Το φόρεμα για το πάρτι σήμερα έχω να πω πως είναι από το πιο εντυπωσιακό που έχω πάρει. Είναι ένα μακρύ χυτο βαθύ μπλε φόρεμα, στράπλες με λίγα στρας επάνω στο μπούστο. Το φοράς και νιώθεις λες και βγηκες από ταινία και δεν είσαι στην πραγματικότητα... Αφήνω το βραχιόλι του Κέβιν να στολίζει το χέρι μου και κάνω τα μαλλιά μου κυματιστα.
<<Εσυ τι θα κανεις σήμερα?>> ανοίγω την πόρτα του δωματίου μου και στέκομαι στη κάσα της πόρτας όσο στρωνω το φόρεμα πάνω μου.
<<Ω εμ...εισαι πολύ όμορφη.>>
Σηκώνω το κεφάλι μου και τον βλέπω να έχει ένα περίεργο αποχαυλωμενο βλέμμα που δεν ξέρω πως να αντιδράσω. Το μόνο σίγουρο είναι πως έκανε το σώμα μου να ανατριχιασει οπότε νιώθω και λίγο αμήχανα με όλο αυτό.
<<Εεε ναι...>> καθαρίζει τον λαιμό του πριν συνεχίσει <<...τίποτα θα βάλω καμία ταινία να δω μάλλον.>> τρίβει τον σβέρκο του για λίγο και τραβάει το πρόσωπό του προς την αναμμένη οθόνη της τηλεόρασης. <<Ο άλλος που βρίσκεται?>>
<<Τώρα θα τον πάρω να δω.>> βγάζω το κινητό από το τσαντάκι μου και τον παίρνω τηλέφωνο.
Μπιππ
Μπιππ
Μάλιστα...
<<Δεν το σηκώνει Ε?>> σχολιάζει σαν να είναι τόσο σίγουρος ότι δεν θα έρθει.
<<Ωχ χαλάρωσε μάλλον οδηγάει. Δεν κέρδισες ακόμα το στοίχημα.>> κάθομαι στο μπράτσο του καναπέ με πλάτη στον Κέβιν, έτοιμη να ανοίξω την πόρτα μόλις με πάρει τηλέφωνο.
~~~
Μισή ώρα και είναι άφαντος. Δεν το πιστεύω ότι τον εμπιστεύτηκα να με συνοδεύσει σε κάτι τέτοιο. Νιώθω τόσο ηλιθια τώρα. Τον περιμένω σαν χαζη στην ίδια θέση χωρίς να βγάζω άχνα με τα νεύρα μου να φτάνουν στο κόκκινο. Τέσσερις κλήσεις τον έκανα και τίποτα.Ακούω τον Κέβιν να ξεφυσαει από πίσω μου και τον βλέπω να πηγαίνει προς το δωμάτιό του <<Πάω να φέρω το πορτοφόλι μου...>> μου δίνει το χαμόγελο του νικητή, λες και αυτό που γίνεται του αρέσει ένα πράγμα και κλείνει την πόρτα πίσω του.
<<Έλεος Κέβιν.>> το πόδι μου έχει κουραστεί από τη νευρικότητα και το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα αντιμετωπίσω τόσο κόσμο που είχα πει ότι θα φέρω έναν έξτρα και τώρα θα πάω μόνη μου.
Ανοίγει την πόρτα του και τον βλέπω ντυμένο επίσημα, με το κοστούμι του και το γλυκό παπιγιον να ομορφαίνει το σύνολο και η καρδιά μου σταματάει απότομα <<Τι...τι κάνεις?>>
أنت تقرأ
In Your Arms
أدب المراهقين> ζαρωνει τα μάτια της για να κοιτάξει καλύτερα κάνοντας μηχανικά πλέον τις κινήσεις με το καλαμάκι. > προσπαθώ να καταλάβω μιας και δεν έχουμε κάτι καλύτερο να ασχοληθούμε εδώ πέρα. > αναφωνεί και αφήνει σοκαρισμένη το ποτήρι στον πάγκο > > κάνω έν...