53-Eski Sayfalar-3-

26 1 0
                                    

Mahallemde bir arkadas edinmistim Pulsar diyelim ona su yildiz olan. Fizigi cok iyi yakisikli hemde tatli cekici bir cocuktu. Evlerimiz dip dibeymis. Her aksam evin onunde oturup sigara icip sohbet ederdik. Ice tea klasik icecegimizdi. Her konuda konusurduk. Tarih, politika, siyaset, insan iliskileri, ticaret ilgilendigi alanlardi. Ortak noktalarimizdan biri ve tanismamiza vesile olan sey ikimizinde biseksuel olusuydu. Ama hic bir zaman sevgili olmayi dusunmedik. Hatta onun eski sevgilisiyle bende takilmistim falan sonra Avaloyda en nefret ettigim yada igrendigim ibnenin onun apartmaninda oldugunu ve Pulsarin arkadasi oldugunu ogrendim. Neyse karmasik bir okadarda basit bir iliskimiz vardi. Daha cok kankayiz ama ilk tanismamizda duygusal ve tensel bir seyler yasamistik sonrasinda ikimizde vazgectik  oda bir kiza asik oldu ben tabi hala sap. Neyse Pulsarla olan ozel hayatima girmeyecegim cok sevdigim degerli bir arkadasim. Ilk bolumlerde anlattigim sizoyu tanidigni soyledi ve sizonun bize anlattigi o ucuk kacik buyuculuk olaylarini dogruladi. Hatta sizonun bahsettigi o 8 kisiyide tanidigini soyledi. Ben sok ben vefat. Sizonun anlatigi o sayko olaylar yasanmis ve pulsarin arkadasi sahit olmus. Elini topraga sokup kemik cikartip sonra denize firlatmis ve deniz alev almis olaya bak. Hatta bir spoi gelecekte bunu yapan cocukla tanisiyoruz ve hayalimize gelmeyen seyler yasiyoruz.


Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin