Κεφάλαιο 41: Κλοτσιές

241 21 1
                                    

Παίζει με τα νεύρα μου αυτό κάνει. Και όχι μόνο αυτό, αλλά έχει βαλθεί να με ενοχλεί και στον ύπνο μου! Δεν μου έφτανε ο ζωντανός δηλαδή!

Το υπόλοιπο βράδυ, μετά από ένα ακόμα φιλί του, δεν μπορούσα να χαλαρώσω. Και τη στιγμή που επιτέλους το έκανα...ονειρεύτηκα ακριβώς το ίδιο πράγμα. Τον Κέβιν να με φιλάει, τον Κέβιν να είναι τόσο γοητευτικός όσο δεν τον έχω ξαναδεί. Και φυσικά...μα φυσικά...ο Γουόρεν αποφάσισε να με ενοχλήσει και να με ξυπνήσει με τα τόσα δυνατά ροχαλητα του. Μάλλον το πληρώνω που τον έβαλα να κοιμηθεί στο πάτωμα. Μα τι λέω φυσικά και το πληρώνω?!?! Αυτός με απάτησε εγώ την πληρώνω πάλι.

Περπαταω προς τη κουζίνα με το κλασικό μου αγουροξυπνημενο ύφος και τα ανακατα μαλλιά γιατί έτσι όπως κοιμάμαι είναι και το καλύτερο που μπορώ να κάνω, και παω κατευθείαν να φτιάξω έναν ζεστό καφέ να ξυπνήσω. Ακούγονται φωνές από μακριά και φαντάζομαι οι περισσότεροι είναι ξύπνιοι και κάθονται στο τραπέζι τρώγοντας και απόλαμβάνοντας το ηλιόλουστο πρωινό.

Βάζω καφέ στη μηχανή και την ανοίγω με την ανυπομονησία τόσο έντονη για να μυρισω τον καφέ με το που ξεκινήσει να ετοιμάζεται.

Στέκομαι και κοιτάω επίμονα την μηχανή όταν ξαφνικά νιώθω δύο χέρια να τυλιγονται γύρω από τη μέση μου και να με τραβάνε σφιχτά. Γέρνει αργά το κεφάλι του προς τα μπροστά σε μένα και μου δίνει ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο <<Καλημέρα.>>

Όπα....οοοοοπα! Μισό λεπτό, αυτό δεν είναι όνειρο. Όχι αποκλείεται!

Διώχνω τα χέρια του από πάνω μου και γυρνάω νευριασμενη προς το μέρος του. Τον βλέπω να κάθεται απειλητικά κοντά μου με ένα χαζό χαμόγελο στο στόμα.

<<Τι?>>

<<Τι τι?! Τι κάνεις?>> ααααα δεν πάμε καλά εδώ πέρα. Έχει το μυαλό στο κεφάλι του ή να προσφερθω να το ψάξω μες στο σπίτι?

<<Νόμιζα ότι ήταν προφανές.>> κάνει μια παύση να πάρει μια απάντηση από μένα αλλά φυσικά δεν έχω κάτι να πω. Έχω χάσει τα λόγια μου εδώ πέρα! <<Τι δεν μπορώ καν να σε αγγίξω?>> ρωτάει με ένα ύφος τύπου ειρωνείας αλλά όχι με κακό τρόπο.

<<Εεεεεμ...τι φαση Κέβιν? Τα χεις χάσει τελευταία? Στο άλλο δωμάτιο είναι η κοπέλα σου! Κι εσύ εδώ και λίγες μέρες το έχεις βρει παιχνίδι να με φιλάς?! Δεν είμαι το παιχνιδάκι σου Κέβιν.>> όσο σκέφτομαι αυτά που μόλις είπα με πιάνει ένα σφίξιμο στη κοιλιά, γιατί είναι αλήθεια. Το βρίσκει αστείο, το βρίσκει ωραίο να παίζει με τα συναισθήματά μου?

In Your Arms حيث تعيش القصص. اكتشف الآن