"ye lijiye agayi hamari beti......aao maaham idhar baitho....." usy samny sy ata dekh mariyam ne kaha to sabki nigahen udhar uth gayin.......bas shaheer ki palatna hi bhul gayin......wo to heer k tahooka marny par sidha hua......
"bhai abi ham sirf dekhny aye hain aur apto abi sy gaye....." wo maskharepan sy boli to wo khisiya gaya...
"nahi aisi koi bat nahi hai.....main to ammi abbu k faisly ko hi manunga....wo isy chuny ya kisi ko bhi......" wo bholy pan sy bola to heer ko us wakt apny sidhy sadhy bhai par toot kar pyar aya...
"aur apki pasand bhai.....?
" jo tum sab ki pasand wo meri pasand....."es par wo bas usy dekh kar reh gayi.....koi itna bhola kaisy ho sakta hai....phir usny dil hi dil my uparwaly sy uski khushiyon ki dua ki.....
"mashaallah badi pyari bachchi hai...." nooreen pyar sy usky sar par hath pherti bolin...jo bas sar jhukaye chupchap baithi thi.....kafi der idhar udhar ki baten hoti rahin.....jab nooreen ny mariyam sy eltija ki...
"agar aplog bura na mane to kya ham kuch der bachchon ko akele rehny ka mauqa de sakty hain............mera matlab rishta jab bachchon ka tai ho raha hai to kam se kam ek bar unhy bi mauqa milna chahiye na......."unky jumly par mariyam ny adil ki taraf dekha jis par usny ha ka ishara kiya...
" ary ismy bura manny ki kya bat hai........sanam marwa jao aapi aur bhai ko garden my le jao......"unhony muskurakar kaha to dono ny usy uthny ka ishara kiya jabki uska mood buri trah kharab ho chuka tha.....par issy ulat shaheer ka dil alag hi lai me dhadak raha tha........
*******************
"bas bhai hamara sath yahin tak tha.....baki kam love birds khud kar len......" marwa shararat sy boli to shaheer muskura diya...jabki wo bhwen sukede usky sath garden my agayi....
"stop it marwa.....shaheer bhai ye pagal hai eski baton par dhyan mat dijiyega....." sanam uska hath ghaseety boli to usny muskura kar sar hilaya.. .
"aaan..ab ham jaty hai......."
kafi der tak undono k bich khamoshi bani rahi.....usy samajh my nahi araha tha kaha sy shuru kare......aur maaham jo kabsy ghussy sy ghas nochy ja rahi thi....uski nazar lagatar khud par mehsus kar ky tang agayi....
"apko jo puchna hai please jaldi puchen...." wo chidh kar boli....to
"ji....wo.....main........i mean.... i mean apko kya pasand hai......."
"meri pasand aur napasand koi mayne nahi rakhti....so behatar hoga ham kuch aur bat karen...." wo bina uski taraf dekhe sapaat andaz my boli.....to usky dil ko kuch hua......
"to kya ye rishta zabardasti ka joda ja raha hai.........agar aisa hai to main ye nahi hony dunga.....main ammi ko mana lunga......."
"please apjo janna chahty hain jaldi kahen.....mujy apni padhai jarni hai......."
"kya ap es rishty sy khush nahi.....?"
"dekhen mainy pehly bi kaha hai
en sab me meri pasand meri khushi issy related koi bat na karen.......""phir kissy related karun.....?hamara rishta tai ho raha hai.....please try to understand ......jo bi bat hai ap mujy bata sakti hain.........ho sakta hain main apki help kar sakun....." wo behadh narm lehjy my bola...to pehli bar usny nazar utha kar shaheer ko dekha......
usky chehry ki par chaya bholapan masoomiat dekh kar maaham ko laga....wakayi shayad wo uski madad kar saky.......
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...