XXXVI. Dohoda

210 11 3
                                    

Uběhli zhruba dva týdny od našeho návratu z Jotunnheimu. Během toho jsem se s pomocí Lokiho mohla pustit do vytváření nového světa pro Asgarďany. Bylo to náročné, ale stále jsem měla u sebe Tesserakt, který nám to v podstatě umožnil.

S občasným použitím černé magie mi to zabralo jen asi deset dní. U té jsem si však musela dávat pozor, aby poblíž nebyl Loki. Stále byl proti, abych ji používala a odmítal pochopit, že nám může dost věcí usnadnit. I když musím přiznat, že je opravdu náročná.

Nyní jsem ale seděla ve společenské místnosti spolu s ostatními a otráveně pozorovala, jak se kolem Lokiho motá nějaká mladá agentka. Mohlo jí být maximálně osmnáct, možná dokonce míň. Neustále bohu skládala komplimenty, které se snažila podat co nejvíce nenápadně, nejspíš abychom jí z něčeho nepodezřívali. Přeci jen, zrovna Loki nepatří k nejoblíbenějším lidem S.H.I.E.L.D.u. Kromě nás se v místnosti necházela ještě část Avengers a pár dalších agentů. Někteří ji sledovali nevěřícně a nechápavě, jiní znechuceně.

"Stejně nevěřím, že jsi doopravdy měl zlý záměr-" Víc toho říct nestihla, protože jsem se neudržela a nahlas se rozesmála.

„Pardon, pardon, nerada vás vyrušuji." Věnovala jsem jim omluvný obličej, snažíc se zadržet smích. Mladá agentka po mně sice nejdříve střelila poněkud uražený pohled, ale vzápětí pokračovala dál. Co nás poněkud vyděsilo bylo povšimnutí, že se její komplimenty začaly ubírat úplně jiným směrem než co se týče boje a magie.

Pozorovala jsem Lokiho, kterému se její pozornost také pomalu přestávala líbit. Jednou se nadechl, asi aby ji zarazil, ale ona to ani nezaznamenala a mluvila dál. Navíc si moc dobře uvědomoval, že ať by řekl cokoliv jemu podobné, nejspíš by se to nelíbilo ostatním přítomným. Bylo mi totiž jasné, co jí chtěl sdělit.

„Doufám že si uvědomuješ, že Loki není jediný bůh tady, který nemá problém ublížit příliš otravnému člověku." Dívka se zastavila uprostřed pohybu, zaskočena mým prohlášením. Zaraženě si prohlédla mě a vzápětí i Lokiho. Nejspíš jí věnoval jeden ze svých úsměvů aby ji ujistil, že to myslím vážně a on nemá v plánu mi bránit. Její oči se znovu přesunuly na mě, načež se otočila a naštvaně odešla.

„Že by tady někdo žárlil?" Loki se na mě sebevědomě ušklíbl. Nad tím jsem musela protočit oči.

„To říká zrovna ten pravý. Jenom mě otravovala jak ona, tak ty nesmysly co říkala." Zavrtěla jsem hlavou. I tak to ale nepůsobilo, jako že bych ho přesvědčila.

„Jak jde výstavba na Asgardu?" Otočila jsem se Thorovým směrem, rozhodnuta se k předešlému tématu už nevracet.

„S tvou pomocí velmi rychle. Mohli bychom to mít během pár dní hotové," oznámil mi rozzářeně.

„Nemám problém vám pomoci když můžu. Navíc jsem viděla, jak to začínalo vypadat na té lodi."

„Doufám, že se poté objevíš i na slavnosti. Vlastně že se tam objevíte vy všichni."
Všimla jsem si, jak jeho bratr otráveně protočil oči. Bylo mi jasné, že až se Loki dostane z Midgardu, nebude s nikým odtud chtít mít cokoliv společného.

„Jakou slavnost?"

„Bude se tam pít?" doplnil Stark Kapitána. Tak aspoň že ví, co je pro něj nejdůležitější...

„Je to oslava stvoření Nového Asgardu. A ano, bude se tam i pít. Je to něco jako... Jak tady tomu říkáte?"

„Myslíš ples?" tipla jsem, vzpomínajíc si na všechny informace okolo Asgardských slavností. Thor mi pouze přikývl a začal se bavit s Tonym, jestli tam bude jen medovina nebo i Midgardský alkohol. V tu chvíli pro mě konverzace opět skončila a tak jsem se vydala pryč.

The Goddes from Midgard {Loki fanfic}Kde žijí příběhy. Začni objevovat