<<Σοκ! Δεν περίμενα να το πεις έτσι ξαφνικά! Ομιτζι τι κιουυυττ!>> φωνάζει ενθουσιασμενη η Ρενέ και ίσα που μας άκουσε όλο το τετράγωνο.
<<Ναι δεν ξέρω μου βγήκε αυθόρμητα.>> ανασηκώνω τους ώμους με μια περίεργη αμηχανία να με κατακλύζει και συνεχίζω να ανακατεύω τον καφέ μου μέχρι αηδίας.
<<Και μετα?!>>
<<Ε μωρέ τι και μετα? Λες και δεν καταλαβαίνεις.>>
<<Ιιιι θα τρελαθώ! Μες στο μαγαζί ρε μπαγάσες?!>> ξαφνιαζεται και γέρνει πιο κοντά προς το μέρος μου για να ακούσει.
<<Τι λες καλε?!?! Είπαμε ντε.>> νιώθω τη πίεση να μου ανεβαίνει στο κεφάλι αργά αργα αλλά βασανιστικά. Τα μάγουλά μου είναι σίγουρα κατακόκκινα από τη συγκεκριμένη συζήτηση που έχουμε μες στο μαγαζί και από τη Ρενέ που δεν λέει να χαμηλώσει τον τόνο της φωνής της.
<<Α...και ενθουσιαστικα. Είπα για πρώτη φορά θα ακούσω κάτι τζουσι να βγαίνει από το στόμα σου.>> καμπουριαζει θλιμμένη και επιστρέφει στην αρχική της στάση στη καρέκλα.
<<Δυστυχώς δεν είναι αυτή η μέρα.>> την κοροϊδεύω και της κλείνω το μάτι να πάρει λίγο τα πάνω της.
<<Λοιπόν! Μη νομίζεις ότι κι εγώ δεν έχω νέα πάντως...βρήκαμε ημερομηνία με τον Άνταμ! Αχχχ δεν ξέρω όλα πάνε τόσο καλά τελευταία.>> απλώνεται ένα λαμπερό χαμόγελο στα χείλη της Ρενέ που δείχνει πόσο ενθουσιασμενη είναι με όλα αυτά.
<<Αντε ρε τέλεια! Και για πότε λέτε?>>
<<Σε ένα μήνα.>>
Ένα μήνα? Άκουσα καλά???
<<Εεε...>> αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου έχει δημιουργηθεί μια εικόνα που γράφει error error error...
<<Ε τι? Γιατί να το καθυστερησουμε παραπάνω?>> ανασηκωνει τους ώμους κάπως ενοχλημένη με το κόλλημά μου.
<<Ξέρω γω για τις ετοιμασίες? Πότε θα προλάβεις να βρεις νυφικό? Γενικά τα πάντα.>> είμαι κάπως μπερδεμένη και φαίνεται αυτό προς εκείνη αλλά το θεωρώ πολύ νωρίς και γρήγορο χωρίς λόγο. Ναι μεν γνωρίζονται τόσο καιρό αλλά κάτι τέτοιο δεν γίνεται με βιασύνη.
<<Μέσα στο Σαββατοκύριακο λέω να πάμε να ψάξουμε για νυφικό. Τα άλλα μην ανησυχείς δεν θα κάνουμε τίποτα υπερβολικό ούτε με πολύ κόσμο οπότε είμαστε πιο χαλαρά.>> μου κλείνει το μάτι σαν να χαλάρωσε μόνη της πριν τσαντιστεί με την αντίδρασή μου. Λες και τίποτα δεν της χαλάει την διάθεση πλέον.
VOCÊ ESTÁ LENDO
In Your Arms
Ficção Adolescente> ζαρωνει τα μάτια της για να κοιτάξει καλύτερα κάνοντας μηχανικά πλέον τις κινήσεις με το καλαμάκι. > προσπαθώ να καταλάβω μιας και δεν έχουμε κάτι καλύτερο να ασχοληθούμε εδώ πέρα. > αναφωνεί και αφήνει σοκαρισμένη το ποτήρι στον πάγκο > > κάνω έν...