Боун
Фриско вече би трябвало да приключва с първата част от шоуто, когато влязох през задната врата на Аквариума.
Мястото бе претъпкано от крещящи момичета и солиден брой момчета. Точно както се надявах, че ще бъде. Когато спряхме отзад, един от мъжете, които пратихме, работеше на задната врата, затова изглежда всичко вървеше по план.
Гъстата коса на Рипли бе хваната на опашка на върха на главата й, докато правеше питиетата като истински професионалист. Още един барман работеше до нея и забелязах сервитьорка да носи коктейли на поднос през тълпата, но не онази от миналата нощ.
Фриско бе вдигнал целия бар на крака и никой не забеляза, когато се промъкнах вътре. Смъквайки шапката си по-ниско, аз се насочих към сцената, държейки лицето си скрито. Един от охранителите ми кимна и вдигна ръка, за да привлече вниманието на Фриско.
Той довърши песента и щом бара притихна за миг, Фриско проговори в микрофона.
— Готови ли сте да вдигнете наистина сериозен шум? Защото имам адска изненада за вас, тази вечер! Моят добър приятел Боун Трашър реши да се отбие и да изсвири няколко песни тази вечер. Накарайте го да се почувства добре хора!
Проклетата сцена едва не се срина от начина, по който изрева тълпата. Измъкнах чифт тапи за уши от джоба си и си ги сложих, преди да се кача на сцената и да приема китарата си от едно от момчетата.
Фриско отстъпи от микрофона и аз заговорих.
— Забавлявате ли се тази вечер?
Отговорът бе по-силен и по-неразбираем от предишния, но схванах картинката. Забавляваха се.
— Преди да започна, искам да благодаря на г-ца Рипли Фишър за това, че ни позволи да превземем бара й тази вечер, за да ви покажем какво е страхотен купон. Рипли, тази песен е за теб.
Засвирих началото на един от първите ми големи хитове „Най-сексапилното момиче, което познавам“ и тълпата откачи.
Тя ще ми нарита задника заради това и проклет да съм, чакам го с нетърпение.
STAI LEGGENDO
Истински порочно - книга 1
Storie d'amoreИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...