XXI. Důvěra

283 22 7
                                    

{Pozn. a.: K dokonalosti to má daleko, ale stejně si můžete pustit výsledek mé snahy o trailer na tento příběh, máte ho tady v médiích ❤}

Otevřela jsem oči a začala přemýšlet nad včerejškem. Když mi došlo, kde a proč jsem, vystřelila jsem do sedu. Nebo jsem to aspoň měla v plánu do doby, než mě zastavila ruka na mém pase. Usmála jsem se a hlavu otočila směrem boha lží. Nejspíš neměl v plánu v dohledné době vstát, proto jsem se opatrně zvedla a po posbírání svého oblečení z podlahy se i oblékla. Po zjištění, že už je půl osmé, jsem se docela zděsila. Většina agentů vstává v sedm. A jestli mě někdo přistihne, jak se takhle ráno ve včerejším oblečení plížím z Lokiho pokoje...

V mém pokoji jsem se převlékla do černého crop topu bez ramínek a bílých džínů, což jsem doplnila, pro mě typickýma, kotníkovýma botama s širším podpatkem na šněrování. Učesala jsem si dva copánky podél hlavy a zamířila do řídící místnosti. Doufala jsem, že tam Daisy nechala, co včera našla.

~~~

„Co tu děláš?" ozvalo se za mnou. Jen jsem pokrčila rameny.

„Wade..."

„Mohla bych se zeptat na to samý." odsekla jsem.

„Nebuď nepříjemná. Nechala jsem se sem přeřadit kvůli tobě hned, jak jsem dostala nový stupeň." protočila očima.

„Mám ti poděkovat?" s nezájmem jsem nadzvedla obočí.

„Na tohle nemám, jestli se chceš naštvat, naštveš se. Takže teď mi řekni, co tady děláš?" Tess si založila ruce na hrudi.

„Zjišťuju, co se včera našlo v té složce." odpověděla jsem, aby mi případně dala klid a pokračovala v práci. Co si myslelala, že to ukradnu?

Když se sešli všichni, Coulson nám vysvětlil, že má potencionální místo, kde by se mohl nacházet jeden z kusů Berserkerovy hole.

„Rozdělíme se na prohledávání budovy. Fitz-Simmons půjdou se mnou, panem Starkem, Thorem a Lokim a pokusí se najít tu hůl, Mack s May a Wade se pokusí zajistit, abychom v budově byli pouze my. Daisy nám bude pomáhat z quinjetu přes počítač, vyřadí systémy a bude dávat informace o druhé skupině." rozhodl.

„Tak počkat. S May já nebudu. Cizí lidu zvládnu mlátit i po cestě s váma." začala jsem protestovat.

„Něco jsem řekl, půjdeme takto rozdělení." zavrtěl hlavou.

„Dobře, ale pokud vím, já jsem ta, která má hlídat Lokiho." doufala jsem, že ustoupí. Ale upřímně, proti Philovi jsem jít nechtěla.

„Je rozhodnuto." oznámil mi. Kousla jsem se do rtu, abych z pusy nevypustila něco, čeho bych později mohla litovat, narovnala se a prohlédla si ostatní, kteří nás nevěřícně pozorovali.

Hned se zase převlékat nebudu, takže jsem si černou uniformu sbalila s sebou. Chtěla jsem se jít podívat, co v kuchyni můžu ukrást jako oběd, když už jsem nesnídala, ale jakmile jsem se otočila k odchodu, málem jsem narazila do něčí hrudi. Zarazila jsem a zaklonila hlavu.

„Proč jsi mě před ostatními ignorovala?" přivřel oči.

„Od kdy tě ignoruju jenom před ostatními?" měla jsem v plánu jej obejít, ale jakmile jsem udělala krok do strany, Loki mě chytil za zápěstí a trhl s ním tak, že jsem málem spadla. Aby zabránil mému střetu s podlahou, chytil mě za pas a natiskl mé tělo na své. S malým úsměvem jsem mu vtiskla krátký polibek, který mi opětoval. Poté jsem ale opět nasadila vážný výraz a varovně zvedla ukazováček.

„Jestli o tom před někým jenom cekneš..." začala jsem výhrůžně.

„Nevím, jestli by to bylo horší pro tebe, nebo pro mne."

Domluva byla jasná. Závazek jsme ani jeden nechtěli a zatímco já už o city nestála, Lokimu nejspíš byly cizí.

~~~

„Musím to s Philem ještě zkusit probrat. Odmítám jít ve skupinách tak, jak to určil." postěžovala jsem si.

„To ti až tak záleží na tom, abys mohla jít se mnou?" pobaveně se ušklíbl. Není ironické, že si jako agentka S.H.I.E.L.D.u nejvíc rozumím s bohem lsti, kterého mám hlídat, protože mu občas šibne a pak chce všechny zabít nebo jim vládnout? Zvedla jsem se a naznačila Coulsonovi, aby šel za mnou.

„Můžu se pokusit tě přesvědčit, abys ještě popřemýšlel o těch skupinách?" nevinně jsem se na něj usmála.

„Mám své důvody, proč to tak je. A mimo to, že je to pro tebe bezpečnější, tak vzhledem k tomu, že je Loki jediný, kdo ví co s tím, je dost možné, že se to pokusí použít proti nám. Nerad bych, abys byla u toho, ostatní si s ním jistě poradí líp." povzbudivě se na mě usmál.

„Nechápeš to." zavrtěla jsem hlavou.

„Budu k tobě upřímná, protože ti jako jedinému věřím, tak si to, všechno, prosím nech pro sebe." začala jsem a přemýšlela nad tím, co se to sakra chystám udělat.

„To já mám za úkol ho hlídat. A má to své důvody. Fury si myslí, že jsem jednou selhala, nebo že jsem k tomu minimálně neměla moc daleko. Chytili nás Thor s Jacobem, když jsem s Lokim bojovala. Ve skutečnosti šlo ale o to, že jsme trénovali. Nikdy mi doopravdy neublížil. A když bylo potřeba, zvládla jsem s ním promluvit tak, aby se uklidnil, což ti také ředitel potvrdí. Zeptej se ho na situaci, po které mi ten úkol vrátil. Jestli Loki bude chtít jít proti nám, můžu ho zastavit. Ale musíme tam být jen my dva." vysvětlila jsem. Místo odpovědi se mi však dostalo jen překvapeného výrazu s dávkou nevěřícnosti.

„Nemůžu tě s ním pustit samotnou. Nevíš, jestli se pouze nesnaží tě obelhat." řekl nakonec.

„Vím, že snaží. Ale co když mě vyměníš za Thora? Nebude potom problém, když ostatní počkají ve vedlejší místnosti. Kdyby cokoliv, dám jim vědět." pokrčila jsem rameny.

~~~

Šli jsme správně. Cítila jsem to. A to doslova. Bylo to, jako by mě něco tím směrem táhlo. Cítila jsem stejnou energii, jako z Lokiho. Chladnou, až mrazivou, z Jontunnheimu. Ale něco ji překrývalo. Ta nadřazená asgardská moc, jako měl Thor. Blížili jsme se k té holi šedou, oprýskanou chodbou polorozpadlé budovy. Přišlo mi zvláštní, že jsme zatím nikoho nepotkali. I když, dvakrát nás Daisy upozornila na nepřátele a řekla nám, kudy je obejít. Ovšem i tak jsem čekala, že to tady budou hlídat víc.

„Nezdá se mi to." šeptla jsem, hlavně Lokiho směrem.

„Mě taky ne. Musí vědět, o co jde, takže by to měli víc hlídat." ozval se místo toho Stark. No, protentokrát mu musím dát za pravdu. Bůh vedle mě mi alespoň přikývl na souhlas. Rozhlédla jsem se a zrychlila, abych předehnala Plechovku s Philem před námi. Došla jsem k blízkému konci chodby a dřív, než se ke mě dostali Fitz-Simmons s těma jejich vychytávkama, jsem dveře prorazila.

Hei!

Od teď budu kapitolu vydávat každou sobotu, MOŽNÁ úterý (záleží, kolik budu mít předepsáno).
Nevím sice, jak to bude vypadat, až se vrátíme do školy, ale minimálně po dobu karantény budou kapitoly vycházet takto 💎

✨ Elsker deg ✨

The Goddes from Midgard {Loki fanfic}Kde žijí příběhy. Začni objevovat