РиплиНе ме интересува дали бях най-голямата късметлийка на земята, защото оргазъм като този не бях преживявала никога преди и сега бях погребана под него. Устата на Боун бе благословена с някаква кънтри - момчешка магия, защото ме обработи до момент, в който едва сдържах виковете си.
Когато пъхна единия си дълъг, дебел пръст в мен и безпогрешно намери G-точката ми, бях загубена.
- Боун!
Името му отекна в стените и тавана на апартамента ми.
- О, Боже мой! Не спирай. Моля те, не спирай!
Той изръмжа нещо неразбираемо срещу мен, и макар да не разбирах какво е, вибрациите от гласа му ме пронизаха, правейки оргазма ми още по-интензивен.
Не бях сигурна колко още можех да понеса, но той не показваше никакви признаци, че ще спре скоро.
- О, Боже! О, Боже! О, Боже! - стенех аз, треперейки сякаш останала без кости, когато той ме вдигна на ръце.
- Трябва да те чукам. Исусе Христе, захарче, направи ме по-горещ и по-твърд от когато и да е било преди. Адски секси си.
Той ме отнесе в спалнята ми и не ме беше грижа, че бях гола от кръста на долу, когато ме положи на леглото.
Но определено ме интересуваше, когато той спря с ръце върху копчетата на дънките си.
- Защо? Защо спираш? Не може да спреш - може би, по-късно щях да си наритам задника, задето звучах така отчаяно, но точно сега не ми дремеше.
- Презерватив. Мамка му. Не знам дали имам...
Пресегнах се с една ръка и с триста зора отворих нощното шкафче.
- Тук има.
Боун посегна към бутона на нощната лампа и я включи. Нежна светлина изпълни стаята.
- Не знам дали да се тревожа или да бъда впечатлен, че имаш кутия с презервативи XXL в стаята си. Обаче... те не са отворени, затова, ще реша, че съм късметлия.
Той имаше нужда от XXL презервативи? Поизправих се и бързо казах благодарствена молитва.
- Купих ги по погрешка. - Гледах към перфектните му гърди, докато той разкопчаваше дънките си, а погледът ми се плъзна надолу към оборудването, което криеше.
Майко. Мила!
Боун не забеляза, че застинах неподвижно, фокусиран върху задачата да отвори пакетчето и да постави презерватива на огромния си, подобен на ствол на вековно дърво, член.
- Не е честно един мъж да бъде великолепен, богат, талантлив и да има огромен член, нали? - попитах, без да се обръщам към никой специално.
Когато дълбокият смях на Боун ме обля, осъзнах какво казах току-що.
- Предполагам, че и за това съм извадил късмет. - Сините му очи се впиха в мен. - Но предстои да стана още по-голям късметлия.
Той разтвори бедрата ми и ме издърпа на ръба на леглото, нагласяйки члена си срещу женствеността ми.
- Все още ли искаш да го направим? Последен шанс да си промениш мнението, преди да заровя звяра в теб и да те накарам отново да крещиш името ми.
Ъммм. Нека спрем за минутка и да помислим...
Заеби това. Кимнах отсечено.
- Нека го чуя.
- Да! За Бога, чукай ме най-после, Боун!
Той се тласна напред. Имах само половин секунда да се замисля, че май думите ми бяха малко пресилени, защото още с първия тласък той ми отне дъха.
- О, Боже мой. О, Боже мой.
- Боун, захарче. Не е нужно да замесваме тук Господ. Не искам да ни порази мълния, преди да имам възможността да усетя как стискаш члена ми, докато свършваш.
С ръце подпрени на леглото от двете страни на тялото ми, Боун движеше бедрата си, отдръпвайки се назад и тласвайки се мощно напред, отприщвайки чисто удоволствие с всяко докосване.
Как, за Бога, тя си бе тръгнала от него?
Това беше последното нещо, за което трябваше да мисля, но докато ме водеше стремглаво към нов оргазъм, нямаше как да не се замисля, че Амбър Флийт е тотален идиот.
Повдигайки бедра, аз се тласнах към него, искайки повече и по-силно, и в същото време знаех, че на сутринта ще се чувствам така, все едно ме е газил влак. Това тотално си струваше.
Когато Боун посегна надолу, притискайки клитора ми, бях до там.
- Боун!
Името му се изтръгна от гърлото ми с мощен вик и тялото ми потрепери под него.
Неговият рев изпълни стаята и той се тласна още няколко пъти, преди да застине неподвижно. Е, всичко беше неподвижно, освен грамадния му член, който пулсираше в мен.
Боун се отпусна напред, а горещите му гърди се притиснаха към моите, докато опитвах да си поема дъх. Няколко минути по-късно, под горещината на тялото ми и с тръпките на перфектния оргазъм, който се бе излял върху пияното ми тяло, клепачите ми потрепериха и аз заспах дълбоко.
ESTÁS LEYENDO
Истински порочно - книга 1
RomanceИмам всичко, което един мъж може да иска... страхотен нов сингъл, оглавяващ класациите, повече пари отколкото едно момче от провинцията може да похарчи и жена, за която планирам да се оженя. С тази разлика, че тя не се появи на предложението ми. Жив...