Глава 6

494 29 1
                                    

                            Боун

Никога през живота си не бях удрял жена, но сега ми отне цялото самообладание да се сдържа и да не напъхам тези думи обратно между пожълтелите от цигарите зъби на тази кучка.

— За какво говориш, мамка му? — Гняв се излъчваше от цялото ми тяло. Ако беше умна, щеше да отстъпи назад.

Барманката явно осъзна, че съм на ръба, защото заобиколи бара и хвана ръката на кльощавата кучка, завличайки я на няколко крачки от мен.

Кучката се изкиска.

— Това е безценно. О, Боже, ще ми се да имах камера. Щях да направя милиони.

— Бранди, млъквай. Качвай се горе.

— Мръсна курва.

— Млъквай, тъпа птицо! — Кучката отскубна ръката си от тази на Рипли. — Не ми казвай какво да правя. Дойдох тук просто за пари, защото не съм приключила с партитата за вечерта. Но, ако само ми върнеш телефона, ще докарам тук всички папараци и ще взема куп пари.

За отчаяните, търсещи пари жени в речника ми имаше само една дума… паразити. Отворих ръка и телефонът й падна на пода.

— Какъв, по дяволите, ти е проблемът? — кресна тя.

Когато вдигнах крак и стоварих тока на ботуша си върху екрана, викът й се превърна във вой на банши.

— Задник! — тя вдигна ръка с намерение да ме удари, но аз я хванах.

— Колко? — излаях думите, стисвайки зъби.

— Какво?

— Колко искаш, за да си държиш шибаната уста затворена и да не казваш, че си ме виждала тук? В противен случай, ще се обадя на охраната си и те ще се погрижат да не кажеш нито една проклета дума.

Цветът се оттече от лицето й, преди тя да присвие очи към мен пресметливо.

— Хиляда.

Пуснах ръката й, все едно бе покрита с гниещи рани и посегнах да измъкна портфейла от джоба си. Когато го отворих разтворената й ръка вече бе протегната към мен.

Изброявайки парите, аз ги пуснах в дланта й и я погледнах с твърд поглед.

— Гледай да се отметнеш и ти обещавам, че ще те намеря и ще съжаляваш.

Костеливите й пръсти стиснаха банкнотите в юмрук.

— Приятно е да се прави бизнес с теб, Боун.

— Разкарай се от погледа ми.

Без да поглежда или да каже нещо на Рипли, Бранди изхвърча от бара, затръшвайки вратата зад себе си.

— Мръсна курва — изкрещя птицата след нея, но дори това не можа да проникне през гнева, който ме изпълваше. Върнах се на бара и измъкнах собствения си телефон от джоба си.

Плъзнах пръст по екрана, гледайки известията си. СМС-и. Конферентни разговори. Съобщения. Затворих всичко и отворих един от клюкарските сайтове. Само един поглед бе нужен, за да разбера, че Бранди бе казвала истина.

Амбър Флийт се омъжи за холивудски продуцент на изненадваща церемония във Вегас.

Захвърлих телефона си към стената с такава сила, че се разби в снимката с лицето на Ханк Уилямс, заглушавайки лъжите на Кени Чейси, който пееше от стереото, че без риза и без обувки, няма проблеми.

Мамка му, защо си го направила, Амбър?

Истински порочно - книга 1  Onde histórias criam vida. Descubra agora