-part-3

895 12 7
                                    

"knock knock...." koi kabsy darwaza peet raha tha..

"arahi hun baba" main hath oochti darwazy par pahuchi...tab tak darwaza kayi bar pita ja chuka tha..

"ary bas agyi na..." wo jhunjhlati darwaza kholny lagi par samny khdy shaks ko dekh kar uski bhawen tan gayin...

"tum?

"ary ary..andar any ko ni kahogi.." wo khabasat sy muskuraya....

"kabeer mainy kitni bar mana kiya hai yaha mat aya karo..." wo gussy sy khaulti rukh pher kar khadi ho gayi..

" wo gussy sy khaulti rukh pher kar khadi ho gayi

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।


"haye..main kya karun ye kambakht dil h na..meriekni sunta...bas es hansi chehry k deedarkk tarasta rehta h...aur phir majbooran mujy yaha ana padta h..." wo ghatiyan sy bola ...

"dekho kabeer main bata rahi hun..."

"bata to main raha hun tumhy sidhi trh meri bat man jao....aur shadi k liye tayar ho jao....warna tumhara anjam bahut bura hoga.." wo lal ankhy ys par jama kar bola...

"dekho main tumhari en dhamkiyon sy darti ni hun.....jao jo karna hai karo..."

"achcha...bahut diler ho tum....chalo phir main b dekhta hu tum kya karti ho...." aur agly pal usny uska hath oakad kar usy khud sy kareeb kiya..to uski ankhe phati ki phati reh gayi...

"kabeer ye....kya kar rahy ho tum .....chodo mujy....aaah...chodo...." wo uski giraft my chatpatany lagi...

"bas itna hi dam tha tum my....nikl gayi sari hekdi..." phir usny uska hath jhatka..."meri ek bat kan khol jar sun lo tum...itny din to main narmi sy pesh ata raha hun..par ab tum mujy meri haiwaniyt dikhany par majboor kar rahi ho....." usny apny panjy my uska chehra jakda.." aur main tumhy bata dun ki tum meri haiwaniyt bardasht ni kar paogi....esiliye jitni jaldi man haogi utna behtr hoga...warna tumhara wo hashr kar dunga ki kisi ko mu dikhany k qabil ni rahogi...samjhi tum..." usny jhatky sy usy pichy dhakela...toladkhada kar gir gayi....

"bas bahut dekh li tumhari nautanki...." aj sy 15 din bad hogi hamari mangni ...tayar rehna..." wo samny pady stool ko juty ki noke sy udaata zor sy darwaza band karta..bahar nikl gaya...

aur wo wahin...zameen par apna chehra hathon my chipa kar phoot phoit kar ro di.....aj usdy shiddat sy na chahty huwe bi abbu ki yad agayi thi....kyu..akhir kyu wo usy yun dar dar ki thokry khany k liye chod gaye thy..aj agr wo sath hoty to kya kisi ki himmat hoti ki usky ghar my akar uski izzat ki dhajjiyan udaata...aj usky pathrily chehry sy ansuwon ki barish hi rahi thi...kyunki aj wo sahi mayny my jan chuki thi ki ek akeli aurat wakayi kamzor hoti hai...usny inlogo sy bachny k liye kanoon k darwaza bi khtkhtaya tha...oar waha bi wo sab tahir khan k hathon biky huwe thy...wo khud ko sameety huwe uthi..bathroom my ghus gayi...kafi der shower k nichy bhigny k bad jan andar ki jalan kuch kam hui to...apny rab k huzoor my pesh ho gayi...

*******************

"hey buddy..were r u? ..." wo chillata usky kmry my pahucha...

"oh shit...u blooy man...what the hell is this..." usky kmry my kadam rakhty hi usny ankho par hath rakh liya aur chilla utha...kyunki linda mazy sy usky sath leti hui thi....achank hmly par edward bi hadbada gaya...

Mujhe haq hai...जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें