2

1K 162 3
                                    

Λουκάς

Όταν βραδιάζει λιγάκι, η Κλειώ με σέρνει με τη βία στο αγαπημένο της ανθρώπινο μπαρ. Ή, όπως λέει η ίδια, στον αγαπημένο της 'βραδινό μπουφέ'.

Εγώ, πάλι, αρχίζω να πιστεύω ότι δεν έχει καθόλου γούστο, επειδή αυτό το μέρος είναι γεμάτο από 1) τρελαμένα λυκειόπαιδα που μάλλον έχουν έρθει εδώ κρυφά από τους γονείς τους και κοκαλώνουν από αγωνία κάθε φορά που η πόρτα της εισόδου ανοίγει, και 2) μεθυσμένους μεσήλικες με υπερβολικά κολλητά ρούχα. Το μισώ.

Αλλά, ο Λούσι που κάθεται πάνω στο δεξιό μου ώμο έχει αρχίσει να με σκουντάει και να γρυλίζει τα παράπονά του δίπλα στο αυτί μου, οπότε πρέπει να βρω σύντομα ανθρώπινη ενέργεια για να τον ταΐσω — ακόμα κι αν είναι άγουρη ή άνοστη.

«Φαίνεσαι μικρός,» κυριολεκτικά νιαουρίζει η, πιθανόν, πολύ μεγαλύτερη απ'ότι θέλει να δείχνει γυναίκα που στέκεται δίπλα μου στο μπαρ. Είναι βαριά βαμμένη, με ψεύτικες, φαντασμαγορικές βλεφαρίδες ( και, λογικά, ψεύτικα χείλη και διάφορα άλλα μέρη του σώματος ). Αλλά, με αφήνει να αγγίζω τα εκτεθειμένα χέρια και τη μέση της όσο θέλω — χωρίς να το θεωρήσει ύποπτο — και η ενέργειά της μπορεί να μην είναι και γκουρμέ, αλλά τρώγεται. Άρα, θα πρέπει να αρκεστώ σε αυτήν για τώρα.

«Μχμ,» μουρμουρίζω βαριεστημένα προς απάντησή της, κάτι που μάλλον βρίσκει πολύ σέξι, επειδή, ξαφνικά, κολλάει πάνω μου ακόμα περισσότερο, με το χέρι της σφιχτά τυλιγμένο γύρω από το μπράτσο μου, σαν πύθωνας.

«Έχεις υπέροχα μάτια. Θα μπορούσα να τα κοιτάζω όλη μέρα...»

Α, ναι. Η ετεροχρωμία συνήθως κάνει εντύπωση στους θνητούς — κυρίως στους θηλυκούς. Άλλη μία ανωμαλία που δημιουργήθηκε επειδή ο Λούσι δεν έχει συγχωνευτεί, ακόμα, με το σώμα μου. Αντί για δύο μαύρα μάτια, όπως όλων των υπολοίπων δαιμόνων, εγώ έχω μόνο ένα τέτοιο. Συν ένα ανοιχτόχρωμο πράσινο, μάλλον από την προηγούμενη ζωή μου ως άνθρωπος. Με κάνει να διαφέρω από τους άλλους δαίμονες, αλλά, αφού με βοηθάει να πιάνω την τροφή μου, είναι καλοδεχούμενο.

«Ναι, το ξέρω. Κι εγώ,» λέω ειλικρινά, και εκείνη γελάει. Ένα περίεργο, τσιριχτό γέλιο που, ευτυχώς, κρύβεται, κάπως, ανάμεσα στη δυνατή μουσική που δονεί ολόκληρο το κτήριο.

Το χέρι μου κρατάει τη μέση της λίγο πιο σφιχτά τώρα. Μπορώ να νιώσω πόσο λαίμαργος είναι ο Λούσι, δεν του φτάνει αυτό που παίρνει — η ενέργεια που αναδύεται από κάθε κύτταρό της, που ξεχύνεται μέσα από τους πόρους της και φτάνει σε εμένα δεν είναι αρκετή, ούτε ποιοτική. Μόνο αν της την έπαιρνα όλη μπορεί να ευχαριστιόταν ο Λούσι, όμως δεν μπορώ, γιατί κάτι τέτοιο θα τη σκότωνε. Δεν τη λυπάμαι, απλώς υπάρχουν πολλοί μάρτυρες τριγύρω.

Ανάβεις ΦωτιέςWhere stories live. Discover now