Боун
Рипли беше пияна.
Дори не пияна. Тя се беше отрязала. Насвяткала. Натряскала. И беше най-адски сладката пияница, която бях виждал през живота си, въпреки че това я правеше малко луда.
Думите й за това, че не съм умрял пронизаха мислите ми.
— За какво говориш?
— За теб. Хубаво, че не отиде в тоалетната иначе можеше да свършиш като поредната точка на картата за туристи, където е отбелязано къде си умрял.
И тогава се сетих.
Бях чувал за Аквариума преди. Всички бяха. Как не си спомних по-рано?
Слухът, който се носеше, бе, че съпругата на собственика е била любовница на Джил Грийн, и са се чукали в тоалетната, когато и двамата са били убити, докато навън барът е бил пълен с хора. Никой не бе чул виковете им за помощ, но клюките не уточняваха дали е било заради изпълнението на групата на сцената онази вечер или защото не са имали възможност да извикат.
Собственикът не беше заподозрян, защото по време на убийството е сервирал питиета, и не са били намерени доказателства, че е наел човек да убие изневеряващата му съпруга и любовника й. За разпит не са били извикани други заподозрени, тъй като никой не е успял да разбере какъв е бил мотива за убийството.
Според клюките, бизнесът потънал за една нощ, като се изключат зяпачите. Всички малки неща, които Рипли бе казала в нощта, в която я срещнах, и на следващата сутрин, когато отидох да си прибера колата, започваха да се нареждат като парчета от пъзел.
Майката на Рипли е била убита в този бар, а тя се бореше да му попречи да не потъне. Исусе Христе.
Вместо някоя от всичките хаотични мисли в главата ми, аз попитах.
— Над бара ли живееш или някъде другаде?
— Над бара. Но мога да ида пеша, не е далеч.
Игнорирах я и се влях в трафика. Нямаше начин да й позволя да се прибере пеша.
— Няма да стане.
— Не си ми шеф, Боун Трашър. Пусни ме да сляза от тази кола!
Тя можеше да ми крещи колкото си иска, но нямаше да я пусна навън, докато не я отведа в безопасност у дома. Не я измъкнах от лапите на онези задници в Белия жребец, за да я оставя тук на хищниците, които кръстосваха улиците през нощта.
YOU ARE READING
Истински порочно - книга 1
RomanceИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...