„Jak se jmenuješ?" ozval se jako první Thor. Od ostatních se mu ale dostalo jen nechápavých pohledů.
„Jako bohyně musíš mít i jméno, které ti dala matka. Jaké?" upřesnil, aby tomu rozuměli i ostatní.
„Sigyn."
„Sigyn má být dcera... Freyi." Zamračil se. Měla jsem pocit, že to všechny zarazilo snad ještě víc, než že jsem bohyně.
„To bude tím, že já jsem její dcera." Protočila jsem oči.
„Moment. Takže nejdřív zjistím, že má dcera patří mezi Asgarďany a pak ještě, že je ve skutečnosti dcera někoho, proti komu teď bojujeme?" vyhrkl Stark.
„Bohužel, ty testy nelhaly. Prostě ses před dvaceti lety překonal a vyspal s bohyní. A nepatřím mezi Asgarďany, je to dlouho, co Freyin rod žije ve Vanaheimu," vysvětlila jsem, což mi oba bozi potvrdili přikývnutím.
„Jak dlouho ty schopnosti máte?" Fury se znovu pokusil ujmout slova.
„Asi tomu nerozumíte. S něčím takovým se narodíte, neprojeví se to u vás jen tak. Ale zjistila jsem to až ve čtrnácti. Na mé první misi."
„Chcete říct, že ta agentk-"
„Nechci. Eleanor zemřela, protože nás napadli, jak jsem řekla. Jediné, co jsem nezmínila je, že bych bez těch schopností byla mrtvá taky." přerušila jsem jej, než stihl říct něco, co by se mě mohlo dotknout.
„Dobrá. Jaký byl důvod, že jste nikomu nic neřekla?"
„Buďme upřímní, řediteli. Kdybych vám to řekla, nechal byste mě být agentkou? Nebo byste mě zkoumal a vzápětí se pokusil zařadit mezi Avegners?" položila jsem mu otázku, na kterou jsme všichni znali odpověď. Fury si na to jen povzdechl a nejspíš se rozhodl odpověď vynechat.
„A jak vám tedy máme věřit teď?"
„To je dobrá otázka. Ale pokud dovolíte, nejdřív se na něco zeptám člověka, který mě tady zná asi nejlíp." Můj zrak se zaměřil na Phila.
„Jak dlouho jsem v S.H.I.E.L.D.u?" začala jsem.
„Rodiče tě brali s sebou do práce, mohlo ti být tak půl roku když tě našli, takže asi od té doby." Pokrčil nechápavě rameny.
„Jak dlouho plním mise a ostatní úkoly?"
„Vždycky jsi udělala co se po tobě chtělo. S úkoly jsi začala asi v desíti, ale mise jsi mohla až jako agentka, to ti bylo čtrnáct. I když je pravda, že jsi často doprovázela rodiče nebo mě už dřív."
„Kolik by sis tak tipl, že jsem za tu dobu splnila misí?"
„Okolo pěti seti?" zkusil nejistě po chvilce přemýšlení.
„Osm set a třináct misí včetně hlídání Lokiho během šesti let," upřesnil to Fury.
„Vidím, že o tom máte dokonce lepší přehled jak já. Tak mi řekněte, kolikrát jsem za tu dobu nezvládla splnit misi." Svou pozornost jsem znovu přemístila k řediteli.
„Nebylo to vždy včas, ale nikdy se nestalo, že byste něco nesplnila."
„A kolik z těch misí bylo oficiálních a kolik jsem jich dostala tajně, že jste o nich věděl jen vy, případně Hillová? Kolikrát jsem pro vás plnila něco, co se neslučovalo s ochranou lidí, kterou se tahle organizace chlubí? O kolika z nich není ani jedna jediná složka, protože to nesmí vědět nikdo? Vsadím se, že jich je dvacet minimálně. O kolika z nich si myslíte, že jsem někomu, komukoli, řekla?" Pomalu jsem došla až těsně k Furymu.
ČTEŠ
The Goddes from Midgard {Loki fanfic}
FanfictionJak tenká je hranice mezi láskou a nenávistí? Mezi dobrem a zlem? Bude se jednat jen o využití a spolupráci, nebo vše zkomplikují city? Obstojí jako agentka S.H.I.E.L.D.u nebo jako bohyně? A na čí stranu se nakonec přidá? //Může obsahovat spoilery s...