52.Bölüm

14K 619 38
                                    

Parmak kazası geçirdim ben :D bölüm geç geldi kusura bakmayın...

İyi okumalar :)

Arabadan bir hışımla indikten sonra eve kendisini attı. Çıldırmak üzereydi ve birazdan dibinde bitecek olan adamı boğazlamak istiyordu. Ne diye böyle bir şey yapmıştı Kenan? Evde onunla baş başa kalmak gibi bir isteği yoktu. Halen yüzsüz gibi böyle yaklaşmasına inanamıyordu. Üzerindeki hırkayı çıkarmadan ayağını sallayarak bekledi. Bebeği için sinirlenmemeliydi ama elinde de değildi. Alnını ovaladıktan sonra kapanan kapı sesini işitti. Kenan gelmişti ve onunla konuşacak hali yoktu bile.

"Bu şekil hareketlerin hoşuma gitmiyor artık Eylül." Kenan ceketini çıkarıp koltuğun üzerine koyarken kendisine dönüp bakmayan karısının önüne geçti.
Eylül'ün bu hareketleri gerçekten de canını sıkıyordu.

"Seninle konuşmak bile istemiyorum ben. Bunda anlamayacak ne var Kenan." Ovaladığı başını kaldırıp Kenan'ın sinirden çatılan kaşlarına daha sonra ise adamın boynunda beliren damara baktı. Sinirleniyor olabilirdi ama bu durum Eylül'ün umrunda değildi.

"Bana olan öfkeni sonlandırsan iyi edersin. Yoksa bir ömür böyle yaşayamazsın." Kenan bilmiş ve burnu havada bir şekilde duruşunu düzeltirken Eylül kafasını yan eğdi ve alayla sırıtıp adama baktı.

"Nasıl yaşayamazmışım çok merak ettim." Öfkeli olmakta ya da sinirinin geçmemesinde kendisini haklı buluyordu. En zor anında yalnız kalmıştı ve bunu kolay kolay unutamazdı.

"Kokumu içine çekmeden ya da beni öpmeden..." Bu kez alayla sırıtan taraf Kenan olurken yüzü düşen taraf Eylül olmuştu. Kenan hakkı olabilirdi. Sevdiği birine dokunamamak çok zordu ve Eylül bu durum için zor dayanıyordu.

"Bunun özlemini çeken sensin bence." Konuyu kendisinden uzaklaştırması gerekiyordu Eylül'ün. Hormonlarından kaynaklı düzgün düşünemiyordu bile.

"Haklısın."

Eylül bu kadar kolay bir cevap alacağını hiç ama düşünmemişti. Bunun şaşkınlığıyla Kenan'ın kendisine yaklaştığını da fark etmemişti. Arkasını dönüp gitmek için hareketlendi ama kolunu tutan el kendisini geri çevirdi. Dudağındaki dudaklar kendisini belli edip hükmünü sürdürmek ister gibiydi. İtiraz etmek istedi ama çok özlemişti.

Kolunu tutan el artık belini tutmuş kendisini iyice çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kolunu tutan el artık belini tutmuş kendisini iyice çekmişti. Kaçmak için artık hiç fırsatı yoktu. Kalbi hızlıca çarparken burnuna gelen koku ile gözleri kapandı. Ağzından kaçan minik bir inleme sayesinde Kenan'ın tüm iradesi kopmuştu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zehr-i Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin