part-7

542 15 11
                                    

Assalamu alaikum.....here's the new update......for you...
plz keep voting.....
and support me....
lots of love....
ASMA....

                  ************

"congratulations yar........" wo usy galy lagata bola....

" i will see you rascal...."wo uske galy lagty kano  my dant peesta bola...to adil ko hansi agayi...

"congrats... big b....you r looking damn  gooood...." liam bi akar galy laga

"thanks my love........" wo muskurany ki adakari kar raha tha.....kyunki media ka sara dhyan uski trf tha....uski  zara si nadani si....badi gadbad ho sakti thi........so majbooran usy na chahty huwe bi khush dikhna tha.....

pakeeza's pov:
************

logon ka aisa hujoom dekh kar to mano meri ankhy hi chundhiya gayi thin....lag raha tha....pura sheher umad aya tha....kaisy kaisy...alag tarah k log maujood thy....behayai aur besharmi ki to i teha hi na thi......mera bas chalta na to sabsy pehly main en manhuson ko sudharti................laholvilakuwwat.......kaisy wahiyat kapdy peheny huwe thin sab ki sab.......dekho to bhala kya zamana agaya hai......yaha k admi to khud ko pure k pure than my lapete chale aye hain.................aur bachey huwy katran sy mohtarmaye apny kpdey bana kar agayi hain.......tauba tauba.................
main idhar sy udhar nazren dauda kar bar bar amina ko talash rahi thi............jo har thodi der bad adil k bulany par kahin ghayab ho jati....aur ho bi kyu na bhai nayi nayi shadi hai......abi to yahi dil katega ki har pal sath guzry.................nayi shadi to meri bi hai.......................astagfirullah.....ye main kya awl faul sochny lagi...............
mainy apny kano ko hath lagaya...
tabi dur sy hi mujy amina ati dikhai di......main musura kar usy dekhny lagi......par agly hi pal meri muskuraht ghayab ho gayi.......kyuki usky pichy sy any wali shakhshiyat ko dekh kar main dang reh gayi.......
"ye kaisy ho sakta hai......." main bas itna hi keh payi kyunki isdy zada sochny samajhny ki salahiyat mujhmy nahi thi......

"to miss pakeeza........i mean Mrs pakeeza.....ye raha apka tohfa meri trf sy........." wu mskurakar boli....jabki meri ankho my pani tairny laga.....kyunki mere samny khadi thi....khala zainab aur rukayya.......main kuch der unhy beyakeeni sy dekhti rahi.....wo dono beshkimtiblibas pehny huwe thi....aur undono ki ankho my bi pani chalak aya tha...phir jaisy main haason my lauti to fauran unky siney sy lag gayi....aahhh......ghair mulk my begano k bich kisi apny ko pakar kaisa lagta hai....ye us wakt koi mujhsy puchta........... mai to jany kab tak aisy unky lagi khadi  rehti.....wo to jab amina ny toka tab mujhy andaza hua main es wakt kaha hun.....har kisi ki nazar mujh par thi....kuch pyar sy to kuch hairat sy mujhy dekh rahy thy.....main fauran unsy alag hui.....aur amina ko saealita nazron sy dekha....jisy usny bakhoobi paha aur muskurakar boli....

"aram sy meri jaan aram.....mauka milny do phir aram sy sab bataungi tumhy...." wo muskura kar mera gaal khichty boli....to main bas sar hila kar reh gayi....aur sach bataun...thodi der pehly jo bezari mayusi mere andar samayi thi ab  jati si mehsus hui...............

khala zainab  ammi ki bahut achchi saheli thin......dono my bahut gehri dosti thi...........bachpan ka sath tha unka......................khaka zainab ka k shauhar kafi pehly guzar chuky thy.....unka ek beta tha.....Azaan bhai.....unsy main bahut kam mil pati thi...wo din rat ap y kamry my bas padhayi my busy rehty thy....un par bas junoon sawar rehta tha...padhny likhny ka......azaan bhai k bad thi rukayya jo mujhsy do teen sal choti thi....masoo. si chulbuli natkhat rukayta k sath main ghnton khela kari thi...abbu bi unsab sy bahut achche sy pesh ate the...wo unhy apni sali aur behen dono hi samajhty thy...........wo bahut khush mijaz khatoon thin ........ammi ky har sukh dukh my unka sath deti thin... phir jab ammi abbu ki ladaiyan shuru hony lagin to wo abbu ko achchi khasi jhad bi pila deti thin..........jis babat abbu unhy sakht napasand karny lagy.... thy ......aur phir abbu k badalty rawayye ki wajah sy dhere dhere unka ana jana hamary ghar my band ho gaya..... ya yun kahiye ammi ny ny khud unhy mana kar diya tha.....kyunki abbu ab kisi ka bi lihaz nahi karty thy....aur ammi ko dar tha ki kahin....zainab khala k sath wo koi badsuluki na kar dy..........es trh sy pados my rehny wali khala sy milon ki duriyan ban gayin .....par mera dil na manta tha.....aur main chupkar khala k ghar chali jati thi...aur ghanto khala aur rukayya k sath rehti..........  phir aisy halat pesh aye...ki kisi wajah sy unhy.....ahemdabad jana pada......air aisa rabta toota........ki  wo ham sab sy door ho gayi thin...... aur aj salon bad unhy dekh kar ammi yad agayi thin.... 18 sal ki khubsurat si rukayya aj bi pehli jitni masoom dikh rahi  thi.........main aj bahut khush hun....bahut zada....

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें