Κεφάλαιο 36: Δεν Ζηλεύω

274 22 0
                                    

Ανοίγω την πόρτα και απλά εύχομαι να μην τον πετύχω πουθενά μέσα στο σπίτι. Γι αυτό νευριαζω που αναγκάστηκα να μείνω μαζί του! Γιατί όταν μαλώνουμε δεν μπορώ απλά να κλειστώ σπίτι μου, αναγκαστικά κάπου θα τον δω.

<<Καλημέρα, έφτιαξα καφέ.>> λέει κατευθείαν μολις πατήσω το πόδι μου στην κουζίνα. Είναι ευδιάθετος τόσο όσο, δηλαδή όχι αρκετά που να μου την δώσει στα νεύρα ακόμη περισσότερο μετά το χθεσινό.

<<Συγγνώμη για χθες.>> κάθομαι στη καρέκλα και τον αφήνω να μου σερβίρει ένα ποτήρι με ζεματιστο καφε.

<<Εγω έφτιαγα. Σε τσιγκλισα και δεν ήξερα οπότε...>> χαμογελάει σαν να μου λέει "όλα καλά" και κάθεται στην απέναντι θέση. <<Αμα δεν θες να έρθω αλήθεια δεν έχω θέμα.>>

<<Όχι Κέβιν δεν πειράζει. Εξάλλου η μαμα μου θα με δείρει αμα καταλάβει ότι δεν ήρθες εξ αιτίας μου. Απλώς θα πρέπει να το ανεχτουμε για μια βδομάδα, αυτό είναι όλο.>> ανασηκώνω τους ώμους και προσπαθώ να μη δείξω την ενόχληση που έχω στο στομάχι μου αυτή τη στιγμή. Νιώθω σαν να με ενοχλεί κάτι και με έχει αγχώσει.

<<Ελπίζω να μην βάζεις κι εμένα μέσα σε αυτούς που πρέπει να ανεχτείς.>> μου κλείνει το μάτι κάπως πονηρά <<Ούτε και την Αλλις βασικά αλλά...αλήθεια πότε δεν σε ρωτησα...>> ωχ <<...την γνώμη σου.>> μάλιστα. Ωραία. Και τώρα τι λέμε?

<<Τ-τη γνώμη μου? Ειναιιιι...ειναι καλή κοπέλα.>> όσο και να με ζοριζει που το λέω είναι η αλήθεια, θέλω για κάποιο λόγο να τη μισήσω τόσο πολύ, εδώ οποιαδήποτε κινηση και να κάνει θα με ενοχλήσει, αλλά δεν μπορώ.

<<Αυτό έχεις να πεις μόνο?>> παραξενεύεται.

<<Ε δεν την ξέρω κιόλας!>>

<<Καλά μη τσατίζεσαι τόσο.>> χασκογελαει και πίνει λίγο απ τον καφέ του <<Έλεγα μιας και θα την δεις σήμερα...>> τι πάλι στη δουλειά θα είναι?! <<...να της πεις εσύ για τα Χριστούγεννα.>> αχ δε με θέλει αυτές τις μέρες καθόλου!

<<Ναι...Μάλιστα.>> απαντάω εμφανώς ενοχλημένη <<Δεν θα το συνιστούσα αλλά οκ.>> Δηλαδή δεν φτάνει που θα πρέπει να πάω στη δουλειά μετά το ρεζιλίκι αυτό, θα πρέπει να την καλέσω και σε διακοπές με την οικογένειά μου και τον βλακα παρέα. Αχ δεν θα περάσουμε καλάαα.

<<Εεεελα καντο για μένα. Εξάλλου ξέρω ότι θα το εκτιμήσει αν της το προτείνεις εσύ.>>

In Your Arms حيث تعيش القصص. اكتشف الآن