İyi okumalar :)
Kenan tuttuğu güvenliklerin kendisine söyledikleri ile hışımla oturduğu yerden kalktı ve alnını sıkıntıyla ovaladı. Erkek dansçıları kimin tuttuğunu bilmiyordu ve sinirden deliye dönmüştü. Her şey iyi güzel gidiyorken nereden çıkmıştı bu dansçılar? Elindeki telefonu ceketinin cebine koyup kendisine merakla bakan arkadaşlarına doğru döndü ve el hareketi ile toparlanmalarını işaret etti. Yusuf sanki bu hareketi bekliyormuş gibi hızlıca kalkarken Cihan'ın tipi bir şey anlamadığını belli ediyordu. İtiraz eder gibi olmuştu ama Kenan'ın hareketi ile susmuş, konuşmamayı tercih etmişti. Adnan ise az önce karısı ile konuştuğundan olayı biliyor Kenan'ın vereceği tepkiyi tahmin ediyordu. Ve beklediği gibi de olmuştu. Adamın boynunda beliren damarlar uzaktan bile belli oluyordu. Sakinliğini koruyup olayı yumuşatmaya çalışacaktı ama Kenan'ı durdursa Yusuf'a engel olamayacağını da biliyordu. Sabır ve şans dileyerek cüzdanını masanın üzerinden alıp ayağa kalkarken Kenan'ın önden gidişini izledi. Cihan mızmızlanarak kalkarken ona kaş göz işareti yapmaya çalıştı ama anlaşılmayacağını bildiğinden uzatmadı ve ilerleyen topluluğun arkasından yürüdü.
"Sorun ne?" Cihan merakına yenik düşüp sorusunu Kenan'a yönlendirirken Kenan bir şey demedi ve ilerlemesine devam etti. Konuşursa iyi olmayacaktı ve bu yüzden sessizliğini koruyacaktı.
"Biri mi sarkıntılık etmiş?" Yusuf soruyu gayet sakin sormuştu ama içi içini yiyordu. Düğünden önce birini dövüp başını belaya sokmak istemiyordu çünkü. Daha doğrusu Hazan'la arayı bozmak istemiyordu. Kenan'ın suskunluğu da iyi bir şey değildi.
"Dansçı ne alaka?" Kenan aniden durup arkasından gelen arkadaşlarına doğru dönerken Cihan gülmemek adına kendisini tuttu. Dansçı mı çağırmışlardı? Kesinlikle Hazan'ın yapacağı işti bu.
"Dansöz gibi mi?" Dedi Yusuf kaşlarını çatarken. Dansçı diyince aklına direkt bu gelmişti çünkü. Ancak Kenan'ın sert ses tonu ve sorusuyla birlikte böyle bir şey olmadığını anlaması üzün sürmedi.
"İnanmıyorum striptizci mi tutmuşlar?" Yaman dayanamayıp kahkaha atarken Cihan arkadaşına eşlik etmişti. Ama unuttuğu bir şey vardı. Azra da oradaydı ve bunu hatırlayınca gülüşü havada asılı kaldı. Belki aralarında şu an ciddi bir şey yoktu ama birlikte vakit geçirdiği biriydi. Ayrıca erkek striptizci ile Azra'nın dans etme hayali aklına gelince kıskandığını inkar edemezdi. Kıskanması saçma olabilirdi ama kalbinin sıkışması ve sinirleniyor olmasını buna bağlıyordu.
"St...striptizci mi?" Evet evet afallayan ve kekeleyen Yusuf'tu. Duyduğuna inanmıyor değil imkan veremiyordu. Hazan'ın burnundan getirceğini biliyordu ama bu kadarını yapacağı aklının ucundan geçmezdi.
"Şimdi mekana bildirmiş olabilirler bekarlığa veda gecesi olduğunu ve mekan da böyle bir sürpriz yapmış olabilir." Adnan yalandan da olsa böyle bir ihtimali ortaya atarken ortamın havasını dağıtmaya çalışıyordu. Ancak başarılı olduğu söylenemezdi.
"Sikerim sürprizini! Böyle sürpriz mi olur lan!" Kenan ellerini yumruk yapıp sıkarken uzun bir aradan sonra küfür ediyor olmasını Cihan bile tuhaf karşılamıştı. Bu sinirle oraya gidilmemesi gerektiğini fark edince ortaya atıldı.
"Adnan haklı olabilir bazı mekanlar yapıyor böyle." Dedikten sonra Yaman'ın koluna vurdu gizlice. Bu bir nevi uyarı tarzıydı ve arkadaşı bu uyarıyı anlamıştı.
"Aynen Kenan. Bence yengemi arayıp işin aslını öğrenelim." Yaman deri ceketinin önünü kapatırken Kenan'ın öfkeyle telefonu çıkarıp kulağına götürmesini izledi. Yusuf'a da yandan bakış attı.
Son derece sakin olan Yusuf'un bu hareketleri de normal değildi.