Κεφάλαιο 31: Διπλό Ραντεβού

241 24 0
                                    

Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει, λίγες μέρες μετά και καταλήγουμε να βγούμε διπλό ραντεβού με τον Κέβιν και την Αλλις...καλα θα περάσουμε.

<<Είδες τουλάχιστον αυτή τη φορά ξέρεις ότι δεν θα σε στήσω.>> φτιάχνει το πουκάμισο πάνω του όσο τσεκάρει τον εαυτό του στον καθρέφτη.

<<Ε ναι πάλι καλά που πρότεινες να έρθω από εδώ να ετοιμαστώ και να πάμε μαζί μέχρι το μαγαζί.>> βάζω την τελευταία πινελιά στα χείλη μου και είμαι πλέον έτοιμη να βγω αυτό το ηλιθιο ραντεβού. Δηλαδή γιατί να συμφωνήσει τόσο ενθουσιασμενος ο Κέβιν να βγει για φαι με έναν τύπο που μισεί? Και από την άλλη...γιατι να δεχτεί και ο Γουόρεν? <<Πάντως δεν μπορώ να πω μου φάνηκε περίεργο που δέχτηκες να πάμε.>>

<<Ω σε παρακαλώ να χάσω την ευκαιρία να δω τη κοπέλα που έριξε ο φιλαράκος σου?>> απαντάει ειρωνικά με το ύφος του γελοιοποιού ενώ φτιάχνει τα μαλλιά του με το να κοιτάει ακόμα τον εαυτό του στον καθρέφτη.

<<Ω ελα τώρα...ο Κέβιν μια χαρά άντρας ειν->> τον βλέπω να γυρνάει κατευθείαν τον λαιμό του προς το μέρος μου και να με κοιτάει με λίγες φλόγες να βγαίνουν από μέσα του <<Τέλος πάντων, έτοιμος?>>

Φτάνουμε έξω από το μαγαζί και μου φαίνεται πως ο χτύπους της καρδιάς μου κάνει ακόμα και το πεζοδρόμιο να τρέμει κάτω από τα πόδια μου. Ο κρύος ιδρώτας που με λούζει πάντως ελπίζω να μην φαίνεται όταν θα μπούμε στο μαγαζί γιατί θα ντραπω ακόμα περισσότερο.

<<Α είναι ήδη εδώ.>> αναφέρει κάπως αδιάφορα ο Γουόρεν με το να κοιτάει σαν αδιάκριτος μέσα στο μαγαζί.

<<Τι? Κιόλας? Μα τι φαση τι ώρα ήρθαν πια?>> γίνομαι κι εγώ φουλ αδιακριτη με το να πλησιάσω το παράθυρο και να τους δω να κάθονται δίπλα δίπλα και να γελάνε με έναν ήρεμο τόνο.

<<Ε μπορεί να κάνανε τη κράτηση νωρίτερα για να μείνουνε μόνοι τους ποιος ξέρει.>> με πιάνει από το χέρι και με τραβάει μέσα στο μαγαζί, τόσο γρήγορα που δεν πρόλαβα να αναλύσω αυτό που μου είπε στο μυαλό του.

<<Ωπ παιδιά...>> σηκώνεται όρθιος ο Κέβιν και φτιάχνει κάπως αμήχανα τα μαλλιά του. Συστήνει την Αλλις με τον Γουόρεν και καθομαστε στο τραπέζι.

<<Τώρα μπορώ να καταλάβω τι είδε η Σοφία σε σένα. Λογικό να είσαι μοντέλο.>> σχολιάζει η Αλλις με τα μάτια της καρφωμένα πάνω στον Γουόρεν, σαν λέιζερ κάνει, τον σαρώνει από πάνω μέχρι κάτω.

In Your Arms Место, где живут истории. Откройте их для себя