part-32-

191 13 13
                                    

dard dilon k kam ho jaty
main aur tum gar ham ho jaty

kitne haseen aalam ho jaty
main aur tum gar hum ho jaty......

****************

"ap coffee lengy..."

"no thanks" wo laptop my busy bola..

"plz liam ap thk gaye hongy..coffe len na..." wo pyar sy usky baju me baithi boli par usny usy puri tarah sy ignore kiya hua tha..

"liam rakhen isy ab...... kitni rat ho gayi hai..." keh kar usny usky hath sy laptop liya aur band kar diya...

"are you gonna mad  ...dimagh kharab hai kya tumhara...dikh nahi raha main busy hun...."wo usky hath sy laptop jhpatta gussy bola towo es rawaiyye par hairan si usy dekhny lagi...

" liam.......hua kya hai...ap is trah se...."

"dekho....is wakt main bahut busy hun so plz....mujhy disturb mat karo..." wo chaba kar bola to jaisu rukaiya ko khud par qabu karna mushkil hua...wo chup chap uth kar room sy bahar agayi.....

"ya allah ye kya ho gaya hai liam ko...wo ekdam sy aisa bartaw kyun karny lage......" sochty sochty uski dimagh ki ragen phati ja rahi thin par koi sira hath na lag raha tha....

"kya karun..allah meri madad karen...ap janty hain inky bina ek bi pal rehna kitna mushkil h mere liye......" wo asman ki tarf dekh kar boli to chand katre lydhak kar galon par agaye....usny chup chap apni ankhen mund lin...

"mujy usky sath aisa nahi karna chahiye tha.....no no no...." wo laptop bed par phenkta bola....

"shit man...ye kya kiya maine khamkhah hi bechari ko pareshan kar diya apny stupid sy shak k pichy....shame on you liam  shame on you..." khud ko jhidakta wo fauran bed sy utha...

"biwi hai wo meri...pyar karta hun ussy apni jaan sy bi zada....main usky sath aisa ni kar sakta.................main pyar sy samjhaunga isy............"

" usy bataunga ki main usy lekar kitna possessive hun..."

"mujy abi jakar ussy bat karni hogi..warna mere is bechain dil ko qarar nahi ayega...."wo khudkalam hota dusry kmry ki janib badha abi usny thoda sa hi darwaza khola tha jab uski awaz ny usy wahin rukny par majboor kar diya....

" thank you ....thank you so much jackob....tum mujy kitna samjhte ho....meri har pareshani bina bole hi jan lete ho....."

"main bahut lucky hun ki allah ny mujy tum jaisy mukhlis shaks sy milwaya.........."phir udhar jany kya kaha gaya ki wo khilkhila kar hans di....aur wo jo ab tak khud ko lanat malamat jarta aya tha is guftugu ko sun kar usky andar jwar bhata ubalny laga...wo hikarat bhari nazar us par dal kar waha sy palat aya......

" achcha...jackob ab phone rakhti hun....kafi wakt ho gaya hai.....aur phir abi shahenshah  jalal ko bi to manana h na..." wo muskura jar boli phir phone rakh diya...

" ya allah...main bi aisa baton my lagi wakt ka andaza bi na hua....aur liam....?unhy koi fark ni padta kya.........kam se kam unhy ek bar ana to chahiye tha na........

" thik hai ab main bi unsy puri narazgi dikhaungi......" wo badbadati hui kmry my dakhil hui...

"liam main ap s...." uska jumla adhura hi reh gaya kyunki samny bed khali tha....

"ary liam kaha chaly gaye
......hmmmmm...shayd bathroom me hain..." soch kar usny darwaza knock karna chaha par wo to usky halky dabaw sy hi khul gaya..

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें