20-Baykuş Kız'ın Yeniden Doğuşu

163 11 1
                                    

Dareska Adzimis işte anlamı bu. Baykuş kızın yeniden doğuşu. Nerden geldiğini sorarsak Dareskaya Nani tarafından Baykuş denmesi olduğunu söylerim. O aralar Nani Dareskaya Baykuş demeye başlamıştı. Bunun sebebiyse Dareskanın kocaman gözleriydi birde Nani onu baykuşa benzetiyordu. Tam ihtiyacı olduğu anda bilgeliğiyle hayatına katılmış bir baykuş. Ona iyi gelen değiştiren toparlayan farkındalık katan duygu katan. "Biz" e geçiş olmuştu zaten. Aralarındaki duygusallık artıyordu yoğun bir anlam vardı birbirlerine karşı. Baykuş ve Kurt. Bir çok resimde beraber tasvir edilmiş iki canlı. İkiside mistik olarak derin anlamlara sahip. Dareskaya bulduğum ilk isim çok bilindikti ve hoş değildi. Ama yaşadıklarımıza bakınca bu isim ona daha uygun oldu. Aslında ona bu ismi koyan Naniydi. Böyle söylesek daha doğru. Biraz araştırma ve translate ile Dareskaya adı kondu. Dareska ilk başladığı zamanlarda yazmaya başladığı büyü defteri bizim deyişimizle gölgeler kitabı bir faciaydı. Çok değersiz gibi gözüken özensiz ve bakımsız baştan savma bir defter. Özenti işi olduğu çok belliydi hemde üzerinde Dareskanın eski ismi olan Mortemus Sangreal yazılıydı. Nymeriaya Dareskayı ilk anlattığımda ve adını koyduğumda hiç beğenmemişti çünkü Mortemus ismine sahip başka bir cadı vardı. Ve sangreal soyadı ise bir covene aitti. O an en egzantrik isim olarak bu aklıma gelmişti. Ve Dareskanında içine pek sinmemişti. Dareskanın ağırlıklarından kurtulmasından sonra bir yeniliğede ihtiyaç vardı. Ve Mortemus ölmüştü. Naninin anlamı ve Dareskaya kattığı anlam ile böylece Baykuşkız DARESKA olmuştu. Ve yeni bir sayfa açması hemde yaşananlardan sonra bir tazelenmesini yeniden doğuşu anımsatacak olan ADZİMİS soyadını koyduk.

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin