Chvíli jsem seděl na posteli a pozoroval Jiminovu řeč těla. Ostatní lidé se dívají v mém věku na porno a já si vyhledával informace o řeči lidského těla.
Poznal jsem na něm, jak se snaží skrýt svou nadrženost. Kousal si ret, byl zamýšlený a zhluboka dýchal. Snažil se vydýchat pomalu rýsující se erekci v jeho kalhotách.
Tak když mi jakože „zachránil" život, ta bych mu to mohl oplatit.
„Jiminie, nechceš ho vyhonit? Vidím, jak se držíš." pověděl jsem mu a přilezl k němu po čtyřech. On se na mě jen překvapeně a neveřícně podíval.
„No tak co Jiminie?" zavrčel jsem mu svůdně do ucha, když jsem si mu sednul na klín."
„J-jungkookie....... Bože....... Co to se mnou děláš?" zašeptal mi už nadrženě do ucha. Já se uveleboval na jeho klíně a otíral se zadkem o jeho chloubu.
Jimin mi dal ruce na zadek a opřel si hlavu o moje rameno.
„Bože.... Ach........ Taehyung mě z-zabije." zavzdychal mi do ucha. Už jsem cítil, jak mě něco tvrdého tlačí do mého zadku, konkrétněji na můj vstup.
Slezl jsem z Jimina a klekl si před něj. O Bože. Ta jeho boule mě dostává. Představte si, že takové roztomilé stvoření před vámi sedí vzrušené a opírá se rukama na posteli.
Přes kalhoty jsem mu pohladil jeho erekci a on slastně zavzdychal a zaklonil hlavu dozadu. Sakra. Vyhoním mu ho a musím z pokoje vypadnout.
Rozepnul jsem mu poklopec a z boxerek osvobodil jeho ztopořeného kamaráda z úzkých kalhot. Posadil jsem se na jeho stehna a uchopil jeho chloubu do ruky. Pevně jsem obepnul prsty kolem jeho kamaráda a začal s pomalými pohyby.
Jimin začal hned vzdychat. Už vím, jak se cítí Taehyung, když jsem tak citlivý a vzdychám. Už vím, proč se nemůže ovládat. Taky s tím mám teď problém.
Zrychlil jsem pohyby svou rukou a Jimin začal vzdychat hlasitěji. Chtěl jsem ho už udělat a vypadnout odtud. Jestli se to dozví Taehyung, tak Jimina vykastruje a mě ztrestá, že si dva roky nesednu.
Zrychlil jsem rukou pohyby na maximum. Jimin po chvíli nahlas vzdychl, zvětšil se a udělal se mi do ruky.
Já si ji utřel do kapesníků, které byly vedle jeho postele. Chtěl jsem se obléct, ale zjistil jsem, že tu nemám žádné oblečení. Do prdele. To mám jít přes celé patro nahý? No tak to potěš koště.
Otevřel jsem dveře a nakoukl z nich ven, jestli tam někdo není. Díky Bohu ne.
Vyběhl jsem z Jiminova pokoje a zabouchl dveře. Rychle jsem přešel patro zpátky ke koupelně, kde jsem si nechal oblečení. Hned za práhem leželo moje tričko a tam jsem se pro něj ohnul a můj zadek byl vystrčený z koupelny ven.
Někdo do mého zadku přirazil až jsem si málem rozbil hlavu o podlahu.
„Oh Bože Jungkooku, proč tohle musíš pořád dělat....... Ach." Řekla ta osoba. A kdo jiný by ta osoba mohla být než nadržený a vzrušený Taehyung.
Já se okamžitě zvedl a otočil se čelem k němu.
„Co to do prdele děláš Taehyungu. Můžeš toho už nechat?" dořval jsem ho a zabouchl mu dveře před nosem. Debil jeden. To je nadržený celý život nebo co?
Naházel jsem na sebe oblečení a vyšel z koupelny. Už bych měl jít. Zítra se bude rozhodovat, kdo bude jejich asistentem. Nevím, jestli bych neměl odstoupit z toho konkurzu. Vlastně jsem podváděl, když jsem něco měl se skupinou. Ale kdo mě odveze domů? Jimin nebo Taehyung?
Nakonec jsem se rozhodl pro Taehyunga, jelikož v jeho autě mám tašky. Šel jsem k němu do pokoje a bez klepání vešel.
Taehyung byl na telefonu a když jsem vešel, rychle ho schoval a vystrašeně se na mě podíval, jako kdybych ho načapal při něčem jiném.
„Taehyungu, odvezeš mě prosím domů." pověděl jsem mu, když už se trochu uklidnil. Co na tom telefonu dělal? Trochu mě to zajímá.
Taehyung se posbíral a už jsme vycházeli z domu k autu. Sedli jsme si a v tichosti vyjeli. Byla tu taková hustá atmosféra protkaná tichem.
„Kookie, já se ti omlouvám. Vím, že jsem někdy otravný. To tvoje tělo mě dovádí k šílenství, ale snažím se to ovládat. Někdy se mi to vymkne kontrole a za to se omlouvám." řekl Taehyung smutným hlasem.
On se mi omluvil? Taehyung se mi omluvil? Já myslel, že je to ten typ člověka, který je namyšlený jak hovno a nikdy se neomlouvá. Asi jsem se spletl.
Tak co? Myslíte si, že se Jungkook spletl?
Dobreeeee ráno. Jakpak jste se vyspinkali?
Kapitola je konečně venku.
I love youuu😍😍😍✅
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐫 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭? (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Dokončeno & Opraveno-] Devatenáctiletý Jungkook studuje na konzervatoři zpěv. Bydlí pouze s bratrem, neboť rodiče žijí velmi daleko od jeho vysoké školy. Jednoho dne uvidí plakát, na němž stojí, že světoznámá skupina BTS hledá osobního asistenta...