Sizlere nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. 200+K olmuşuz ve bunların hepsi sizin sayenizden :)))
-Sizce evlenme teklifi nasıl olsun ?
-Yusuf'a bir soyisim bulun.
Fikirlerinizi bekliyorum...İyi okumalar :)
Yıllardır yaşadığı bu yerin sokakları ezberindeydi Kenan'ın ama uzun zamandır da yürümemiş hatta bu geniş caddeyi gezmemişti. Hayatını daha yeni yeni yerine koymuş anca düzeltme fırsatı bulmuştu ve şimdi çocukluk arkadaşı ile anılarını canlandırır gibi sokaklarda yürüyordu. Kardeşinin düğün planını yapacaklardı ve Yusuf'u iyi tanımasa asla izin vermezdi evliliğe. Hazan'ın evlilik için hazır olup olmadığını bilmiyordu ama ikilinin gözündeki aşkı iyi görüyordu.
"Normal bir akşam yemeğinde teklif edebilir bence." Cihan elindeki sigarayı kibar olmayacak şekilde yere ayıp üstünü çiğnerken Kenan bu hareketi hoş bulmamıştı. Cihan'ı uyarmayı isterdi ama arkadaşını sinirlendirip kaçırması bir şey kazandırmayacaktı kendisine.
"Yemek mi? Hazan için en iyisi olsun istiyorum Cihan. Ve Hazan'ı tanıyorsun, sadece bir yemekle evlenme teklifi almaktansa ömür boyu evde kalan kadın moduna girmeyi tercih eder." Kenan'ın gözünde Hazan'ın bu hali canlanınca yüzünü buruşturdu.
"Bu nasıl bir cümle Kenan beynimin içine ettin." Cihan aval aval Kenan'ın yüzüne bakıp yürümesine devam ederken düşünmeye devam etti.
"Ne yani şimdi Yusuf'u paraşüt elinde 'Benimle Evlenir misin?' yazılı bir kartonla mı sallandıralım?" Cihan bu dediğine gülerken Kenan'ın düşünceli hali gülmesini kesmişti. Şaka yapmıştı ama sanırsam Kenan bunun farkında değildi.
"Yusuf hayatta kabul etmez." Kenan, Yusuf gibi bir adamın böyle bir şey yapacağını görse bile inanmazdı.
"Dalga geçmiştim Kenan ve ayrıca biz Eylül'ün ne istediğini biliyorduk yani senin evlenme teklifi etmen kolaydı ama Hazan gösterişli biri ve en en en iyisini isteyen ve olsa bile bununla yetinmeyen biri. Onu mutlu etmemiz ya da hayallerindeki evlenme teklifini vermemiz çok zor." Cihan haklıydı. Ama evin tek kızı Hazan'dı. Ailesi şımarık değil ama her istediğini almış ve Hazan'ı en iyi imkanlarla yetiştirmişti. Hazan'ın bir kez bile olsun bununla övündüğünü görmemişti ama beğenme konusunda zor biri olduğunu hem Cihan hem de Kenan çok iyi biliyordu.
"Tamam haklısın ama bence bunu yapabiliriz." Kenan kaç dakikadır yürüdüklerini bilmiyordu. Amacı bir kafeye geçip sakin sakin bu konuyu konuşmaktı ama bunu zaten yürüyerek de yapıyorlardı.
"Hazan'ı iyi tanıyan değil de...onun gibi olan biri lazım bize." Cihan yine haklıydı ve Kenan bu yüzden arkadaşını çağırmıştı. Adnan'dan sonra en aklı mantıklı olan insandı Cihan.
Ama Cihan'ın aradığı insanı bir türlü bulamıyordu. Bir kaç saniyenin ardından Kenan'ın adımları durdu ve Cihan da arkasına dönerek Kenan'a baktı. Sanki akıllara gelen isim aynı anda iki arkadaşa dank etmişti.