/Uff... jest! Rozpieszczam was za te miesiące milczenia <3
Pytania od amxerqse
1.Co lubisz w pisaniu, a czego nie?
Kocham pisać odkąd skończyłam lat dwanaście. Uspokaja mnie to, pobudza wyobraźnie, rozwija umiejętność posługiwania się językiem. Lubię też się dzielić z wami, bo widzę, że ludzie czerpią przyjemność z tego, co tworzę, uwielbiam to uczucie. Tego, co mnie denerwuje w tym hobby jest czas, jaki muszę poświęcić, zwłaszcza teraz, gdy studiuję, pracuję, a moje myśli coraz częściej uciekają ku zakładaniu własnej rodziny.
2.Co zainspirowało cię do napisania "Chłopca"?
Myślę, że inne fanfiction, które miałam okazję przeczytać i fakt, że Polska nie może poszczycić się wieloma tytułami snarry, przyznam szczerze, że gdy zaczynałam pisać, poziom snarry na wtt był aż przykry, uznałam więc, że gorzej być nie może i postanowiłam wrzucać swoje wypociny. Mam wrażenie jednak, że od tego czasu powstało wiele wspaniałych opowiadań, które są świetne, albo są nieoszlifowanymi diamencikami, ale śledzę je uważnie (wiem, że kilku autorów tychże książek mnie czyta, więc was pozdrawiam i wiedzcie, że Suzy patrzy! :D).
3.Jakie snarry polecasz?
Oczywiste Desiderium, Mój Piętaszek, Życzenia są dla marzycieli (wspaniałe tłumaczenie, jeszcze wspanialszej tłumaczki), Jemioła, Jeśli jesteś gotowy - jest niestety mało takich, które się czymś odróżniają od reszty. Jak sobie coś przypomnę to zrobię oddzielną listę :D
4.Jaka jest twoja ulubiona i znienawidzona postać z uniwersum HP i dlaczego?
Ulubiona (kto by się spodziewał?) to Snape, jest po prostu najbardziej wyróżniającą się postacią, najlepiej dopracowaną i dosłownie niczego mu nie brakuje (pewnie dlatego, że nie do końca wykreowany przez Rowling). Znienawidzony jest Voldemort i to nie dlatego, że jest zły, a dlatego, że to jeden z najgłupszych czarnych charakterów. Miał spory potencjał, ale zostało to przyćmione głupimi posunięciami i jeszcze głupszymi sługusami.
5.Należysz do jakichś innych fandomów? Jak tak to jakich?
Jeeezuuu ile to ja mam ulubionych filmów, seriali, gier, mang, anime itp, itd. Ciężko aż wybrać cokolwiek. Uwielbiam Lucyfera, Supernatural, wszelkiej maści horrory, HP of course, Raven Boys i stworzony przez Rainbow Rowell świat Simona Snowa.
(Reszta pytań pod następnym rozdziałem)
Miłego czytania!
~Suzy Sawyer/
Na samym początku Mistrz Eliksirów jedynie stał zamroczony, gdy zaatakowały go ponowne zawroty głowy, spowodowane alkoholem i, ociekającym silnymi uczuciami, pocałunkiem. Zaraz po tym dotarło do niego po części co się dzieje. Chwycił drobne, młode ciało w swoje ramiona i poddał się romantycznemu uniesieniu.
Wzajemne ocieranie się o siebie warg nie trwało jednak długo, bo już po kilku sekundach uświadomił sobie kogo trzyma w ramionach i z kim walczy o dominację nad pocałunkiem. Nie chciał tego przerywać, ale to było niewłaściwe.
To jest właściwe i wiesz o tym. Warknął jakiś wewnętrzny głosik, który Snape najchętniej by zakneblował i wrzucił do najciemniejszego kąta w umyśle. Zebrał w sobie całe pokłady silnej woli i odepchnął chłopaka, nieco za mocno, bo ten wylądował na ścianie korytarza, która była naprzeciw wejścia do komnat Mistrza Eliksirów. Zduszony okrzyk jaki wydał z siebie sprawił, że Severus momentalnie wytrzeźwiał, a jego i tak pobladła twarz, stała się niemal szara.
CZYTASZ
Chłopiec, który chciał kochać /SNARRY/
Fiksi PenggemarKażda istota na świecie potrzebuje miłości. Czasami zrobi wszystko, by choć przez chwile poczuć to ciepło rozlewające się po ciele, promieniujące z serca. Harry przekonany jest o tym, że miłość nie jest dla niego. Czuje, że nie zasłużył na coś tak...