part-21

222 14 0
                                    

"beta sab tayari to achchy sy ho gayi ha na"

"ha ammi...lagbhag sab ho hi gayi hain...."

"beta main abi bazar jaungi....rukaiya aur pakeeza k liye kuch saman lana ha...."

"ha ha ammi kyu nahi.....apko jitny paisy chahiye mujhy bata den....." wo ankho my chamak liye bola...

"dekho to zara kaisa bawla ho raha hai mera bachcha....". unhony cheda...

" kya ammi ap bi na ...."

"ohooo...sharmana bi agaya....allah nazry bad sy bachchaye mere bachchy ko...." wo uska matha chumty bolin....

"achcha beta main zara rukaiya k pas jati hun...es aanana fanan shadi ny to usy chuppi hi laga di...."

"ammi rukaiya es rishty k liye razi to hai na...kahin wo kusi dabaw my to....."

"beta mainy ussy khul kar bat ki h.....usny ek farma bardar bachchi ki tarah sab kuch hmdono par chod diya ha.....main ub un maon my sy nahi hun jo zor zabardasti kar apny bachcho k rishty karty hain...."

"phir to thik h ammi...."

"achcha beta main ab zara jakar aur dusry kam dekhlun...."

*****************

"whaaaat the hell is this yar.....ye kya bol rahi ho tum...." usy jaisy apny kano par yakeen nahi aya...

"wahi jo ab hony wala hai..." wo hauly sy muskurayi...

"tum pagal ruku...tumhy pata hai tum kya kar raho ho....."

"wo log kon h kaha sy aye hai...kuch pata h....aur azan kitna pata laga paya...hai....unky bary my jo yun ha kar di...." jackob ka to gussy sy bura haal tha....

"mujhy apni parwah nahi hai jackob....mujhy to fikr pakeeza api aur jiju ki hai....main to shock my chali gayi jab pata laga ki unki shadi fake hai....."

"kya fake ....par kaisy....." phir rukaiya ny usy phone par hi sari bat batayi jidy sun wo hairan reh gaya....

"shit yar.....ye sab ho kya raha hai.....aur kya liam ko tumny isky bary my bataya...." usy ek dam sy khyal aya....

"nahi meri liam sy koi bat nai hui....aur shayad main karna bi nahi chahti...kyunki mainy bhaly hi usy maaf kar dia hai...par main ab et ni jaldi us par yakeen nai kar sakti...."

"ruku ruku...tum hosh sy kam lo....aur es shadi sy mana kar do...."

"ye tum kya keh rahy ho jackob....tumhy andaza bi hai...meri ammi aur bhai ko kitna bura lagega...."

"aur tumhy jo dukh hoga uska kya ha....sari zindagi ek aisy shaks k sath jisy na janti ho ...na pehky kabi mili ho....how disgusting ....." wo sakht lehjy my bola....

"to kya fark padta hai jackob...kabi na kabi to shadi karni hi hai....aur wo koi bi ho mujhy fark ni padta..."

"you ate such a stupid girl...tumsy bat karna hi bekar hai...." usny gussy sy mbl bed par phek diya.....

"oh yar ye sab kya ho raha hai....mujhu kuch to karna padega....." wo balon my hath pherta bola...tabi kisi jhyal k tahet usnh fauran mbl uthaya...aur liam ka number dial kiya.......

*****************

"bhai mujhy apsy bat karni hai..." wo sidha usky kmry my pahuncha....

"abi nahi liam...abi main kisi zaruri kam my busy hun....thodi der k bad karengy hm bat..." wo files my gum bola..

"mujhy abi bat karni hai..." wo table par ghunsa marta... dant peesta bola...to edward ny usy chaunk kar dekha...

"kya bat hai liam....is any thing serious...."

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें