Taehyung se ke mě blížil se zákeřným úšklebkem.
„Jungkookie, zasloužíš si trest!"
„Z-za co? V-vždyť jsem nic neudělal." řekl jsem vystrašeně.
Teď jsem se ho bál. Když si všiml mého vystrašeného a o pomoc volajícího pohledu, trochu změkl.
„Králíčku, neboj se. Chci tě potrestat za to objímání s Jiminem. Bude se ti to líbit." řekl Taehyung už milým hlasem.
„Nebude se mi to líbit Taehyungu, protože spolu nic mít nebudeme." řekl jsem mu přísným hlasem a chtěl jsem odejít. Prošel jsem kolem něho a vydal se ke dveřím. Taehyung se otočil a dřív než jsem stihl odemknout, natlačil mě na dveře. Klíč vytáhl ze zámku a pustil mě. Já se na něho otočil a čekal co bude dělat s tím klíčem.
„Jungkookie, jestli chceš ten klíč, tak si ho musíš vytáhnout" řekl a klíč si strčil do trenek ke svému kamarádovi.
No tak to si dělá prdel. Tam mu nikdy nesáhnu. Ale ten klíč fakt potřebuju. Ach Bože. Vždyť jsem ještě panic, nevím co mám dělat. Jestli to udělám, už se Taehyunga nikdy nezbavím. Ale nemám na výběr.
Povzdechl jsem si a popošel k němu. Taehyung se na mě jen díval úchylno-překvapeným pohledem a čekal, co bude dál. Já k němu přišel blíž, položil mu ruku na hruď a pomalu sjížděl níže. U jeho kalhot jsem se zastavil a rozepnul mu poklopec. Taehyung mě jen s nadrženým pohledem a se skousnutým rtem pozoroval. Já sebral odvahu a zajel mu do boxerem k jemu údu.
„Och Bože...... Jungkookie....... Konečně jsem se toho dočkal." Nechtěl jsem se dotýkat jeho chlouby, ale nemohl jsem si pomoct, jelikož jsem hledal ten klíč.
„Jungkookie, dám ti nabídku. Jestli mi ho vyhoníš, pomůžu ti najít ten kl....ach......klíč."
„T-tak dobře." odpověděl jsem trochu rozpačitě, protože jsem to ještě nikomu nedělal kromě sebe. Obepnul jsem prsty kolem jeho ztopořeného kamaráda a začal po něm pomalým tempem jezdit rukou. Taehyung vzdychal jak smyslů zbavený. Toho až tak vzrušuju jen tím honěním?
„Och Bože......To....ach.....j-je doko....mnhhm....ach.....dokonalé~." vydal ze sebe Taehyung mezi vzdychy. Začal jsem pomalu zrychlovat tempo a Taehyung vzdychal hlasitěji. Začal jsem pociťovat menší vzrušení. Dost. Chceš jen dostat klíč.
„Jung....och bože.......Kookie...............
už......mhmmm.......b-budu.....achhhh." Jen co to Taehyung dořekl, ucítil jsem na své dlani něco lepkavého. A nebylo toho zrovna málo. Měl jsem od toho celou dlaň i prsty.Vytáhl jsem ruku z jeho kalhot a natáhl k němu čistou ruku.
„No tak teď mi dej klíč Taehyungu" řekl jsem, protože jsem si chtěl co nejrychleji umýt ruku.
„Dobře králíčku. Jen...jsi strašně roztomilý s mým spermatem na ruce."
„Bože Taehyungu. Dej mi ten klíč nebo ty dveře příště vykopnu." řekl jsem už trošku naštvaně.
„Dobře, dobře." řekl Taehyung, sáhl si do zadní kapsy a vytáhl klíč.
„No to si ze mě děláš prdel Taehyungu. Ty jsi mě prostě jen sprostě donutil ti vyhonit. Ty jedno nadržený hovado!" řval jsem na Taehyunga.
Vyrval jsem mu klíč z ruky a utekl do koupelny umýt si jeho DNA z ruky. Bože. Jednou ho vážně zabiju. Tak se pak nedivte, že uvidíte ve zprávách, že zkušební asistent zabil slavného (plus nadrženého) Kim Taehyunga. Nedivte se. Byli jste informováni předem.
Slezl jsem po schodech dolů a vešel do kuchyně za klukama. „Co to tam bylo za řev?" zeptal se mě trochu ustaraně Jin.
„No radši se ani neptej hyung. Taehyung je jenom nadržený prase." Ale to by nebyl Taehyung, aby se do toho nevložil.
„Co kecáš? To ty jsi mi chtěl vyhonit."
„Jo protože jsem si myslel, že tam máš klíč. Ale tys ho měl jen někde schovaný ty nadrženče." Už jsem se s ním nechtěl o tom bavit. Otočil jsem se na kluky a snažil se nevnímat jejich nechápavé výrazy.
„Prosím, kde máte věci na uklízení?" zeptal jsem se, protože jsem zjistil, že je už 8 hodin. Mám už jen dvě hodiny na úklid....
Kdyby Jungkook věděl,co najde, radši by do jednoho určitého pokoje ani nevkročil......
Doufám, že se líbí.
Přežila jsem první školní den, takže jsem spokojená.
I love youuu 😍😍😍✅
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐫 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭? (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Dokončeno & Opraveno-] Devatenáctiletý Jungkook studuje na konzervatoři zpěv. Bydlí pouze s bratrem, neboť rodiče žijí velmi daleko od jeho vysoké školy. Jednoho dne uvidí plakát, na němž stojí, že světoznámá skupina BTS hledá osobního asistenta...