„T-tae, to bolí."
Ono to hodně bolelo. Byla to taková pálivá bolest.
„Co to vůbec děláš, Tae?"
„Jenom si tě připravuji Jungkookie. Neboj se. Za chvíli tu bude jenom slast." Tae přidal další prst a bolest ještě zesílila. Ale snažil jsem se to vydýchat.
„Jungkookie, uvolni se." Tae přidal třetí prst. A já vzlykl. Z očí mi začaly téct slzy. Bože... To je strašná bolest.
„Tae, to strašně bolí." vzlykl jsem se slzami tekoucích po tvářích. Tae mi je slíbal.
„Jungkookie, za chvíli to bude dobré. Jen to musím najít." Co musí najít? To tam jako uvnitř mě něco hledá?
„Tae, co musíš naj...... Ach Bože......mhhm." Najednou slast pohltila moje tělo. Bylo to tak úžasné.
„Jo. Konečně jsem to našel." zamumlal si pro sebe spokojeně Tae. Začal mě jenom na tom jednom místě masírovat a současně mě líbal na rty.
Měl jsem problém s dechem, takže jsem se od něho, i když nerad, musel odtrhnout.
Tae mě všemi prsty začal roztahovat a masírovat. Soustředil se hlavně na to jedno místečko, které mi vysílalo slast do celého těla. Bylo to úžasné.
Tae se pomalu posunoval dolů, ale já tomu nevěnoval moc pozornosti, protože jsem měl problém s nedostatkem kyslíku. Dostal se až k mé chloubě, kterou jen olízl.
Roztáhl mé nohy jak nejvíce mohl a vytáhl ze mě prsty. „Tae, proč si je vytáhl. Dodělej m.......Oh kurva....." Tae své prsty nahradil svým jazýčkem.
Začal jazýčkem pohybovat a já se mohl zbláznit. Ale ne že by jím pohyboval pomalu, on tam ním začal lítat jak blázen. Bylo to jeden z nejlepších pocitů v mém životě.
Tae ke svému jazýčku strčil i jeden prst, kterým začal tlačit na moje místečko.
„T-tae, já už b-bu........budu." Jen co jsem to dořekl, pořádně jsem se Taemu vystříkal do pusy.
Už podruhé za tuto noc. Tae ze mě slízal všechno moje sperma, které mu vyteklo z pusy, a vyšplhal se zpátky na mě.
„Jungkookie, otevři pusinku. Musíš se přece ochutnat." Políbil mě a vpustil trochu mého spermatu do mé pusy.
„Bože fuj. Vždyť je to úplně hnusný Tae." řekl jsem a nakrčil obličej do zhnusené grimasy.
„Co to povídáš Jungkookie? Máš to nejsladší sperma co jsem kdy ochutnal." řekl na to Tae. Já ho bouchl do ramene a začal se červenat. Tae se na to jen uchechtl a zase mě začal líbat.
Až teď jsem si uvědomil, jak musí být Tae vzrušený. Mě udělal už dvakrát a já na něho ještě ani nesáhl. Jsem to ale nepozorný.
Odpovídal jsem Taemu na polibky. Omotal jsem mu nohy kolem pasu a přirazil k jeho přirození.
„Bože... Jungkookie..... netrap mě."
„Tak už si mě vezmi Tae...........Prosím."
Tae se trochu odtáhl a párkrát si přejel po kamarádovi, aby ještě víc ztvrdnul. Pak na mě zpátky nalehl a já cítil u své dírky jeho penis.
„Teď se, Jungkookie, musíš hlavně uvolnit. Jinak tě to bude hodně bolet."
Pomalu do mě začal zasouvat špičku své erekce. A já začal pomalu pociťovat bolest. Potichu jsem vzlykl a slzy mi začaly stékat po tvářích.
„Jungkookie uvolni se. Jsi strašně stažený. Zpomal své dýchání." Tae mluvil strašně uklidňujícím hlasem a já se opravdu začal uvolňovat.
Tae do mě začal opět zasouvat. Bolelo to, slzy mi stále tekly, ale už to nebyla taková hrozná bolest jako na začátku.
„Jsi moc šikovný, Jungkookie. Už jsem v tobě skoro celý. Už jen kousek." Tae do mě trochu přirazil a zabolelo to mnohem více, ale už byl ve mně alespoň celý.
„Neboj se Jungkookie, nechám tě zvyknout. Jsi moc šikovný." Řekl Tae a začal mě líbat. Po chvíli bolest úplně odezněla. A já trochu přirazil do jeho klína.
Tae to bral jako povel k přirážení a začal se ve mě pomalu pohybovat. Chvíli to bolelo, ale pak se dostavila jenom obrovská slast.
„Ach Bože...... Tae....... tohle je sakra.....aaach.....ú-úžasný..... mhhhm."
Tae se jen pousmál a začal mě líbat. Já se musel odtrhnout, protože i to nevycházelo se vzduchem.
Tae se začal pohybovat rychleji a já začal hlasitěji vzdychat.
„Bože Tae....... zrychli už." řekl jsem už vyčerpaně. Tae se začal pohybovat bleskovou rychlostí a já jsem si dal ruku na pusu, abych ztlumil své vzdychy.
„Nene králíčku, chci tě slyšet. Chci slyšet, jak ti dělám dobře." řekl Tae tak svůdně a nadrženě, že jsem musel zavzdychat. Chytl moji ruku a dal mi ji pryč z úst.
A já neměl jak tlumit své vzdychy. Tak jsem je nechal vycházet ven. Snad nikoho nevzbudíme.
Měl jsem zavřené oči, ale i tak jsem cítil Taeho pohled na sobě. Tae ještě víc zrychlil a já se začal hrozně rychle blížit k vrcholu.
„T-tae, já už zase b-budu."
„Jen to vypusť králíčku. Udělej mi tu radost. Jen to v sobě nedrž." Po těchto slovech jsem se už potřetí za tuto noc udělal. Stáhl jsem se a vydýchával jsem svůj už třetí orgasmus.
„Bože Jungkookie. Jsi tak úzký." zasténal Tae.Bože. To jeho sténání je slast pro moje uši. Ještě párkrát přirazil a pak jsem v sobě ucítil úžasné teplo.
Tae na mě spadl celým tělem. Obě naše těla hořela z té slasti, kterou jsme před chvílí prožili. Chvíli na mě ležel a pak se posunul dolů a očistil mě od mého spermatu. Pak se svalil vedle mě a oba jsme se snažili uklidnit naše zběsilé dýchání.
„Tohle byl můj nejlepší sex v životě, Jungkookie. Ten tvůj výraz při vyvrcholení je dokonalý." řekl znaveně Tae.
„Děkuju. M-můj taky. Jsem hodně unavený." odpověděl jsem mu a zívl si.
„Jen spinkej králíčku." řekl Tae a začal mě hladit po vlasech. Bylo to strašně příjemné a uklidňující. Po chvíli jsem upadl do říše snů.
Tahle kapitola je celkem povedená.
I love youu 😍😍😍✅
ČTEŠ
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐫 𝐀𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭? (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Dokončeno & Opraveno-] Devatenáctiletý Jungkook studuje na konzervatoři zpěv. Bydlí pouze s bratrem, neboť rodiče žijí velmi daleko od jeho vysoké školy. Jednoho dne uvidí plakát, na němž stojí, že světoznámá skupina BTS hledá osobního asistenta...