Боун
Тъмна руменина покри бузите на Рипли, когато я попитах за думите й. Устните й бяха адски изкусителни.
— Кажи го отново.
В очите й блестеше едновременно огън и неудобство и не можех да си избия от ума представата как ме язди. Опитах се да избягам от апартамента, без да я прикова за стената, но тя напълно прецака плановете ми.
Тонът й бе колеблив, когато повтори думите, които бе изрекла преди миг.
— Питах дали тази седмица си правил секс за отмъщение. Би било честно след… ами, след всичко.
Рипли опита да обърне глава настрани, но аз хванах брадичката й, спирайки я, и изпитах първично удоволствие от това как ноздрите й пламнаха, а зениците на очите й се разшириха.
Тя ме желае. Аз го знаех. Тя го знаеше. Сега въпросът бе… какво щяхме да направим за това?
— Предлагаш ли ми, захарче? — усетих я как се отдръпва заради въпроса ми, а темпераментът й пламна.
— Не ми казвай захарче, само защото не си спомняш името ми.
Тя все още ме вкарваше в една категория с всеки задник, който е влязъл в бара с поне един албум зад гърба си.
— Наричам те захарче, защото въпреки че имаш остър език, очаквам да си адски сладка щом се озовеш под мен.
Почти очаквах ритник в топките като мъжа в Белия жребец, но вместо това, опитах от първа ръка част от острия език, за който споменах.
— Да не репетираш репликите си пред огледалото, Трашър?
— Само добрите, Рипли — наблегнах на името й, така, че да съм сигурен, че няма да го пропусне.
Тя промърмори нещо под нос и секунда по-късно се вдигна на пръсти, дръпна главата ми надолу и смачка устата ми в нейната.
Беше минало много, много време откакто жена ме е целувала с повече страст, отколкото умение, и нещо в това накара члена ми да стане по-твърд и от стомана. Зарових една ръка в косата й, дърпайки главата й назад, за да си осигуря по-добър достъп.
Рипли простена в устата ми и аз плъзнах език вътре, най-после вкусвайки я.
Грешах. Тя не просто беше сладка, тя беше и пикантна. Пръстите й сграбчиха раменете ми и тя се вкопчи в мен, обвивайки крак около бедрото ми.
Откъсвайки уста от нейната, се загледах в подпухналите й от целувките ми устни.
— Не бих го нарекъл секс за отмъщение, тъй като ако те чукам сега няма да има нищо общо с никой друг, освен с нас двамата. Но ако не ми кажеш да спра, точно сега съм готов да те изчукам.
Откровените ми думи нямаше да спечелят някакъв конкурс, но точно сега не ми дремеше.
Отговорът на Рипли бе да се хване по-силно за тила ми и да скочи, обвивайки и двата си крака около мен, избутвайки полата нагоре по бедрата си.
Свободната ми ръка откри извивката на сладкото й задниче и го обгърна… сякаш бе създадено за моето докосване. Вкусих челюстта и шията й, докато горещината й пулсираше срещу стомаха ми.
Тя щеше да е по-гореща и от огън, и Господ да ми е на помощ, не ме интересуваше дали и двамата щяхме да изгорим.
Нуждата протичаща във вените ми беше примитивна и не можех да си спомня кога за последно е била така силна. Може би никога.
— Спалнята?
Рипли простена и отметна глава на ляво. Направих крачка на там, но диванът беше по-близо и много по-удобен за това, което бях намислил. Наведох се и задничето й се притисна във възглавниците в същия миг, в който коленете ми удариха пода.
Рипли погледна нагоре, очите й бяха замъглени и блестящи, беше адски красива.
— Кога за последно някой те накара да крещиш? — идеше ми да се наритам в секундата, в която въпросът излезе през устните му, защото не исках да мисля за нея с друг мъж.
— Прекалено дълго.
Думите й ми доставиха тъмно задоволство и аз разтворих бедрата й.
— Плъзни си задничето на ръба, захарче, защото е време да пробвам колко си сладка наистина.
След миг колебание, Рипли изпълни нареждането ми, смъквайки се на ръба на дивана. Очаквах да видя плата на някои секси гащички, но вместо това видях гола, влажна женственост.
— Милостиви Боже, захарче — издишах аз, а думите се откъснаха от гърлото ми като молитва, и без да губя нито миг, притиснах устата си върху нея.
В секундата, в която устните ми я докоснаха, Рипли изви гръбнак на дивана, а стенанието, носещо името ми, изпълни стаята.
Изпълни ме собственическо чувство, докато облизвах и смучех клитора й, а тя се гърчеше под мен. Исках да я чуя как крещи името ми с цяло гърло. По дяволите, исках целия свят да го чуе.
YOU ARE READING
Истински порочно - книга 1
RomanceИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...