"assalamu alaikum khala.." wo chai maiz par rakhti boli..
"khush raho abaad raho..." usky sar par hath phera gaya...
"ary beta tum ye sab kyu lekar ayi....reshma aur rukaiya kahan hain..."
"koi bat nahi khala...ap pareshan na ho meri to ye hamesha k adat hai..." wo unky pas baith kar muskurati hui boli...tabhi phuppo waha chali ayin...
"aye haye mashallah mashaallah...dekho ye hoti hain achchi bahuwen...pehla din aur suba hi suba nashta hazir..." wo pakodiyon k sath insaf karti bolin...to wo dono muskura din....
"ha ha kyu na ho...akhir ko mere bete ki pasand hai....khas hona to lazmi hai..." wo pyar sy usy dekhti bolin to wo na chahty huwe bi zabran muskura di....
"achcha beta ab tum jao jakar ahsan ka nashta wagaira dekhlo......waise to mere hath ja nashta khata hai...par ab sy ye zimmedari tumhari .."
"ji khala..." bolkar wo kitchen my agayi....
thodi der bad uski nashty ki tray tayar thi....wo usy liye kmry my dakhil hui....to samny hi fresh fresh kurty pajamy my khada apny balon ko sanwar raha tha...usky mahengy perfume ki mehek pury kmry my samayi hui thi...
"aham..aham...." wo gal saf karti apni maujudgi ka ahsas karany lagi...usky balon my chalty hath ruky...shishey my uska wajood jagmagaya..to ek pal wo usy dekhta reh gaya...uska nikhra nikhra taro taza roop...har tarah k make up sy pak...
(koi itna masoom kaisy ho sakta hai)
"uff...ye kya bakwas hai....shit ..." wo ekdam apni duniya my laut aya aur jhalla kar kngha bed par phenka...wo hairat aur nasamjhi sy usy takny lagi....
"kya hai..." wo kat khany ko dauda..
"wo..wo..woye ..apka nashta...." wo dar kar uchal hi to gayi ..
"rakhdo aur jao......." etni sakhti sy kaha gaya...ki wo sehem gayi....ankhen ap hi ap bhar gayin...ansu ludhak ludhak kar galon par any lagy......
Edward's pov
**************"rakh do aur jao..." maine duniya bhar ki sakhti lehjy my samo kar kaha....
"oh my god! ye kya....wo ...wo to ro rahi hai....kitni takleef jhalak rahi hai uski ankho sy...... shit shit..ye kya kiya maine aur kyunnn...main itna stupid kaise ho sakta hun.....kya ghalti thi uski....break fast hi to layi thi bechari......
" aaann...ii...i..iam so...."main apna jumla mukamml kar pata ussy pehly hi wo tray rakh kar ja chuki thi...
"oh shit yar....mujy itna rude hony ki kya zarurt thi......" mera bas nahi chal rah kaha apna sar de marun ....
"kya mujy usy jakar dekhna chahiye..."
"par agar aisa kiya to wo kuch aur hi na samjhe...
" par nahi gaya to khud ko kaise mana paunga....
"i think mujy ek bar ussy bat karni chahiye....
huffffff...finally..done...main ussy bat karunga ..sorry bi bol dunga...bas ab issy zada nahi...." thank god main kisi natijey par to pahuncha...
********************
RUKAIYA'S POV
****************"agar sach me reshma aur liam ki bat agey badh gayi to....
आप पढ़ रहे हैं
Mujhe haq hai...
Romanceye kahani hai pakeeza ki..jiski zindagi bahut mushkilon sy bhari hui hai..aur wo apni zindagi my any wali har mushkil ka samna bahaduri sy karti hai. ...zindagi bas yun hi kabhi dhoop, kabhi chaon si guzar rahi thi..par achanak wakt aisi karwat let...