Глава 24

441 29 0
                                    

                              Боун

Беше минало доста време откакто за последно се измъквах от леглото на жена в ранните часове на сутринта. Това, което още повече ме изненада, бе, че не исках да си тръгвам.

Един път трябваше да е достатъчно. Но, мамка му, трите рунда, които изкарахме, не бяха достатъчни.

Макар да не познавах добре Рипли, не беше нужно да съм гений, за да знам, че присъствието ми в апартамента й на сутринта нямаше да бъде посрещнато добре.

Ето защо сега седях на люлеещия се стол в края на дока ми, с въдица в ръка пред декоративното си езеро в седем и половина сутринта, облечен с тениската, която съблякох от тялото на Рипли миналата нощ и която все още носеше цитрусовия й аромат.

Нямаше смисъл да се връщам в леглото, защото бях посегнал към нея и знаех, че искам още.

Как, по дяволите, се забърках в тази каша?

Всяка от жените, които снощи ме замеряха с бикините си, щеше да ме окове за леглото си с белезници, за да не си тръгна тази сутрин, но не, аз трябваше да хвърля поглед върху единствената жена в бара, която не просто не носеше никакви бикини, но също така и не искаше да има нищо общо с мен. Освен това съществуваше и фактът, че тя едва ли би ме докоснала, ако беше трезва.

Умно, Боун. Много умно.

Сега бях идиотът, който иска още един шанс с мацката, която вероятно не си спомняше какво се е случило миналата вечер.

Рязко дръпване на кордата ме откъсна от мислите ми и започнах да я навивам. Рибата се бори няколко минути и накрая спря. Когато издърпах кордата, на кукичката нямаше закачено нищо.

Вероятно ще имам същия успех и ако се опитвам да вържа Рипли…

Но припомняйки си колко страхотно се чувствах, с тялото й обвито около мен, реших, че нямам нищо за губене ако опитам.

Рибата отново клъвна, а аз съставих план за действие. Какво точно ще ми е нужно, за да накарам тази жена да клъвне?

Докато изтеглях доста голямата синьохрила риба-луна, идеята ме осени. Прехвърлих всичко в ума си няколко пъти, обмисляйки най-добрия начин, по който мога да я приведа в действие, когато телефонът ми извибрира, а рибата се освободи от кукичката.

По дяволите!

Единственият човек, който си позволяваше да ми звъни толкова рано, бе майка ми, но щом погледнах към екрана, определено не беше тя.

Истински порочно - книга 1  Onde histórias criam vida. Descubra agora