Λουκάς
Η έντονη μυρωδιά του ανθρώπινου αλκοόλ και των ανακατεμένων στον αέρα γυναικείων αρωμάτων εισβάλει στα ρουθούνια μου και μπερδεύει τις αισθήσεις μου και τα ένστικτα του Λούσι για μερικές στιγμές.
Ακόμα κι έτσι, όμως, συνεχίζω να εισπνέω βαθιά και αργά, πασχίζοντας να ηρεμήσω τις αναμνήσεις ενός ακόμα πρόσφατου εφιάλτη, σκηνές του οποίου κυκλοφορούν αδάμαστες, σαν φαντάσματα μέσα στο κεφάλι μου, εκνευρίζοντάς με.
Αυτή τη φορά, το προηγούμενο βράδυ, είδα ακόμα μία ανάμνηση από τον 'αδελφό' μου, του οποίου το πρόσωπο δεν έχω καταφέρει να θυμηθώ. Μέσα στον εφιάλτη μου, περιπλανιόμασταν στους σκοτεινός δρόμους μίας παλιάς πόλης που με δυσκολία μπορούσα να διακρίνω γύρω μου. Τα πάντα μέσα στο κεφάλι μου ήταν τόσο θολά, τόσο μπερδεμένα.
Το μόνο που μπορούσα με σιγουριά να ξεχωρίσω ήταν η φιγούρα του αδελφού μου, που περπατούσε γρήγορα μπροστά μου, σταματώντας περιστασιακά για να με ρωτήσει εάν αισθάνομαι καλά ή αν θέλω να κάνουμε κάποιο διάλειμμα.
Όπως κατάλαβα στη συνέχεια, σε αυτή την ανάμνηση πρέπει να ήμουν χτυπημένος. Μάλλον εξαιτίας κάποιου καυγά στον οποίο δεν θα έπρεπε να συμμετάσχω, εάν κρίνω από το θυμό και την ανησυχία στη φωνή του αδελφού μου.
Σε όλο το δρόμο, πάσχιζα για να καταφέρω να τον φτάσω — η αδυναμία που είχα ως άνθρωπος μου φάνηκε τόσο πρωτόγνωρη σε σχέση με τις αντοχές που έχω τώρα ως δαίμονας. Ήμουν αξιοθρήνητα ανθρώπινος.
Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο αδελφός μου αναγκαζόταν να σταματάει στα σημεία όπου τα περίπλοκα σοκάκια της πόλης κατέληγαν σε κάποια στροφή, περιμένοντάς με υπομονετικά για να μην στρίψω στο λάθος δρομάκι. Δεν ήμουν καλά, καθόλου καλά. Ο αδελφός μου, μου υπενθύμιζε συνέχεια ότι το διαμέρισμα του γιατρού δεν βρισκόταν πολύ μακριά απ'το κέντρο της πόλης, αλλά το σώμα μου κουραζόταν όλο και περισσότερο με κάθε βήμα που το ανάγκαζα να κάνει, μπορούσα να το αισθανθώ ακόμα και μέσα από το όνειρο.
Το σκισμένο δέρμα δίπλα απ'το δεξί μου φρύδι αιμορραγούσε, κόκκινο, ανθρώπινο αίμα, και ολόκληρο το κεφάλι μου αισθανόταν βαρύ και ανυπόφορο, κάνοντάς το δύσκολο ακόμα και να το κρατήσω ίσιο.
Μετά από μερικά ακόμα αργόσυρτα βήματα πίσω απ'τον αδελφό μου και με τα πάντα να γυρνούν ανεξέλεγκτα γύρω μου, λες και τα χρώματα του τοπίου ήταν ανακατεμένα μέσα σε νερό, φτάσαμε, επιτέλους, σε κάτι που μπορούσα να διακρίνω ως μία παλιά μονοκατοικία. Το διαμέρισμα στο υπόγειο λειτουργούσε ως ιατρείο απ'ότι κατάλαβα, αλλά δεν ήταν τίποτα παρά ένα μικροσκοπικό δωμάτιο με ελάχιστα κεράκια για φώτα και τρομακτικά χειρουργικά εργαλεία. Ο τύπος που δούλευε εκεί, όμως, ήταν ο έμπιστος γιατρός του αδελφού μου — κάτι σαν φίλος μας, και ο μόνος ειδικός που θα κάλυπτε τον τραυματισμό μου από τον πατέρα μου, για να μην μπλέξω μερικές μόνο εβδομάδες πριν από την περιβόητη στέψη μου.
YOU ARE READING
Ανάβεις Φωτιές
HumorΟ Λουκάς - Τρανός Αφέντης του Κάτω Κόσμου για τους φίλους - πασχίζει να κερδίσει το θρόνο που δικαιωματικά του ανοίκει και να καταφέρει, επιτέλους, να γίνει ένα με το δαίμονα που καταλαμβάνει την ψυχή του. Το σχέδιό του είναι αρκετά απλό, αλλά φιλόδ...