55- Avaloyda Birileri

35 1 0
                                    


Bir gun instagramdan bir kiz bana mesaj atti "saman misin?" diye sordu.(iste bu mesaj entrikalar silsilesinin baslangiciydi spoi) Hayir cadiyim dedigimde cok sasirmisti. Mire hos bir kizdi ama biraz dunya ehli birine benziyordu. Ateistik bir yasam tarzi var gibiydi. Kendimden ilgilendiklerimden yapabildiklerimden ve dareskanin gunlugunden bahsettim. Coven Avaloyda yaptigimiz aktivitelerden vs. Mire baya ilgiliydi. "avaloyun koyunde 16 yildir curuyen kizim ben hello simdiye kadar nerdeydiniz?" dedi. Bol bol konustuk ve bulusmak dahil olmak istedigini ve cevresinde saman arkadaslarinin oldugunu soyledi. Avaloyda metafizik dunyayla hasir nesir ne cok insan varmis. Bir gun sonra mireyle ayak ustu bir tanisma yaptik yaninda iki kiz arkadasi daha vardi. Mirede ayni dareska gibi buyuk gozluydu ama boyu kisaydi. Daha sonra beni denize sifir olan meshur bara cagirdi. Yaz aksamlari oturacak yer olmaz orda yine oyleydi. Orda arkadaslariyla tanistim. Birisi minik tursu kavanozu gibiydi digeri zayif kisa ama guzel kumral saclari vardi digeriyse kivircik esmer bir kizdi. Guzel bir aksam gecirdik ama ortam hic bana gore degildi. Avaloyun barinda Smyrna havasi esiyordu. Sanki smyrnanin barlarindan birindeyiz. 10 yila yakin orda yasamistim kotu anilarimin oldugu bir sehir hemde guzel unutulmayan. Hemde cok dunyevi ateistik materyalist vahsi hayatlarin yasandigi bir yerdi. Bu yuzden mirenin ortami beni rahatsiz etmisti. Bu aksamdan sonra bulusma yerlerini sekillerini ben sectim. Bu 4 kizida basit bir meditasyonla baslatmistim. Minik kumralin yetenegi dogaya bitkilere daha yatkindi ona Misty diyelim. Mire ise falcilik ve iradeye etki eden uygulamalar uzerine yetenekli gibiydi. Kivircik esmerse maskulen bir enerjiye sahipti kendisinin ormanlara ait oldugunu vahsi bir tarafinin oldugunu soyledi. Kurtlara olan tutkusu ve kendisini kurt olarak gormesinden dolayi onada wulf diyelim. Tursu kavanozu ise minyon olsun onun pek bir yetenegi ilgisi potansiyeli yoktu. Bulustuk meditasyon yaptik hepsi bayilmisti memnundu. (bir sahil kenarinda 5 kisi halka seklinde meditasyon yapiyor ooo cok cool fantastic ergen fantazimizi yasiyoruz olayi) Boyle suren 3 bulusmadan sonra onlari dareskayla tanistirdim. Alin hikayesini okudugunuz karakter kanli canli burda. Bir aksam mire bana bir arkadasinin her yerde 3 basamakli bir sayi gordugunu ve varliklar tarafindan rahatsiz edildigini soyledi yardim istedi. Biraz arastirmadan sonra o rakamin bir cin kabilesine ait oldugunu ogrendim. Kabilenin adinida sayiyida unuttum neyse. Ben durumu aciklayinca rakamlar kaybolmus bird aha belirmemis. Oglanda nasil biri oldugumu merak etmis tanismak istemis. Bir ara tanisiriz dedim. Bu konusma sonrasi Mire ve 3 arkadasi ile bulustuk dareskada geldi. Daresin kendinden emin otoriter her seyi bilirim size ogretirim havasindaki hadsiz davranislari beni rahatsiz etmisti. Ikimizde cadi kimliklerimizi yansitircasina giyinmistik. Siyahlar icinde. Yine cimliklere oturup dogal taslarimi mumlarimi tutsulerimi kolyelerimi tilsimlarimi alip ortami ambiyansi kurduk meditasyon calismasina basladik. Aramizdaki enerji akisi cok netti. Gozlerimiz kapaliyken enerjinin sirayla icimizden gecisini goruyorduk. Sinerji mukemmel ortam mukemmel. O sirada mirenin bahsettigi oglan geldi. Renkli gozlu tombul kisa bir seydi. Bakislari tipi hic hosuma gitmemisti bir kotulugu hinligi vardi saldirgan enerjisi beni rahatsiz etmisti. Oturup tip tip gozlerime bakmaya basladi adamakilli konusmadi. Ustume yuklemeye calistigi uyuz enerjisi keyfimi kacirdi. Bir seyler yapmaya calistigi belliydi. Bende ayni sekilde gozlerimi ona diktim. El mi yaman beymi. Gozlerimi kirpmadan ona bakmaya basladigimda beni rahatsiz ediyorsun dedi bak bak terbiyesize bak. Sen bana bakiyorsun dedim o sirada egosuna kendini ispatlamak ve aciz olmadigini gostermek icin heralde aurasi karardi cevresinde karartilar kotu varliklar dolasmaya basladi. Bunu gorunce sinirlendim. Beni varliklariyla alt etmeye calisti. Tabi o sirada tam modumdayim tum o varliklari gonderdim ortami arindirdim icimden speller dualar okuyordum ve hic gozlerimizi kirpmiyorduk. O cirkin gozlerinden cikan tum pis enerjiyi geri soktum. Gozleri kan canagina donmustu. Gozlerinden yaslar akmaya baslayinca hafif bi siritisla gozlerini ovusturup kapatip acti. Niye oyle bakiyordun dedigimde ilk tanistigi her insane oyle baktigini aliskanlik oldugunu soyledi ve "hayatta takintili oldugum 3 sey var biride gozlerim ve sen gozlerime zarar verdin nefretimi kazandin." Dedi. Kisaca kendi capinda 2 aylik yeni yetme eline sonradan verilen guclerle ego tatmini yapmak icin benimle rekabete girdi ve kaybetti ama suclu ve nefret edilip intikam alinmasi gereken kisi yine ben oldum. kendi capinda beni sinadi ama yenilen pehlivan gurese doymaz. Kendi kendine gelin guvey olup benden nefret icin sebep yaratti. Neyse cocukluguna veriyoruz. O aksam boyle garip bir olayla kapanmis oldu ve dareska o kizlarla kisa surede cok samimi oldu. Devamli onlarla bulusuyordu beni unutmustu. Benden baska arkadasi oldugu icin sevinmistim ama kendini kaptirmasi tedirgin ediciydi. Ona bazen kizip benden baska arkadasin yokmu dedigimde seninle oldugum gibi yok derdi. Bazende kavga ederdik ve benden baska arkadasin yok yalnizsin derdim o zamanda hayir asil sen yalnizsin senin bana ihtiyacin var derdi. Ve o siralarda lgbtilerden, kurtadamlardan, cadilardan, okul arkadaslarindan ve satanistlerden olusan 5 farkli arkadas grubum vardi. Zaten adamakilli evime girmezdim. Buna ragmen ona ihtiyacim oldugu ve yalniz oldugum konusunda israrci olurdu. Icten ice ona uzulurdum hatta ona soyledigim yada soylemek zorunda hissettigim seylerden dolayida uzulurdum. Ama benim gibi olmak istiyorsa zor yoldan ogrenmeliydi, yasayarak ve aci cekerek. Cok zor zamanlar atlatmistik, atlatmisti, atlatmistim. Bu yuzden yeni arkadaslariyla olmasi guzeldi ama ona karsi hislerim garipti. Dengesizlikleri kibri egosu acimasizligi durtuselligi nefret sebebi, yasama sevinci eglencesi guclu kalabilmesi ve bazen ablam kesilmesi sevgi sebebiydi. O kizlarla takilip beni kapi disari edip boslamasi dokunmustu. Eskisi kadar konusmaz olduk. Bana hic bir sey anlatmamaya baslamisti. Genelde o kizlarla yaptiklarini anlatirdi. Degismisti artik. Ama universiteme baslayinca bende sorumluluklarim yuzunden onu boslamistim soz soyleme hakkim yoktu. Arkadasligimiz seyreklesmisti. Ama tilki doner dolasir yine kurkcu dukkanina.


Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin