Λουκάς
Όταν ανοίγω τα μάτια μου, ξέρω αμέσως ότι είμαι παγιδευμένος μέσα σε ακόμα έναν από τους εφιάλτες του Ελιξιρίου Μνήμης.
Αυτή τη φορά όμως, αντί για το γνώριμο φλεγόμενο κάστρο, απέναντι από τα μάτια μου στέκεται ένα φθαρμένο, ξύλινο ταβάνι. Σηκώνομαι καθιστός πάνω στο κρεβάτι όπου βρίσκομαι και κοιτάζω γύρω μου, πασχίζοντας να θυμηθώ γιατί αυτό το δωμάτιο μου φαίνεται γνωστό.
Το παρελθόν μου...
Η όρασή μου είναι θολή — με δυσκολία αναγνωρίζω τα σχήματα και τα χρώματα των αντικειμένων που στέκονται κοντά μου, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω την έντονη αίσθηση οικειότητας που προκαλεί στο μυαλό μου αυτή η εικόνα, αυτό το μέρος. Από το κρεβάτι, μέχρι τα ξύλινα έπιπλα και τους μαρμάρινους, ψηλούς τοίχους, τα πάντα μοιάζουν γνώριμα.
Δηλαδή, σχεδόν τα πάντα. Την ίδια στιγμή που παρατηρώ το γυμνό, γυναικείο κορμί που είναι ξαπλωμένο δίπλα μου, χαμένο ανάμεσα στα σκεπάσματα του κρεβατιού, η πόρτα του δωματίου ανοίγει.
Ο εγκέφαλός μου μάλλον δεν έχει καταφέρει να θυμηθεί εξ ολοκλήρου τη φιγούρα που στέκεται στην είσοδο, επειδή δεν έχει πρόσωπο. Αντί για μάτια, μύτη και στόμα, η όψη αυτού του ανθρώπου αποτελείται από μία ενιαία, θολή σκιά, από έναν κενό καμβά, χωρίς χαρακτηριστικά, χωρίς ταυτότητα. Αναρωτιέμαι αν είναι κάποιος που ήξερα καλά, ή απλά ακόμα ένας περαστικός στην προηγούμενη ζωή μου ως θνητός.
Βέβαια, δεν με νοιάζει και πολύ. Αλλά, αφού δεν με βλέπω να ξυπνάω τώρα σύντομα, ας προσπαθήσω, τουλάχιστον, να καταλάβω τι σόι άνθρωπος ήμουν. Ένας εξίσου σατανικός με την τωρινή έκδοσή μου, ελπίζω.
«Είσαι απίστευτος,» ψιθυρίζει ο απρόσωπος άντρας, μάλλον αναφερόμενος στην ξένη γυναίκα που κοιμάται στο κρεβάτι μου. Παρατηρώ ότι μιλάει σε μία γλώσσα που δεν αναγνωρίζω — σίγουρα όχι στα Ελληνικά — αλλά καταλαβαίνω την κάθε λέξη του.
«Ντύσου και έλα έξω. Θα σε περιμένω στο διάδρομο.»Χωρίς να ελέγχω τις κινήσεις ή τα λόγια που ξεχύνονται μέσα από το στόμα μου, απαντάω με ένα σιγανό 'δώσε μου δύο λεπτά' και σηκώνομαι πάνω.
Τα πάντα είναι ασπρόμαυρα και ακαθόριστα γύρω μου όταν βγαίνω από το υπνοδωμάτιο και αρχίζω να περπατάω δίπλα στον απρόσωπο άντρα, μάλλον επειδή η μνήμη μου πασχίζει να επαναφέρει λεπτομέρειες βαθιά θαμμένες, ξεχασμένες εδώ και χρόνια. Πόσα χρόνια, αλήθεια; Αν κρίνω από την απαίσια διακόσμηση των διαδρόμων που διασχίζουμε και από τα ρούχα μας, πρέπει να βρισκόμαστε αρκετά παλιά. Δέκατο έκτο αιώνα, ίσως; Και μου πήρε τόσο καιρό να μετενσαρκωθώ σε δαίμονα;! Ουάου, και λέω τον Ορφέα καθυστερημένο...
YOU ARE READING
Ανάβεις Φωτιές
HumorΟ Λουκάς - Τρανός Αφέντης του Κάτω Κόσμου για τους φίλους - πασχίζει να κερδίσει το θρόνο που δικαιωματικά του ανοίκει και να καταφέρει, επιτέλους, να γίνει ένα με το δαίμονα που καταλαμβάνει την ψυχή του. Το σχέδιό του είναι αρκετά απλό, αλλά φιλόδ...