"shhhhhhhhhh....."itni zor sy chikhogi to koi na koi zarur ajaega.....
" tumhari himmat kaisy hui...yaha any ki......" wo bidak kar pichy hui...
"ary apni hony wali biwi sy milny my kya pareshani....." wo aram sy usky bed par let gaya...
"dobara aisa kaha na to mu tod dungi tumahara...." wo warn karti daby daby gussy sy boli....sath hi sath idhar udhar nazry bi ghumaye ja rahi thi ki kahin koi dekh na ly..
"oh come on yar...itna dar kyu rahi ho...koi dekhega to zada sy zada kya kahega...yahi ki dono" wo mayni khez lehjy my bolta jumla adhura chod gaya jabki uski lawen tak surkh ho gayin...
"dekho ....sidhi tarah sy yaha sy chaly jao....warna bahut bura hoga...." wo warn karti boli...
"ok ok ok...main jata hun...jaha itna sabrkiya thoda aur sahi....
par suno...parso aaounga tumhy leny.....hamesha k liye...." wo usky behadh kareeb akar bola...aur phir ek dam h ghayab ho gaya...aur har bar ki tarah es bar bhi wo usky lafzon k jaal my phans gayi...hosh to tab aya jab kisi ny darwazy par dastak di....
"pakeeza beti darwaza kholo main hu....
" ji ji...ji khala abi ayi...." wo apni sanse bahaal karti darwazy tak gayi...
*****************
"jackob tum mera phone kyu nahi utha rahy thy...." wo shikwa kar baithi....
"kyunki main tumhary jaisi stupid ladki sy bat ni karna chahta...." wo gussy sy bola
"jackob ab ismy meri kya ghalti hai.....main kya kar sakti hun....."
"great...shadi tumhari hai...zindaghi tumhy bitani hai...tum nahi bologi to kon bolega..."
"par jackob....hamary yaha shadiyan aisy hi hoti hain....kyunki hamy apny ma baap par yakeen hai....wo hamary liye behatar hi sochengy...."
"oh cone on ruku....aj kal k selfish zamany my koi kisi anjan shaks par kaisy yakeen kar sakta h...wo bi sirf ek hafty my ...kya maloom kar paye hongg wo unky bary my...."
"jackob mujy es wakt tumhary support ki zarurat hai...ek dist ki zarurat hai...aur tum..." wo kabsy roky apni siski ko aur nahi rok payi....jis par wo fauran narm pad gaya...
"hey hey...ruku..are you ok....dekho i am sorry yar plz tum ro mat......main abi ata hun...." par wo phone kat chuki thi...
"shit yar main bi kitna stupid hun....." wo table par ghunsa jada...
"ab ye sab chod...aur usky pas ja....ek pehly hi wo itna pareshan hai...upar tu bi..." liam ny usy ghura...
"tu to bat hi mat kar....ye sab teri hi wajah sy ho raha hai....pata nai tujhsy shadi karky wo khush reh payegi ya nai...." wo bi usy jalata hua bola..
"jackob..." usny ghuri di..
"ary...mazak tha bhai.......par ek bat bataun.......es wakt usy sabsy zada teri zarurat hai...."wo usky kandhy par hath rakhta bola....
" main janta hun yar...bas tu usy shadi tak sambhal le...phir main sab dekh lunga..."
"hmmmm....agar tu kahy to..main shadi k bad bi usy sambhal sakta hun..." wo shararti lehjy my bola to liam usky pichy bhaga .
"ruk kaminey abi batata hu tujhy..."
*******************
"sab kuch plan k mutabik chal raha hai na ...."
"ha ha tu bilkul fikr mat kar..."
"dekho koi gadbad nahi honi chahiye...ye akhiri mauka h hamary pas....ok..."
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...