BÖLÜM 18 "KİRPİKLERİNE KADAR"

2.4K 197 266
                                    

Yazar'dan ;

"Enes!"

Esma şaşkınlıkla bağırdığın da Yavuz'un kaşları derince çatıldı.

Elleri istemsizce yumruk halini alırken , öfke, yavaş yavaş hücrelerini ele geçirmeye koyulmuştu.

Esma , hızla ayağa kalkıp koşarak o adamın yanına gittiğinde , bir de o adam Esma'ya sıkı sıkıya sarıldığında ise Yavuz için en uç nokta bu olmuştu.

Yavuz , yeri dahi titreten adımlarını adımlarını o adamla Esma'sının bulunduğu yere atıp ,

"Hop hop kardeşim yavaş."

Dedi son derece sinirli bir şekilde.

Enes ise duyduğu bu ses karşısında afallarken Esma'yı bırakarak karşında ki adamı süzdü baştan aşağı.

Ve bu adamın müstakbel eniştesi olduğunu anladığında onunla biraz oynamanın iyi fikir olacağını düşündü. Esma'ya göz kırparak ,

"Sanane kardeşim. Kuzenim değil mi sarılırım? Hem sen kimsin de bana karışıyorsun?"

Dedi sinirli tutmak için çabaladığı sesiyle.

Yavuz gözlerini kapatıp sabır dilendi Yaradan'dan.

Öyle sinirlenmişti ki gözlerini açtığında hareli anında kanlanmış ve öfke kanına karışıp fokur fokur kaynamaya başlamıştı.

Yavuz kendine engel olmayarak Esma'nın kolundan tutup kendi tarafına doğru çekti.

"Ben utanmadan sarıldığın kızın kocasıyım! Hem ne zaman kuzen olman ona haram olduğun gerçeğini değiştirdi?"

Diye bağırdı Esma'nın da ona haram olduğunu bile bile sarılışına karşılık verişi aklını kurcalarken.

Öte yandan Esma'nın , Yavuz'un en son sinirlenipte gözü dönmüş gibi adını bile anmak istemediği o kişiye vuruşu gözlerinin önüne geldi.

Aynı zamanda Enes'inde boksör oluşundan bir birlerine zarar verecekler diye ani bir korkuya kapıldı.

Yavuz ile Enesin arasına girerken kendini iki kızgın boğanın arasına giriyormuş gibi hissetti.

Arkasına Enes'i alıp , iki elini önüne siper eder gibi tutarak Yavuz'a döndü.

"Yavuz , lütfen sakin ol. Enes aynı zamanda benim süt kardeşim olur ."

Dedi buram buram gerilim kokan havayı biraz olsun yumuşatacağını umarak.

Yavuz'un gözlerinde ki ifadenin birazda olsa değiştiğini gördüğünde derin bir nefes aldı.

Ve aralarından çekilerek ikisinin ortasında durdu.

"Hadi yeniden tanışın."

Dedi birbirlerine öldürücekmiş gibi bakan ikilinin üzerinde gözlerini gezdirerek.

İkisinden de bir hareket görmediğinde gülümsedi.

"Aff tamam ben tanıştırayım sizi o zaman. Yavuz , bu hem halamın oğlu hemde süt kardeşim.. Enes , Yavuz'da Allah izin verirse bir kaç gün sonra nişanlım."

Dedi , Yavuz gibi eş olduklarını açık açık söylemekten çekinerek.

Barış elini ilk olarak Yavuz uzattığında , Enes geri çevirmeyip olabildiğince sıktı.

Esma , ikisininde kızgın tekeler gibi , hala kaşları çatık olarak birbirine baktığını gördüğünde seslice gülümsedi. Anlaşılan bu ikili Esma'ya çok çektirecekti.

UZLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin