"beta jaldi sy mu hath dhul lo main khana lagati hun...." wo usky kmry my jhank kar bolin..
"ruken ammi...kahan ja rahi hain ap...." wo uyh kar un tak aya..
"beta main zara kitchen me ho aaon jakr..."
"ap yaha baithen..." usny unka hath pakad kar bed par bithaya...aur unky samny ghutne k bal baith gaya...
"meri pyari ammi jaan..apne in nazuk hathon ko takleef kyu deti hain ap...mainy kitni martaba kaha hai koi kam karny wali rakh len akhir ko main itna es liye to nahi kamata ki apsy kam karwata phirun.." wo unki god my sar rakh kar bola to wo muskura kar uska sar sahlany lagin.....
"beta jinhy tum kam kehty ho ...main isky liye salon sy taras rahi thin...ham budha budhia k pas tha hi kya............... tum dono k any sy hi to hamara jahan mukamml hua hai beta...........mainy salon apny rab sy ro ro kar aulad mangi hai beta....aur dekho...usny mujy do do hiron sy nawaz diya............. kabi kabi lagta hai .......ki........ kahin main koi khwab to nahi dekh rahi hun...
jo palak jhapakty hi tut jaye...." wo uska hath shiddat sy pakadti bolin jaisy chodny par wakayi wo unsy chin jaega............"ammi........ap aisa kyu sochti hain....aisy khyalon ko apny zehen sy nikal dijiye......mujy apsy meri maut k siwa aur koi juda nahi kar sakta....."
"hasan......" wo dahel gayin...aur fauran usky mu par hath rakh diya....
" allah k wasty dobara aisi bat mu sy mat nikalna...warna mera dam hi nikl jaega...." wo ruhansi ho gayi..
" offoh ammi kitni chidiya si to jaan hai apki....yun bat bat par ye na bola karen......."wo unki nak dabata bola....
"main bas itna chahata hun ki meri pyari ammi jaan apny en nazuk hathon sy sirf hamary liye dua mangy ......... bas aur kuch nahi......" wo unky hath ankho sy laga kar bola...
"chal jhuta kahin ka...........agar wakayi tujhe meri fikr hoti to...ab tak mujy bahu la deta na ....." wo narazgi sy bolin....
"meri jannewali sari aurten badh badh kar apn bahuwon ki baten karti kuch shikayt kuch achchayi..........haye mere naseeb me kab ye sab ayega......" wo hasrat bhari awaz my bolin...
" ary meri pyari ammi.....ek bahu to apky pas hai na.....phir kya gham hai...ji bhar kar buraiyan karen uski..." wo chedta bola...
"chup kar ja nalayak.........bechari etni sidhi bachchi hai........ par jany kya bat hai...... badi chup chup si rehti hai.....ahsan aur usky bich miyan biwi jaisa to kuch dikhta hi nahi........bas wo ek robot ki manind sab kuch karti rehti hai....na hansti hai na zada bolti hai..........maine kayi martaba socha...........par himmat na hui unky zati muamlat my dakhal dene ki...........allah sabka bhala kare...." wo khoye lehjy my bolin..to hasan ko bi es bat ka shiddat sy ahsas hua....aur wo ye achchi tarah sy janta hai...es sab ki wajah wo khud hai....
"kya hua kaha kho gaye...." usy lagatar deewar par nazren jamaye gum dekha to kndhy par hath rakh kar pucha...
"aaann...kuch bi nahi ammi..." wo ekdam sy chaunk gaya....
"ha to phir bata na kab lakar dega mujy bahu...."
"hmmmmm....to ab apko ek tez tarrar patakha mirchi jasi bahu chahiye hai .....hai na ammi...."
"aye haye aisa to maine nahi kaha....allah sabko bachaye aisi bahu sy..." wo kano ko hath lagati bolin...
"ary par sidhi bahu to apko jachti nahi .jaisi rukaiya hai....to apko to tez hi bahu lakar deni padegi...."
"hat shareer kahin ka....ary meri bahu to inshaallah ek nek saleekamand aur pakeeza ladki hogi....samjhy tum..." unhony usky sar par chapat lagayi....jabki lafz pakeeza par wo sakit sa ho gaya...
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...