Κεφάλαιο 53: Σαμπάνια

289 19 0
                                    

<<Ωωω δεν έχω ξαναπαει σε μαγαζί με νυφικά! Ααχχχ τι ωραία που θα ναι!>> χοροπηδάει στη μέση του δρόμου σαν μικρό παιδάκι που μόλις πήρε ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι.

<<Ναι θα είναι.>> με πιάνει αγγαζε λες και είμαστε φίλες εδώ και καιρό και πλέον είναι η καμηλοπάρδαλη και το συρουμφακι δίπλα της. Το σκέφτηκε πολύ αυτό τώρα?!

<<Πω πάντως ευχαριστώ. Δεν είναι και εύκολο να καλέσεις μια άγνωστη στην επιλογή του νυφικού σου.>>

<<Μην ευχαριστείς εμένα, η Ρενέ το σκέφτηκε. Μιας και είσαι εδώ να μην τη βγάζεις σπίτι συνέχεια.>>

<<Ξέρω ότι δεν με εμπιστεύεσαι και το κάνεις για να μείνω μακριά από τον Κέβιν.>>

Οκ η καρδιά μου μπορεί να συνεχίσει αν θέλει να χτυπάει, όχι το αντίθετο! Πάλι δεν την νιώθω...τέλεια.

Προσπαθώ να ανοίξω το στόμα μου αλλά δεν φαίνεται να τα καταφέρνω και τόσο. Βγάζω μόνο κάτι μουγκριτα που όποιος θα με άκουσε θα νόμιζε ότι πνίγομαι.

<<Κι εγώ θα το έκανα στη θέση σου. Οπότε δεν κρατάω κακίες.>> συνεχίζει και χαμογελάει ενώ κοιτάει ευθεία μπροστά της.

Ωραία μου το κάνει όλο και πιο δύσκολο να τη μισήσω. Είναι και καλή κοπέλα μη χεσω!

<<Επιτέλους! Γειά! Είμαι η Ρενέ!>> συστήνεται μες στον ενθουσιασμό και τη χαρά σαν να την είπα ότι θα γνωρίσει κανα διάσημο που επιθυμούσε να δει από μικρή.

<<Ου! Με τι χαρούμενος άνθρωπος!>> συστήνεται και η Ζουλιετ λαμβάνοντας όση χαρά είχε μέσα της η Ρενέ.

Αρχίζει κατευθείαν η Ρενέ να τσιριζει μες στον ενθουσιασμό και το δευτερόλεπτο που πατάει το πόδι της μες στο μαγαζί της κόβεται το χαμόγελο. Μπαίνει σοβαρή αλλά με μια λάμψη στα μάτια της ενώ τα χέρια της συνεχίζουν να έχουν την υπερένταση που είχαν και πριν. <<Ω είναι όλα τόσο υπέροχα!>>

Παίρνω κι εγώ μια γρήγορη ματιά και το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι το καθενα από αυτά έχει τη δική του διαφορετική ομορφιά. Και όλα λάμπουν τόσο πολύ που σε ζαλίζουν.

<<Ωωωω αυτό! Αμαν! Εεε και αυτό θέλω! Ω ελα τώρα! Είναι και αυτό τόσο όμορφο!>> ζαλίζει από τα πρώτα λεπτά τη πωλήτρια με το να της δείχνει ποια θέλει να δοκιμάσει και ποια όχι.

<<Ωραία, θα σας τα πάω στο δοκιμαστηριο. Και όσο αλλάζετε οι φίλες σας μπορούν να περιμένουν στο σαλόνι με λίγη σαμπάνια. Τι λέτε?>> στρέφεται προς το μέρος μας λες και δεν ξέρει πως φυσικά και δεν θα αρνηθούμε. Ποιος λέει όχι τέλος πάντων?!

In Your Arms Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz