rasta rok kar khada ho gaya

"ye kya harkat hai azan....sab dekh rahy hain....." wo idhar udhar ghabraht sy dekhny lagi...

"dekhty hain to dekhen....my foot ...mujy koi fark nahi padta....mujy bas itna batao....tum usky sath khush ho ya nahi..." wo ab bi uska rasta roky khada tha...aur har any jany wala...un ko ajeeb nigahon sy dekh raha tha....

"azan...hosh my ayen....kyu mera tamasha banany par lagy huwe hai..." wo daby daby gussy sy boli...

"ok fine.....abi k abi meri gadi my akar baitho...aj main sab clear kar ky rahunga............" wo hukm deta bola...

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें