„Agentko Starková, ředitel Fury vás chce vidět.“ přišla za mnou Hillová. Fajn, tak ta mi asi příjmením jen tak říkat nepřestane. S kývnutím jsem se vydala za ní.
„Zdravím, prý jste měli nějaké problémy.“ začal okamžitě Fury, aniž by se na mě otočil.
„Kdo my?“ založila jsem si ruce na hrudi. Zdravit ho fakt nebudu.
„Vy a Loki. Agent, kterého jsem za vámi poslal spolu s Thorem mi nahlásil, že jste bojovali a že začal ten bůh.“ konečně natočil hlavu mým směrem. Mezitím už jsem totiž stála vedle něj.
„Zvládla jsem ho, to už vám neřekl?“ nezaujatě jsem nadzvedla jedno obočí.
„Ano, ale vy mi něco vysvětlete. Chápu, že máte pocit, že pro nás jste tak důležitá, ale-“
„Měla bych, kdybych byla. Ale vy si mě nejspíš až tak neceníte, když se ze mě stala chůva.“
„Nepřerušujte mě, já vím, co si myslíte. Ale stejně, co jste bez mého povolení a ozbrojeného doprovodu dělala mimo areál S.H.I.E.L.D.u?“
„Byla jsem se s ním projít.“ uchechtla jsem se.
„Já to myslím vážně, Starková.“
„A já ne, ale to už jste asi poznal.“ pokrčila jsem rameny.
„Poté, co na vás Loki zaútočil si myslím, že byste oba měli být pod dozorem.“
„To určitě. Chcete mě s ním snad zavřít do cely, nebo?“ zasmála jsem se.
„Ne, ale budou se u vás po dvou střídat agenti. Alespoň tam budete mít i nějakou snesitelnější společnost.“
„Tak to určitě. Nebudu tady chodit s chůvama, stačí mi jednu dělat.“
„To byl rozkaz. Jinak vás z toho úkolu stáhnu.“
„Tak jo. Chci vidět, jak dlouho vám to bude fungovat.“ z nudy jsem si začala prohlížet nehty. Ne, fajn, spíš jsem ho chtěla pokud možno vytočit. A zároveň se mi v duchu promítaly všechny momenty kdy Loki řekl, že jsem jediná, s kým se tu aspoň nějak dá bavit a že už tady stejně moc dlouho nebude.
„Ale prosím vás, opravdu si myslíte, že vy jste schopna ho uhlídat líp, než dva agenti?“
„Jo, přesně tak.“ přikývla jsem a zpříma se mu podívala do očí.
„Oni ho ale hlídat budou, s vámi nebo bez vás.“
„Říkám vám, že to je k ničemu, maximálně to ještě zhoršíte.“
„Agentko, doporučuji se začít chovat jako někdo, kdo plní mé rozkazy.“ Fajn, úkol splněn. Je naštvaný, pomyslela jsem si a v důsledku toho pozvedla koutek úst.
„Ale já je neplním, když nechci.“ pokrčila jsem rameny.
„Dobrá, v tom případě zde váš úkol končí.“ rozhodl.
„Myslíte?“ zeptala jsem se narovinu.
„Oznamuji to.“
„Ještě budete chtít, abych se vrátila.“ usmála jsem se.
„To pochybuji, když jste to zvládla sama, zvládnou to i agenti.“
„Fajn, uvidíme, až za mnou přijdete.“
„Někoho pošlu.“ řekl se silně ironickým podtónem.
„Nepřijímám vzkazy, chci s vámi mluvit osobně.“ použila jsem jeho slova, co mi tehdy řekl, otočila se a odešla.
„Kam jdeš?“ zeptal se Loki, jakmile jsem kolem něj procházela.
„Teď do pokoje a pak nejspíš odevzdat ovládání k tomu tvýmu náramku.“
„Cože?“
„Fury mě stáhl z úkolu, prý tě nedokážu ohlídat tak dobře, jako dva ozbrojení agenti. Takže pokud mě omluvíš, jdu do posilovny a pak se dívat na seriál, protože mám volno.“ usmála jsem se. On mě ale chytil za zápěstí a tak jsem byla donucena zastavit.
„Proč? Kvůli tomu v lese? Je mu doufám jasné, že se tady nenechám vodit jako na výstavě.“ zamračil se.
„Budeš muset.“ pokrčila jsem rameny. Nedělám to náhodou nějak často?
„Nebudu, už moc dlouho ne.“ zavrtěl hlavou a z jeho výrazu bylo jasné, že něco chystá. A že se to něco nikomu nebude líbit.
„Loki... Co chceš dělat?“ zamračila jsem se. Přeci jen pořád pracuji pro organizaci, která má chránit lidi.
„Určitě ti to řeknu. Byla bys schopná mi to docela ztížit.“
„Budu to brát jako kompliment. Každopádně Fury mě tím důvodem, proč mě vyměnil, vcelku urazil, takže v klidu.“
„Opravdu jako Midgarďanka. Bohyně má úroveň na to, aby netrucovala.“
„Já netrucuju. Jenom jsem se s někým vsadila. A navíc podle toho co máš v plánu, to znamená pokud tenhle svět nechceš vypálit do základů, nikomu nic neřeknu.“ oznámila jsem mu a myslela to naprosto vážně. Loki nad tím ale nejspíš začal uvažovat.
„Jen sbírám informace, poté chci co nejdřív zmizet. A k té naší debatě o New Yorku... Podruhé už neprohraju.“ řekl nebezpečným tónem, až mě to v duchu překvapilo. Poté mě zničehonic pustil a pokračoval v cestě, jako by se nic nedělo. Chvilku jsem tam zaraženě stála, poté jsem ale jen zavrtěla hlavou a také pokračovala do svého pokoje. A jak jsem Lokimu řekla, tak jsem udělala. Po asi dvou hodinách strávených v posilovně jsem se koukala na seriál. Tedy, podívala jsem se na dvě epizody a pak musela jít pomáhat s výcvikem nových agentů.
~~~
Chtěla jsem spát, ale za žádnou cenu se mi nedařilo usnout. Nemohla jsem spát s tím, že Loki nechtěl, abych věděla všechno o své moci a o sobě. Je to snad na mě, ne? Nebo čeho se tak bál, co se mu nelíbilo? Chránit mě určitě nechtěl, takový on opravdu není, běhalo mi hlavou. Nakonec jsem tedy s povzdechem vstala a rozhodla se pro něco, co jsem si už dopředu zakázala. Z pokoje jsem vyběhla na chodbu a zastavila až před dveřmi k němu. Rozhlédla jsem se. Nikde nikdo. Tak aspoň, že ani ti agenti nejsou až tak spolehliví... Potichu jsem tedy vešla a opět se rozhlédla. Loki spal roztažený po celé posteli. Musela jsem se usmát. Ne kvůli tomu, že neměl tričko a tím pádem byly vidět vytvarované svaly, to mě tolik nezajímalo. Spíš šlo o to, že tam byl rozvalený jako malé dítě a vypadal jako pravý opak své povahy. Zkrátka jsem se snažila se nesmát. A dalším důvodem bylo, že už jsem necítila aktivní magii, což znamenalo, že ho nenapadlo, že bych se k té knize ještě někdy pokoušela dostat. Rychle jsem tedy přešla místnost až ke knihovně a začala zkoumat její obsah. Nakonec jsem našla, co jsem chtěla. Obal z hnědé kůže se stejnobarevnou přeskou, bez jakéhokoli potisku. Opatrně jsem přešla ke stolu, knihu položila a levou ruku rozpálila tak, aby začala malinko zářit. Každou chvilku jsem se mezi listováním ohlédla za sebe, jestli Loki stále spí. Strávila jsem tam nejméně dvě hodiny čtením, nakonec jsem knihu dala zpět na své místo a vrátila se zpět do pokoje.
Hei!
Nejdřív bych se chtěla hrozně omluvit, nevím jak, ale dokázala jsem naprosto ztratit pojem o tom, kdy jsem naposledy zveřejnila kapitolu 🤦♀️
Doufám tedy, že tady ještě někdo zůstal a že se vám líbilo, pokusím se to zase začít vydávat častěji. 😅
Jinak váš názor vždy ocením 😅💗
✨ Elsker deg ✨
ČTEŠ
The Goddes from Midgard {Loki fanfic}
FanfictionJak tenká je hranice mezi láskou a nenávistí? Mezi dobrem a zlem? Bude se jednat jen o využití a spolupráci, nebo vše zkomplikují city? Obstojí jako agentka S.H.I.E.L.D.u nebo jako bohyně? A na čí stranu se nakonec přidá? //Může obsahovat spoilery s...