Рипли
С рязко завъртане на китката си, прибрах бакшиша и сложих ръка на бедрото си, когато Зейн Фриско се приближи към бара с дежурната си, самоуверена усмивка. Ако днес ме попиташе дали ще изляза с него, колко щяха да станат? Пет пъти? Очевидно, беше ласкателно, но това не значеше, че отговорът ми ще е различен от последните четири пъти. Но предполагам трябваше да му дам точки, задето бе последователен.
— Не трябва ли да се боричкаш с групарките зад сцената точно сега? — повдигайки вежди, сложих чаша с Милър Лайт на салфетка пред Ърл, преди да грабна втора за жена му Пърл.
Възрастната двойка идваше в Аквариума откакто се помнех, дори преди всичко да се промени. Те бяха виждали хубавото, лошото и грозното на този бар, но ако някога решах да сваля Милър Лайт от тезгяха, бях сигурна, че някой от тях щеше да получи удар и след това да тормози всички като дух до края на дните на бара. Без значение колко малко са те.
Измъквайки кърпа пред себе си, избърсах бара от капките бира, опитвайки се да прогоня негативните мисли. Аквариума може да бе умираща традиция, но това не значеше, че не трябва всичко да блести от чистота.
Фриско се наведе напред, подпирайки лакти на бара, а усмивката му се превърна в такава, която със сигурност щеше да ми смъкне бикините… ако бях момиче, което поначало носи такива.
— Какво да правя с групарките, когато мога да дойда тук и да се наслаждавам на красивото ти лице?
Не му липсваше чар, но аз бях имунизирана.
Пуснах кърпата пред себе си и скръстих ръце под гърдите си, без да ме интересува, че така ги притиснах нагоре към V — образното деколте на тениската ми „Рок с опосума“ на Джордж Джоунс.
— Запиши го в песен, Фриско. Ще ти донесе повече пари, отколкото ще получиш в този бар.
Той поклати глава, но усмивката му си остана на мястото.
— Някой ден ще се съгласиш да излезеш с мен и ще те накарам да се извиниш за всички пъти, в които си ми отказвала.
Не се сдържах и отпуснах ръце, започвайки да се смея.
— Получаваш точка за несекващия си ентусиазъм, но това няма да се случи. Знаеш правилото ми. И по-добри мъже са се опитвали преди теб, но никой не ме е накарал да го наруша.
ESTÁS LEYENDO
Истински порочно - книга 1
RomanceИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...