35

810 164 26
                                    

Ορφέας

«Καλώς ήρθατε, κύριε Βολταίρο. Ο αδελφός σας σάς περιμένει μέσα. Παρακαλώ περάστε.»

Χαμογελάω φευγαλέα προς τη φανταχτερά βαμμένη, ξανθιά γυναίκα που κάνει μία μικρή υπόκλιση μπροστά μου, λίγο πριν περάσω την είσοδο του μαγαζιού.

Το συγκεκριμένο μέρος δεν είναι ένα συνηθισμένο κλαμπ — αυτό μπορεί εύκολα κανείς να το καταλάβει από τους γιγαντιαίους, χρυσούς πολυελαίους που κρέμονται από το ταβάνι, τους ακριβούς κόκκινους καναπέδες και όλους εκείνους τους καλοντυμένους μεσήλικες πελάτες που χρησιμοποιούν διακοσάευρα αντί για χαρτοπετσέτες όταν θέλουν να φυσίξουν τη μύτη τους.

Μουγκρίζω νοερά όταν περπατάω μέσα στη φορτωμένη από κόσμο, καπνό και εκκωφαντική μουσική αίθουσα. Γιατί είμαι εδώ είπαμε;

Για να μην φας την παντόφλα του παππού σου, μου υπενθυμίζει μία καταπιεσμένη φωνούλα μέσα μου και ρουφάω μία ανάσα. Πολύ καλά, λοιπόν. Θα το υποστώ και αυτό.

Παρατηρώ με γουρλωμένα μάτια τις νεαρές γυναίκες που στροβιλίζονται επιδέξια πάνω στους ειδικούς στύλους της σκηνής και προσπαθώ να εντοπίσω τον αδελφό μου μέσα στο ελάχιστο φως όσο πιο γρήγορα μπορώ.

Ωραίο μέρος διάλεξαν για επαγγελματική συνάντηση, σκέφτομαι, βήχοντας λιγάκι λόγω της αποπνικτικής ατμόσφαιρας γύρω μου. Βέβαια, αυτό το κλαμπ ανήκει στον επιχειρηματία που μας έστειλε ο παππούς να συναντήσουμε, οπότε μάλλον κανόνισε το μίτινγκ εδώ για να γλιτώσει τα έξοδα.

Όταν αναγνωρίζω τη φυσιογνωμία του μεγαλύτερου αδελφού μου, σχεδόν τρέχω προς το τραπέζι του. Αρκετοί μαυροντυμένοι μπράβοι περικυκλώνουν αυτό τον πριβέ χώρο, αγέλαστοι και ακίνητοι, ενώ ένας ηλικιωμένος, καραφλός άντρας, με ακριβό κουστούμι και ένα παχύ πούρο ανάμεσα στα χείλη του κάθεται απέναντι από τον αδελφό μου.

Α, αυτός πρέπει να είναι ο κύριος Μπαλτάς ( όνομα και πράμα )  — ένας από τους στενότερους συνεργάτες του παππού και, απ'ότι έχω καταλάβει, ο πιο γλοιώδης.

Όταν το βλέμμα του πέφτει πάνω μου, χαμογελάει πλατιά. «Να'τος και ο μικρός Βολταίρος! Έλα κάτσε, παλικάρι μου.»

«Γεια σας,» γνέφω ευγενικά, επιλέγοντας να καθίσω κοντά στον αδελφό μου. Ο κύριος Μπαλτάς με περιεργάζεται με το ζαλισμένο — μάλλον από το πολύ ουίσκι — βλέμμα του και κουνάει το κεφάλι του. «Τι χαρά που έχω και τους δύο μελλοντικούς διαδόχους του ομίλου Βολταίρων μπροστά μου... Μικρέ, πάρε κάτι να πιεις προτού ξεκινήσουμε με τα επαγγελματικά,» προτείνει, την ίδια στιγμή που μία ψιλόλιγνη, ξανθιά υπάλληλος στέκεται από πάνω μου για να πάρει την παραγγελία μου.

Ανάβεις ΦωτιέςWhere stories live. Discover now