Глава 31

360 26 0
                                    

                             Боун

Не знаех какво правя с Рипли, но исках да продължа да го правя. Не връзка, имайки предвид, че отговорът й бе твърдо мамка му, не, следвано от няма никакъв шибан начин.

Току-що излизах от две годишна връзка и да започва нова бе последното нещо, за което би трябвало да мисля. Няма значение. Няма да стане.

Можех да споря с Рипли цяла нощ. Но с упоритото й изражение нямаше начин да успея да я убедя дори, че небето е синьо, а тревата зелена, камо ли да я накарам да разбере, че членът ми се нуждаеше да е в котенцето й редовно, без значение от етикета, който ще сложим на случващото се между нас.

Осен това съществуваше и фактът, че ми харесваше да съм около нея, или поне, когато не ми четеше конско за нещо. Мамка му, дори, когато ми чете конско, пак ми харесваше да съм около нея, повече отколкото около някой друг. За тази част вероятно трябваше да се тревожа, но не и тази вечер.

Сега пред себе си имах по-големи проблеми. Като вината от това какви бяха последиците от шоуто ни.

От къде можех да предположа, че някой ще се обади на началника на пожарната команда и ще стане мазало? Позволеният капацитет на заведенията не бе нещо, за което някога е трябвало да се тревожа, а само за това, че разпродадено значи повече пари за мен.

Но да затворят Аквариума и Рипли да бъде зарината с глоби и препоръки? Мамка му. Ще трябва да накарам Ник да се оправи с това. Той вече няколко пъти ми прати съобщение, както и три в гласовата поща, но аз ги игнорирах, и сега, след всичко, което Рипли ми каза за пресата, нямаше нужда да съм гений, за да се досетя защо ме търси. Чарити не бе звъняла, което може да е и добро и лошо. Да се надяваме, че в момента върши пиар магията си.

С телефон включен на високоговорител се обадих на Ник, докато завивах към общежитията на колежа Вандърбърд. Според личната карта в портфейла и търсене в Гугъл, хлапето живееше близо до общежитията.

Ник вдигна на първото позвъняване, но дори не каза Здрасти.

— Какво си направил, мамка му?

— Ти ми кажи какво казват, че съм направил, и ще започнем от там.

— Коя част от скатавай се не разбра? Това е катастрофа.

— Направих шоу в бар. Голям праз.

— Пукната пара не давам за шоуто. А защото пресата започна да бута вагона с Боун Трашър е мъжка курва и те обвиняват, че си изневерявал на Амбър. Защо ще дадеш повод на хората да обърнат нещата по този начин? Всичко, което трябваше да направиш, е да бъдеш дискретен, след като не можеш да си държиш члена в гащите.

Истински порочно - книга 1  Where stories live. Discover now