Рипли
— Срита ли го в топките? — попита Хоуп, плъзвайки още едно питие през бара към мен.
Кога за последно бях от другата страна на бара? Цяла вечност и това бе всичко, което успях да измисля. Което обясняваше и защо след три питиета, вече бях напълно замаяна.
— Не. Нямаше да му доставя удоволствието, някоя част от мен да докосне някоя част от него. — Завъртях коктейлното чадърче в чашата с алкохол примесен със сода. — Но му казах да си го начука.
Хоуп отметна глава и се разсмя.
— Супер. Обзалагам се, че не го е очаквал. Той идва тук в края на всяка седмица и си тръгва, обвил ръце около момиче, което е едва достатъчно възрастно, че да пие алкохол.
Вдигнах рязко глава към нея.
— Сериозно?
Хоуп, най-добрата ми приятелка, откакто ходихме заедно в училище за бармани, преди десетилетие, работеше в бара Белия жребец, едно от най-успешните заведения в града. Винаги беше претъпкано с туристи, надяващи се да зърнат някоя кънтри звезда, и количеството пари и алкохол, които се изливат на това място за седмица вероятно щяха да ми стигнат да платя ипотеката, която не знаех, че баща ми е направил.
— Адски сериозно. Преди няколко месеца, той прекара цяла нощ флиртувайки с една от новите сервитьорки, вися тук до края на смяната й. Само петнадесет минути след като си тръгна с него, тя се върна адски бясна.
Отпих от питието си с Краун и Кола, което бе за сметка на заведението, иначе нямаше да го пия.
— Какво се е случило?
— Явно, тактиката му е да качва жените в черешово червения си Курвет и да им казва, че партито няма да започне, докато не му изсмучат пишката. Обикновено, момичетата с които си тръгва са пияни, и предполагам, че веднага се смъкват на колене да го обслужат. Но тя беше напълно трезва и му заявила сам да си го смуче, че да започне партито.
— Браво — отпих отново от питието си. — Защо е излязла с него, след като не е била готова за… това?
Хоуп се облегна на бара, навеждайки се към нея, а циците й заплашваха да се изсипят от изрязаната й блузка, но аз отместих поглед.
— Очевидно е имал дрога и тя я е искала. Но не достатъчно силно, че да го издуха.
Веждите ми се стрелнаха нагоре.
YOU ARE READING
Истински порочно - книга 1
RomanceИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...