Боун
Тя беше дяволски прекрасна, когато се ядосаше. Клише и текст на песен, която да му акомпанира, преминаха като мълния през ума ми, преди всичките ми мисли да бъдат отнесено от Рипли.
Желаех я.
Исках целия този гняв да гори под мен. Върху мен. Навсякъде, където можех да я направя своя.
Вместо да ме избута назад, както очаквах, Рипли сплете пръсти в ризата ми, забивайки нокти в раменете ми, докато тялото й се притискаше към моето.
Със стон аз се пресегнах надолу и сграбчих с шепи задничето й, вдигайки я нагоре, за да обвие крака около кръста ми. Притиснах се към нея, членът ми опъваше дънките ми и усещането усили още повече нуждата ми за нея.
Какво има в тази жена? Точно сега, мозъкът й можеше да ме мрази, но тялото й определено ме желаеше.
Рипли пусна рамото ми с една ръка и зарови пръсти в косата ми, дърпайки главата ми назад и нагласяйки я така, че да вземе всичко, което иска от целувката ни.
Оставих я да поеме водачеството за миг, преди да се отдръпна и да срещна погледа й.
— Ще си събуеш дънките и ботушите и ще те чукам опряна на този бар. След като те приведа в по-добро настроение, ще измислим как да се справим с всичко това.
Омаята в погледа й бе заменена с изгарящ пламък.
— Не ми казвай какво да правя.
— Млъквай.
Обикновено, не бих говорил така на жена, която харесвам, но Рипли ме предизвикваше по всички възможни начини. И още повече, тя ми отдаваше всичко, без да се въздържа нито за миг. Обвих ръка около кръста й и я понесох към бара. Пръстите й се хванаха за бицепсите ми и ме задържаха здраво, когато я сложих да седне точно там, където я исках.
С един поглед към упоритото й изражение имах чувството, че няма да следва инструкциите ми прекалено стриктно.
— Не искаш да се съблечеш? Добре, сам ще го направя.
— Кой казва, че въобще искам да бъда с теб? Може би един път беше достатъчен.
— Не умееш да лъжеш, захарче. — С едно рязко движение обхванах с ръка мястото, където се съединяваха бедрата й, и дори през дънките можех да усетя колко е гореща. — Залагам любимия си мотоциклет, че стегнатото ти котенце в момента е подгизнало.
Тя се размърда върху издрасканото дърво, притискайки се към пръстите ми, а погледът й се присви към моя.
— Може би е заради някой друг.
О, мамка му, няма начин.
— Кой? Онзи твой барман ли? Няма начин.
— Може би е заради Фриско.
Ирационална ревност закипя в кръвта ми. Погледнах надолу към зърната на гърдите й, които опираха в плата на ниско изрязаната й тениска на Мъже в черно. Навеждайки глава, притиснах със зъби едно от тях и го подръпнах.
Рипли си пое дълбоко дъх и това бе точно каквото исках да знам. Пуснах я, а тя изви гръбнак в моя посока.
— Фриско не е тук. Всичко това е само за мен. Може да лъжеш колкото си искаш, Рипли. И все пак аз ще ти дам това, от което имаш нужда, дори да не искаш да го признаеш.
— Млъкни и ме чукай.
Усмивка разтегна устните ми.
— Точно това планирам да направя.
Отстъпих назад и с две дръпвания ботушите й паднаха на пода. Рипли надигна задничето си и ми помогна да смъкна дънките надолу по краката й.
— Исусе. Някога въобще носиш ли бикини? — Гледката на влажното й котенце едва не ме свали на колене.
— Не и ако мога да го избегна.
Прокарах палец по влагата й, промъквайки се между голите долни устни.
— Подгизнала си, захарче.
— Говориш прекалено много, суперзвезда.
Думите й ми действаха както газта действаше на огъня, правейки нуждата ми дива и изпращайки плана ми по дяволите. Вместо да й се насладя бавно, трябваше веднага да се озова в нея.
— Извади члена ми. Трябва да те изчукам.
За пръв път тя не ми се озъби в отговор. Ръцете й преминаха през копчетата на дънките ми, разкопчавайки ги и изваждайки пениса ми навън. Когато ръката на Рипли го обви, стонът ми изпълни стаята. Покрих с пръсти нейните, за да попреча да започне да движи ръката си по ствола ми.
— Никакъв оргазъм, докато не съм дълбоко в теб.
Посегнах към задния си джоб и извадих презерватива, който бях пъхнал там по-рано тази вечер и разкъсах опаковката със зъби. Преди да успея да го сложа, тя избута ръцете ми и го плъзна по ерекцията ми, стисвайки ме леко няколко пъти. Пристъпих по-близо до бара, заставайки срещу входа на женствеността й.
— Погледни ме — наредих аз.
Погледът на Рипли се впи в моя.
— Ще ме гледаш как те чукам и когато приключа, може да се опиташ да ме излъжеш, че не си се насладила на всяка секунда от изживяването.
ESTÁS LEYENDO
Истински порочно - книга 1
RomanceИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...