Tae konečně odemkl dveře a odstranil má záda od zdi. Erekce se mi během jeho chůze otírala o jeho břicho a strašně mě to nutilo vzdychat. Teď už si toho musel všimnout.
Položil mě na sedačku a chtěl se oddálit, ale já ho k sobě pevně mačkal rukama, které jsem měl okolo jeho krku. Chtěl jsem s tím problémem pomoct.
„Jungkookie, pusť mě prosím." promluvil hlubokým hlasem těsně u mého ucha a mě doslova přejel mráz po zádech. Otřepal jsem se a tím jsem uvolnil stisk a on se mi vykroutil.
„Co by si chtěl na večeři, Jungkookie?" zeptal se mě Tae, když pochodoval po kuchyni, která je spojena s obývákem, takže já jsem na něho z gauče stále viděl.
Už mě ta erekce začínala bolet a vážně jsem potřeboval pomoct.
„Taehyungie~"
„Copak Jungkookie?" zeptal se mě, jako by o tom vůbec nevěděl.
„Já potřebuju pomoct." To už jsem vstal a přišel k němu a dal si jeho ruce na mé boky.
„Ale, Jungkooku, to si necháme až na později. Teď se o tebe musím postarat." odpověděl mi a sundal ruce pryč. Já se na něj jen dotčeně podíval a otočil se, že si odejdu vyřešit ten problém sám.
„Běž si ten svůj problémek vyřešit a pak přijď na večeři." pověděl mi Tae a silně mě plácl přes zadek.
„Au Taehyungu, já tě zabiju. Vždyť to bolí jak něco." dořval jsem ho, když jsem odcházel. On se tam jen usmíval jak retard a nic neřekl. Bože. To mi chybělo.
Ale mě to vážně chybělo.
Když už jsem měl svůj problém vyřešený a samozřejmě jsem během toho přemýšlel nad Taehyungem, protože bych ho chtěl znovu ochutnat.
Během těch dvou roků mi ta jeho nadrženost celkem chyběla, a tak mě překvapilo, že mi řekl ne.
Ale první se chce o mě postarat, což je od něj hrozně hezké. Jen teď doufám, že mě neslyšel vzdychat jeho jméno při honění.
Když jsem se v koupelně doupravil, vydal jsem se za ním do kuchyně se podívat, co tam vytvořil. Otevřel jsem dveře a nakoukl do chodby, která vede k obýváku s kuchyní. Viděl jsem jen tmu.
Tak jsem tedy vylezl a kuchyň byla ozářená oranžovými plamínky ze svíček. Působilo to strašně příjemně a pohodově.
A pak jsem svůj pohled přemístil na stůl, kde bylo největší množství čajových svíček.
Taehyung seděl u stolu, usmíval se a před sebou měl nalité skleničky s vínem a výborně vypadající jídlo.
Já ho asi vážně miluju.
Začal jsem se usmívat a pomalu se přesouval na židli naproti Taehyunga.
Až teď jsem si všiml, že udělal klasickou omeletu a ozdobil ji zeleninou. Proto mi to z dálky připomínalo něco luxusního. Ale nevadí mi to. V jednoduchosti je krása.
„Tae, to je moc pěkné. Moc se mi to líbí." Musel jsem mu to pochválit. Vážně jsem se teď cítil velmi dobře.
„Děkuji kralíčku. Snažil jsem se během toho, co ty sis v koupelně honil nad mým jménem a nade mnou." usmál se a svou velkou ruku položil na tu mou, která volně ležela na stole.
„Taehyungu, musíš zkazit tuhle romantickou chvíli tady tímhle?!" řekl jsem mu trochu ostřeji a dal mu pěstí do ramene. Bože. Zase se červenám.
Taehyung se na to jenom zasmál a postavil se ze židle. Já se na něho jen díval a nechápal, co dělá.
On se ke mě naklonil přes stůl a opatrně přiložil své rty na ty mé. Až teď jsem si uvědomil, jak mi chyběla ta sladkost a měkkost jeho rtů. Vlastně mi během těch dvou let chyběl celý.
Tae začal opatrně a pomalu hýbal rty a já mu na to samozřejmě odpovídal. Ale chtěl jsem trošku více.
Zrychlil jsem pohyby a Tae to pochopil a zatlačil mi jazykem na zuby. Já ústa pootevřel a nechal ho dělat, co chce.
Svůdně pomalu mi vklouzl do úst jazykem a ochutnával celou moji ústní dutinu. Já se potom odhodlal a začal si s ním proplétat i svůj jazyk. Bylo to strašně vášnivé a pomalé líbání.
Miluju líbání s Taeyhungem.
Zdravím lidičkyyyyy
Doufám, že přežíváte týden. Už jsme konečně v polovině týdne.
Užívejte zbytek dne.
I love youuuuu😍😍😍😍✅
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐫 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭? (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
أدب الهواة[-Dokončeno & Opraveno-] Devatenáctiletý Jungkook studuje na konzervatoři zpěv. Bydlí pouze s bratrem, neboť rodiče žijí velmi daleko od jeho vysoké školy. Jednoho dne uvidí plakát, na němž stojí, že světoznámá skupina BTS hledá osobního asistenta...