TANITIM

15.3K 376 89
                                    

BiSMİLLAHİRRAHMANHİRRAHİM

İlk bölümden minik bir kesit:

"Baba annemi nereye götürüyorsun ?"

Diye sormuştu ağlayarak..

Babasının dayısıyla yer değiştirip , sulu gözlerle onu kucağına almasını beklemişti.

Babası ona sıkıca sarılıp kokusunu içine çekmiş ve hıçkırıkları arasında ,

"Cennete.."

Demişti..

İşte tam o an yüreğinde ki o alev perçinlenmiş ve dinmeyerek , azalmayarak bu yaşına kadar sönmemişti. Geçen her gün bir miktar daha alevlenmişti.

🌿🌿🌿

Esselamu aleyküm.

Yep yeni bir kurgu ve bambaşka bir hikâyeyle ben geldim.☺

Umarım bu hikâyeyi de Nar Çiçeği kadar sahiplenir ve beğenirisiniz.

Bölümü henüz tamamlamadım ama heyecandan dayanamadım.🙈

~KARAKTERLER~

Esma Hazen ŞAHİN;

23 yaşında , köyünde ki küçük kızlara ve kadınlara Kur'an-ı Kerim hocalığı yapan , dışardan sağlam bir duvar olup içi çürük tahtalarla dolu genç bir kız.

Yavuz DUMAN;

27 yaşında , en yakın bildikleri kişilerin onu yaralanmasından sonra yaşadığı şehri terketmiş , kalbi zehirli düşüncelerin içinde yaktığı ateşle kara islere bulanmış bir sınıf öğretmeni.

Kadir ŞAHİN ;

45 yaşında Sivas'ın bir köyünde imamlık yapıyor. Kızı Esma Hazen ve annesi ile yaşıyor. 20 sene evvel yoldaşını kaybetmiş bir adam.

Arife ŞAHİN;

65 yaşında , hayatta ki tek dayanağı oğlu ve torunuyla yaşıyor .

Ahmet Turan DUMAN;

49 yaşında ve Yavuz'un babası. Malatya'da esnaf.

Hafsa DUMAN;

47 yaşında. Yavuz'un annesi.Ev hanımı.

Zehra DUMAN;

21 yaşında Yavuz'un kız kardeşi. Sosyal bilimler öğretmenliği son sınıf öğrencisi. Malatya'da annesi ve babasıyla kalıyor.

Nihal Yılmaz;

23 yasında. Esma Hazen'in çocukluktan beri en yakın arkadaşı ve onunla beraber Kur'an kursunda çocuklara ders veriyor.

Şimdilik bu kadar. İleri ki bölümlerde başka karakterler de gelecek.

Minik bir not: Tüm bölümler fikir annesine ithaftır.(N)

İlk bölüme kadar sağlıcakla kalın.

En güzel Seven'e Emanetsiniz.💕

UZLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin