Το σώμα του Γουόρεν βράζει δίπλα στο δικό μου. Με κάθε μου άγγιγμα νιώθω μια καυτή αντίδραση πράγμα που με κάνει να ανατριχιάσω. Το χέρι του που είναι τυλιγμένο γύρω από τη μέση μου με κρατάει σφιχτά πάνω του, τόσο πολύ που έχω κολλήσει σαν βδελλα στο γυμνό του σώμα και με το ζορι παίρνω μια ανάσα.
Μένουν λίγες ώρες μέχρι να έρθει το πρωί και να φύγω στη δουλειά και το μόνο πράγμα που θέλω να κάνω είναι να μείνω εδώ, θαμμένη κάτω από το απαλό του πάπλωμα και δίπλα στον Γουόρεν. Για πρώτη φορά μετά από μέρες είναι πάλι τόσο γλυκός μαζί μου. Αν και μόλις προσπάθησα να τον ρωτήσω τι είχε παιχτεί στο πάρτυ ή ακόμα και να του ζητήσω συγγνώμη για το σκηνή στο σπίτι της Ρενέ εκείνος πήγε κατευθείαν στο σεξ και δεν πρόλαβα να πω και πολλά.
Ανοίγω τα μάτια μου στον ενοχλητικό ήχο από το ξυπνητήρι μου και βλέπω ένα άδειο κρεβάτι δίπλα μου.
Τι στο καλό?
<<Γουόρεν?>> σαν να μιλάω σε τοίχο, βασικά μάλλον μιλάω σε τοίχο γιατί δεν παίρνω και καμια απάντηση. Είναι εφτά το πρωί και έχει ήδη φύγει από το σπίτι? Καλά με άφησε στο σπίτι του και έφυγε? Ωραίος...
~~~
<<Έχω μια σημαντική ανακοίνωση να κάνω. Το περιοδικό μας επιτέλους έφτασε τα είκοσι χρόνια που βρίσκεται στην αγορά και γι αυτό το λόγο θα γίνει ένα πάρτι. Σας το λέω από τώρα για να έχετε χρόνο μέχρι την επόμενη βδομάδα να βρείτε ρούχα...γιατί θυμάμαι στα δέκα χρόνια είχα αρκετά παράπονα για αυτό το κομμάτι. Αυτά είχα να πω, τώρα συνεχίστε τη δουλειά σας.>> μπαίνει πίσω στο γραφείο της τόσο γρήγορα όσο και όταν βγήκε για να κάνει αυτήν την ανακοίνωση, γενικά ο ενθουσιασμός της...τυφλώνει από μακριά.<<Λοιπόοοοννν...>> σέρνει την καρέκλα της η Κρίστι γεμάτη με τον ενθουσιασμό που έλειπε από το αφεντικό μου <<Με ποιον θα έρθεις?>> σταματάει απότομα βάζοντας δύναμη με τα χέρια της πάνω στο γραφείο μου και στρέφεται με ενδιαφέρον προς εμένα.
<<Γιατί πρέπει να έχω σύνοδο?>> αν σκεφτώ το γεγονός σήμερα το πρωί, που ακόμα δεν έχω ούτε ένα μήνυμα ή κλήση από τον Γουόρεν, μάλλον μόνη θα παω. Καλύτερα να το ξεκινήσω έτσι και αν αλλάξει η κατάσταση τότε οκ.
<<Ε όχι απαραίτητα...>> ανασηκωνει τους ώμους της κάπως στεναχωρημενη <<Τέλος πάντων θα πάμε αύριο με τον Αλλαν μαζί να βρούμε ρούχα θες να έρθεις μαζί μας? Ξέρω ένα καταπληκτικό μαγαζί!>>
أنت تقرأ
In Your Arms
أدب المراهقين> ζαρωνει τα μάτια της για να κοιτάξει καλύτερα κάνοντας μηχανικά πλέον τις κινήσεις με το καλαμάκι. > προσπαθώ να καταλάβω μιας και δεν έχουμε κάτι καλύτερο να ασχοληθούμε εδώ πέρα. > αναφωνεί και αφήνει σοκαρισμένη το ποτήρι στον πάγκο > > κάνω έν...