A uviděl jsem svá oblíbená ochucená mléka.
Nejradši mám však banánové. Najednou jsem měl strašnou žízeň a dostal jsem na něho chuť. Vytáhl jsem si dvě lahvičky a jednu vypil na ex.
„Ty jo, to jsem nečekal." zasmál se Jimin. Já na něho zapomněl. Snad si nebude myslet, že jsem nějaká vyžírka.
„Jsem rád, že ti chutnalo. Konečně i někdo jiný, kdo je pije než jenom já." Na to jsem se jen usmál. Dobré. Nemyslí si, že jsem vyžírka. Otevřel jsem si svoje druhé banánové mléko a šel si sednout na sedačku.
Zapnul jsem si písničky, zavřel oči a relaxoval. Popíjel jsem si svoje mléko, když to na mě začalo přicházet. Do prdele. Já na to zapomněl. Mám jeden takový problém.
Vždycky když to mléko vypiju, jsem pak malinko nadržený. Fajn tak hodně nadržený. Je to trochu divné. Chtěl jsem s tím zajít k doktorovi, ale co bych mu řekl? No víte, já jsem vždycky nadržený, když si dám banánové mléko.
Nechtěl jsem, aby mě přemohla nadrženost. Snažil jsem se vnímat hudbu, ale jaksik to nešlo, protože kalhoty mi byly úzké. Podíval jsem se na svůj rozkrok a uviděl stan jak hovado. Sakra. Co s tím mám dělat? Měl bych si pomoct sám.
Zvedl jsem se že sedačky a vyšel z kuchyně ke schodům. Na schodech jsem potkal Jimina.
Jimin si mě prohlížel a jel od hlavy pomalu přes hrudník až na moji erekci, kde se zastavil. Všiml jsem si, jak vykulil oči. Nemám ho zrovna malého no.
„Wow Kookie. Nevím, co mám na to tvoje přepadení říct." řekl mi a opět pohledem sklouzl na můj rozkrok.
Třeba bych mohl využít tebe Jiminie. Když už jsi mě viděl, tak proč by jsi mi nemohl pomoct?
Pomalu jsem se k němu přibližoval a on automaticky couval. Když už neměl kam jít, namáčkl jsem se na něj celým svým tělem a on byl opřený o zábradlí.
„Třeba bys mi mohl pomoct, Jiminie." zašeptal jsem mu nadrženě a svůdně do ucha. On jen nahlas vydechl a cítil jsem, že začínal pomalu tvrdnout. To bylo teda rychlé. Myslel jsem, že ho budu muset přemlouvat, ale šlo to hladce.
Položil jsem ruce na jeho záda a jel po nich dolů. Ruce jsem zastavil na jeho zadečku, který jsem zmáčkl. Zacukalo mi v erekci. No do prdele. Ten je tak pevný.
Začal jsem mu pokládat polibky na krk a masírovat rukama jeho zadeček. Bože. Ta jeho postava mě zabíjí. Je takový droboučký a mám strašnou potřebu ho chránit.
Líbal jsem ho a masíroval jeho zadeček strašně dlouho. Pak jsem si uvědomil, co vlastně dělám. Ty vole. Vždyť já podvádím Taehyunga.
Odskočil jsem od Jimina a vyděšeně se na něj podíval. On měl stále slastí zavřené oči a také jsem si všiml jeho stojícího kamaráda. Po chvíli se na mě podíval a usmál se. Přistoupil ke mě blíž.
„Neboj se Jungkookie, nikomu to neřeknu. Bylo to moc příjemné. Teď utíkej za Taem, aby ti pomohl s tím problémem."
Bože. Proč je tak skvělý kamarád? Jen jsem se na něj usmál a pokýval hlavou.
„Děkuji moc Jiminie. Moc si toho vážím." poděkoval jsem mu a vyšel schody. Už jsem vážně potřeboval pomoct, protože ta erekce už vážně bolí.
Přišel jsem ke dveřím od Taehyunga a zaklepal na ně jen jednou. Hned potom jsem vtrhl dovnitř. Taehyung seděl na posteli v teplákách a volném triku a četl si knihu. Já tam stál a čekal až si mě všimne. Ano, stál jsem v obou významech. Taehyung ke mě konečně zvedl pohled.
„Ahoj králíčku, copak potřebuješ?" zeptal se a hned zase sklopil pohled do knihy. Už mě fakt štve. Rychle jsem přešel k jeho posteli a vytrhl mu knihu. Hodil jsem ji za sebe a sedl si mu na stehna.
Okamžitě jsem se mu přisál na rty a probojoval se jazykem dovnitř. Cítil jsem, jak je zaskočený, ale pomalu se začal uvolňovat a zapojovat do polibku.
Rukama jel od mých ramen přes záda až k mému zadečku. Párkrát mi ho zmáčkl a pak jednou rukou přejel po mé tvrdé bolavé erekci. Já mu za to krásné zavzdychal do pusinky.
„Sakra Kookie, kde jsi vzal takovou erekci?" zašeptal mi nadrženě Taehyung do ucha, když jsme se odtrhli, abychom alespoň nachytali nějaký kyslík do našich plic.
Nechtěl jsem na jeho otázku odpovídat, tak jsem se znovu přisál na jeho rty a zatlačil jsem ho do lehu. Dneska budu já ten nahoře Tae.
Konečně jsem tu kapitolu dopsala. Trvala mi strašně dlouho.
Dobrou noc a sladké sny.
I love youuuuu😍😍😍😍✅
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐫 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭? (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Dokončeno & Opraveno-] Devatenáctiletý Jungkook studuje na konzervatoři zpěv. Bydlí pouze s bratrem, neboť rodiče žijí velmi daleko od jeho vysoké školy. Jednoho dne uvidí plakát, na němž stojí, že světoznámá skupina BTS hledá osobního asistenta...